12.

1.4K 44 13
                                    

Zamkla jsem dům a chtěla jít na koně, ale koho jsem nepotkala. Před mým domem stáli oba dva. Musela jsem se jich zbavit. „Ahoj Claire umm kam jdeš?" Zeptal se mě Chase. Vzala jsem si vodítko a došla pro Aylin. Společně jsme se vydaly k vratkám které byli před našim domem. „Claire...." začal opatrně Payton. „Vypadněte, protože by se mohlo stát že bych omylem pustila vodítko a vy by jste nedopadli zrovna nejlépe, myslím že zrovna ty Paytone jsi zkušenější než Chase a jako jestli je libo Chasi vodítko pustím." „Takže je to pravda!" Ozval se Payton. „Sorry ale teď jdu na koně takže buďto to otočíte a nebo mi omylem ujede ruka!" „Od kdy ty chodíš na koně?" zeptal se Payt. „ Víš..... od té doby co ji tu pro mě nebyl se toho dost změnilo." Hodila jsem po něm falešný úsměv a vydala se směr stáje. Pozdravila jsem trenérku a vydala se do stáje kde na mě čekal Hug

Aylin jsem přivázala ke kůlu, osedlala jsem ho a odvedla do haly kde na mě čekala trenérka Elisha

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Aylin jsem přivázala ke kůlu, osedlala jsem ho a odvedla do haly kde na mě čekala trenérka Elisha. Nasedla jsem na koně a čekala na zadání. „Tak dáme si 2 kolečka kroku." přikývla jsem.

PO TRÉNINKU
Odsedlala jsem Huga (Haga) a společně s Aylin se vydala domů. "Cink"

M: máma/ C: Claire

M: Broučku kvůli práci se vrátíme až za týden. Budeš s Paytonem doma, protože jeho rodiče jedou s námi a Faith jede se školou na výlet.

C: Nemůžu zůstat doma sama?

M: Ne. Bal si věci a jdi k nim.

Šla jsem si sbalit věci. Zamkla jsem dům, vzala si skate a rozjela se k Moormeierovým. Zazvonila jsem na zvonek. Po chvíli mi přišel otevřít, ale nebyl to Payton. Ve dveřích stál Chase.

„Co potřebuješ?" Ale já ho moc nevnímala a sedla si na gauč v obýváku. Nikdo tu nebyl, takže předpokládám že byli u Paytona v pokoji. Tašku jsem hodila vedle gauče a byla na mobilu. „Co si jako myslíš že děláš!?" To už přišel i Payton. Ignorovala jsem ho. „Jestli mi nemáš co říct tak nevím proč tu jsi!" „Ty o tom nevíš" řekla jsem a ušklíbla se. „Co se tu kurva děje!" ukázala jsem mu zprávy s mámou.  Nevypadal zrovna dvakrát nadšeně. „Kde budeš spát?" „Jak to mám vědět?" Povzdechl si. Stejně to vidím tak, že sem budu chodit jenom spát, aby se neřeklo. „Rodiče i Faith si pokoj zamykali takže....." „Takže budu spát tady dole na gauči." Dokončila jsem jeho větu. „Jestli chceš aby tě boleli záda tak prosím." „Myslím že gauč u tebe v pokoji není o moc lepší." „Nechám ti mojí postel já půjdu na gauč." „Ani náhodou!" „Důvod?" „Protože chci spát na gauči." „Nechápu jak vy dva jste mohli být nejlepší kamarádi, když jste oba dva strašně tvrdohlavý!" To už se do našeho rozhovoru připletl k Chase. „Tuhle otázku si pokládám už půl roku a odpovědi se mi ještě nedostalo." Odsekla jsem. „Promiň tak jsem to nemyslel." Omluvil se mi Chase. „V pohodě to je minulost a minulost už nezměníš." Pokrčila jsem rameny. „Jak to myslíš?" „Tak jak to říkám. Minulost změnit nemůžeš, budoucnost ano." „Um.... jo ja-jasně chápu....." „Jsi v pohodě?" Zeptali jsme se s Paytonem na stejno. „Jo jasně." Řekl a falešně se usmál. „Chodila jsem s tebou takže poznám když ti něco je. Vyklop to nebo to z tebe dostanu jinak!" „Jak jinak?" Zeptá se nechapavě. „To by jsi chtěl vědět co" řeknu a ušklíbnu se. Proč to furt dělám? Hm sama nevím. „Ok nech si to pro sebe. Večeřeli jste?" „Ne" odpoví Payton. „Ok" zvednu se a jdu se podívat do kuchyně, co bych mohla uvařit. Rozhodla jsem se pro špagety se sýrovou omáčkou.

[ chvilinka vaření semnou😂 ]
Dala jsem si vařit vodu. Vytáhla jsem tavené sýry, nivu, mléko a šlehačku. Dala jsem do hrnce sýry a mezi tím začala krájet maso. Maso jsem okořenila a dala ho na pánev. K rozehřátým sýrům nastrouhala nivu a zalila to mlékem. Voda se mi vařila, přidala jsem špagety a nechala vařit. Do omáčky jsem přilila trochu šlehačky a pořádně zamíchala. Připravila jsem stůl a začala nandávat večeři. „Večeře!" Křikla jsem. Vzala jsem talíře a donesla je klukům na stůl. „Tohle mi chybělo!" Vykřikl Payton a pustil se s chutí do jídla. „ Ty jsem neměl ani nepamatuju.........vlastně pamatuju." Řekl a povzdech. „Já je měla naposledy s tebou." Řekla jsem a mykla rameny. „Nápodobně" řekl skoro neslyšitelně. Povzdechla jsem si a pustila se do jídla. Všechno jsem snědla, vzala klukům prázdné talíře a dala je do myčky. Tu jsem zapla a šla se dívat s klukama na telku. „Claire..... to ve škole." Začal pomalu Payton. „Učitelka měla pravdu úplně ve všem. Stejně nechápu jak se to všechno o mě a vás dozvěděla." Zvedla jsem se a došla si pro pyžamo na spaní do tašky. „Jdu se vysprchovat." Řekla jsem ale myslím že mě nemohli slyšet. Vydala jsem se do koupelny. Vysvlékla jsem se a vlezla do sprchového koutu. Umyla jsem si i vlasy. Osušila jsem se a oblékla si pyžamo.

 Osušila jsem se a oblékla si pyžamo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z koupelny. „Nemáte zmrzlinu?" Křikla jsem z kuchyně na kluky. „Jo!" „Dáte si taky?" „Jo!" Vyndala jsem z mražáku a nechala ji trochu povolit. Nakrájela jsem si ovoce které nandala do misek. Na ovoce jsem dala zmrzlinu, trochu ovoce jsem dala i na vrch.

 Na ovoce jsem dala zmrzlinu, trochu ovoce jsem dala i na vrch

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem zmrzliny do rukou a vydala se do obýváku. Kluci na mě koukali jak na svatej obrázek. „To vypadám až tak špatně?" Řekla jsem a tím jsem je probrala z tranzu. „No............................

I hate you because I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat