10

1.5K 45 8
                                    

Usmál se na mě........

a obejmul mě. Nejdřív jsem byla v tranzu ale pak jsem mu objetí opětovala. Víc si mě k sobě natiskl a já se musela usmát ale pořad ještě mě z oči tekly slzy. „Ummm.... Claire n-nechtěla b-by jsi tu dnes přespat." Promluvil dost nervózně a při tom se párkrát zakoktal „Jo dobře ale já jsem si v tom spěchu zapomněla u Paytna batoh s oblečením a s projektem." nervózně jsem se na něj podívala. „Ráno se pro ně stavíme a do školy by jsi mohla vzít to co máš na sobě. Jo a tričko na spaní ti půjčím." „Dobře." řeknu a usměju se. „Tak se běž vykoupat a já zatím vyberu nejakej film a udělám něco k večeři." „Jo tak jo." řeknu a zvednu se „A půjčíš mi prosím to tričko ?" zeptala jsem se a cítila jsem jak se začínám červenat. „Jo jasně." začne se přehrabovat ve skříni. Nakonec mi půjčil :

Dovedl mě do koupelny kde jsem mu poděkovala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dovedl mě do koupelny kde jsem mu poděkovala. Horká sprcha mi dost pomohla. Vylezla jsem ze sprchy a osušila se. Poté jsem si vzala spodní prádlo na které jsem hodila Chasovo tričko, pak se ještě odlíčila a i s věcmi se vrátila do pokoje. Chase tu nebyl proto jsem šla dolů do kuchyně jestli nechce s něčím pomoct. Zaslechla jak s někým telefonuje. Vím že bych neměla ale já i přes to poslouchala.
„Jo je u mě a ráno se stavíme pro věci! Nazdar!" pomalu jsem se vydala dolů ze schodů do kuchyně. Chase dával do trouby pizzu. Mňam! „Všechno je v pořádku?" „Jen si někam odskočím ale hned budu zpět!" Já jen kývla.

PO PŘÍCHODU CHASE
„Víš že mě můžeš říct všechno?" zeptala jsem se ho. Bylo vidět že se seknul, ani se mu nedivím. Pak se ale jen usmál a odešel do kuchyně. „Chceš s něčím pomoct?" „Jenom prosím támhle ze skříňky vytáhni dvě misky." jen jsem přikývla a vyndala misky. Chase vytáhl ze skříně brambůrky, popcorn a bonbóny. Podal mi je a já brambůrky nasypala do misky, pak dala do mikrovlnky popcorn. Když se udělal popcorn tak i ten jsem nasypala do misky. Misky a ještě s pytlíkem bonbonů se vydala nahoru do jeho pokoje. Půjčila jsem si jeho MacBook a připravila tam film "The MEG" ( ten film doporučuju!!) je to u nějakým žralokovy. Noťas jsem nechala položenej na posteli a šla ještě dolů. „Pizza už je hotová. Tak prosím tě vem nějaký pití." Vzala jsem coca colu a ještě nejakej energyťák. V pokoji už byl Chase a připravil postel. „Nevadí že jsem vybrala film. Tenhle jsem chtěla vždycky vidět ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala." řeknu a oba se zasmějeme. Připravili jsme si postel a lehli si. MacBook jsme položili před nás a začali jist pizzu. Pustili jsme film a musím říct že to bylo skvělí.

Tak prosím. Další ale krátká kapitola💖🌷

I hate you because I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat