Média prosím
S Paytonem jsme si obuli boty a šli k nám. Cestou nikdo neřekl ani slovo. Když jsme byli u našeho vchodu do domu, vytáhla jsem z kapsy klíče a odemkla. Vešla jsem dovnitř a po mě hned i Payton. Vzuli jsme si boty a šli ke mně do pokoje ( v pokoji mám nad postelí velkou fotku mě a Paytna.....Celkem se divím že ho máma nepoznala když tu mám fotku.) kde jsem vzala tašku a začala do ní postupně dávat oblečení na zítra a ještě sešity ( učebnice mám ve skříňce). Payton si prohlížel tu obrovskou fotografii a vydechl. Podívala jsem se na něj nechápavým pohledem protože to on byl ten kdo zničil naše přátelství. Podíval se na mě smutným pohledem, ale když mu došlo že mě vlastně nesnáší sice ztěží, ale i tak mě přejel naštvaným pohledem. Jen jsem protočila očima a zapla si batoh. Hodila ho přes rameno a rychlým krokem se vydala dolů ze schodů. Obula si boty a čekala než přijde i Payton. Ten se vyřítil ze schodů jako nezřízená střela. Ignorovala jsem ho a vyšla z domu. Pak jsem zamkla a došla si ještě pro skate. Od té doby co se s Paytonem nebavím jsem začala jezdit na skatu. Vytáhla jsem si skate na kterém byli obrázky mých kamarádů. Payton si skateboard prohlédl, ale na žádné z těch fotek on nebyl. Uchechtla jsem se, zavřela jsem branku a rozjela se. Neohlížela jsem se jestli šel za mnou, prostě jsem jela. Zastavila jsem před jeho domem, uklidila si skate pod schody co měli u verandy. Otočila jsem se a co jsem uviděla mi vyrazilo dech. Viděla jsem rozzuřenou Avani jak dala Paytnovi facku. Na nic jsem nečekala a rozešla jsem se jejich směrem. Když se Avani napřahovala že mu jednu vrazí, stoupla jsem si před ní a chytla jí ruku. „Co se tu do píči děje!" křikla jsem po Av (Avani). „Snažím se tady Paytonovi vysvětlit že tady moje nejlepší kamarádka neovlivnila moje city tady k němu a že by se ti měl za všechno omluvit!" to co řekla jsem nečekala. Pomalu jsem pustila její ruku a tu svou stáhla k tělu. „To už je minulost" odešla jsem. Otočila jsem se abych Avani ještě poděkovala ale ona už tam nebyla. Chtěla jsem jít ale když jsem se otočila narazila jsem do něčí hrudi. Samozřejmě že to byl Payt. Ignorovala jsem ho a chtěla odejít. V tom mě chytl za zápěstí a otočil mě k sobě. Znova jsem do něho narazila, hodila jsem po něm nechápavý pohled. On se usmál a.................................................
Doufám že se vám tento příběh alespoň trochu líbí❤️❤️❤️
ČTEŠ
I hate you because I love you!
Fanfic„Řekni mi důvod! Jeden jedinej zkurvenej důvod!" „Nesnáším tě, protože tě miluju!"