16.

1.2K 42 7
                                    

„Přece by jsi mě v tom nenechala." Řekne. „Myslíš jako jsi nechal ty mě na všechno samotnou? Bez problému." Řeknu a odvrátím od něho zrak. „Ale...." nedořekne větu protože ho někdo předběhne. „Bože jsem tak rád, že jsem vás našel, ale nechápu co tu děláte spolu...." řekne Chase který se u nás najednou objeví. „Co potřebuješ?" Zeptá se ho Pay. „Něco jsem zjistil. Vy dva to nevíte, neví to nikdo. Moji rodiče včera začali spolupracovat s těmi vašimi. Nooo a u nás doma jsem našel marihuanu, kokain a ještě dost dobrý a drahý...." „ZBRANĚ!" Dokončíme jeho větu. „Jak to ale víte?" Zeptá se překvapeně. „Volal mu kámoš že si u něj naši koupili něco špičkovího. A já dnes mluvila s kámošem, ten mi řekl že si od nějakýho jeho kolegy zase koupili zbraně....." řeknu a povzdechnu si. „Notak, pojď ke mě." Řekne Chase a rozevře ruce. Obejmu ho a po tvářích mi tečou slzy. „Neplakej.." šeptne a víc si mě k sobě přitiskne. „Nechci bejt nepříjemnej, ale měli bychom vymyslet co s tím uděláme. Slzy nepomůžou." Řekne Payton. „Nechceš, ale jseš." Řekne Chas. „Dobře to by stačilo, vážně bychom měli přemýšlet co s tím uděláme." Řeknu. Crrrrr. Ozve se můj telefon. Na obrazovce se objeví Mikovo jméno.
M: Prepáč že ťa otravujem, ale musíme sa stretnut!
C: Kde a kdy?
M: Za hodinku ve Starbucks. Zjistil som že sa do toho zapletla ještě jedna rodinka
C: Jop Hudsonovi
M: Ako to vieš?
C: Kamarád nám řekl, že našel doma máru a jeho rodiče začali pracovat s těmi našimi
M: Ok potrebujem aby jsi je všechny dostala do Starbucks
C: To nebude problém. Pa zlato!
M: Pa shawty.

„Takže máme hodinu a to dostat se do centra. Je 6:00. Ve 30 se sejdeme tady na týhle lavičce. Jo a nerada na někoho čekám, takže tu buďte včas!" Řeknu a rozebehnu se domů. Doma se nalíčím a vyberu outfit.

 Doma se nalíčím a vyberu outfit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo 6:15. Pomalu jsem se rozešla do parku. Jsem dobrá, že jsem to stihla takhle rychle. Když jsem dorazila do parku bylo 6:29 a ještě tu nikdo nebyl. Začala jsem být lehce nasraná. V 6:32 už jsem chtěla volat na policii, že se mi ztratili kamarádi. V tu chvíli se tu oba objevili. Ani jsem je nepozdravila, vydala jsem se na autobus. Přišlo mi zbytečný brát auto, když v centru jsme za 4 minutu autobusem. „Nebaviš se s náma?" Zeptal se Pay. „Pokud vím tak s tebou se nebavím už půlroku jestli sis nevšiml. Ale kdo by se staral o tu, která vlastně podvedla Hudsona? O tu, se kterou odkopl Moormeier? O tu, ze který si dělá každej prdel?" Prskla jsem a zrychlila krok. Po chvíli jsme přišli na zastávku. Nikdo nic neříkal. Když přijel bus, tak jsme si posedali. Já seděla vedle dost sexy kluka. Chas s Payem seděli vedle sebe a vrhali po mě nechápavý pohledy. Rozloučila jsem se s tím klukům a vystoupila. V 6:59 jsme došli ke ST a čekali na Mika. V dálce jsem uviděla kluka s cigaretou, velkou černou mikinou a mobilem v ruce. Když zvedl pohled rozeběhl se směrem ke mě. Skočila jsem mu okolo krku a nasála jeho osobitou vůni. „Chýbala si mi sweetie!" Řekl Mike když jsme se odtáhli. „Ty mě taky." „Nepředstavíš nás?" Zeptal se Mik. „Takže kluci, tohle je můj nejúžasnější kamarád Mike. Miku tohle je Chase Hudson a tohle je Payton Moormeier." Řeknu a ukážu na kluky. „Ach o vás som už něčo počul." Řekl Mik. „V dobrým nebo ve zlým?" Řekl Chas zvědavě. „Zatial v dobrom, možno preto že jsme sa dlho neviděli. Poslednou dobou mi toho moc nepovedala." Řekl Mik s úsměvem. „Tak to jste se asi dlouho neviděli." Uchechtl se Pay. „Jop. Jedine co viem je že ty si její najlepšej kamarat a s tebou chodí." Pověděl Mik. „Payton není můj kamarád, natož nejlepší a s Chasem už nejsem. Už prosím neřešme mě ale to proč tu jsme!" Řeknu už trochu naštvaně. „Prepáč zlato. To jsem nevěděl." Řekl smutně. Obešla jsem ho a vydala se do ST. Objednali jsme si pití a začali jsme si povídat.
M: Prečo jste se rozišli.
P: Mužů za to já.
C: Ne Paytone nemůžeš. Na tý párty jsi byl s Ashley. Nemohl jsi mě hlídat. Hlavně jsem už dost stará na to, abych věděla kdy mám přestat.
Chase s Paytonem na mě nechápavě koukali.
M: No a prečo sa už nebavíš s Paytonom
C: Kvůli Ashley. Je to je ex. Myslela si, že spolu něco máme. Zakazovala mu se semnou výdat a on ji poslechl. No a pak jsem ho ignorovala
M: Wow to se toho dosť dosralo za tu dobu co jsme se neviděli.
C: Mi povídej. No a co ty? Nějaká cuchtička na obzoru?
M: Možno
C: Detaily Miku, detaily
M: Amelia, je ji 18
C: Blondýna, bruneta, černovláska nebo zrzka?
M: Bruneta. Už se napítaj, není to oficialne, iba spolu spíme.
C: Neopič se laskavě!
M: Prepač, já zabudol že toto je tvoj styl
C: Omluva se příjimá.
Řekla jsem a všichni jsme se zasmáli. Dořešili jsme rodiče a dohodli jsme se na tom, že to sourozencům říkat nebudeme.
„Hele nám za chvilku pojede poslední autobus. Budeme muset jít." Řekla jsem a začala se pomalu zvedat. Po tom Cl jsme dopili kafe ve ST jsme zašli do nákupáku na oběd. Prošli jsme spoustu obchodů. No a teď sedíme v KFC a loučíme se. „Dobre." Odpoví Mike a začne se oblékat stejně jako my. „Hele napíšeme si a dáme zase srazy." Povím mu. „Jasne, pa sweetie!" „Ahoj." Řekla jsem s klukama naráz. Došli jsme na zastávku a čekali na autobus. Dohodli jsme se, že dneska přespíme u mě. Mike říkal, že není dobrý se rozdělovat. Kdyby někdo něco zjistil, mohlo by být po nás.

U nás doma
„Myslím že to u nás znáte takže vás tu provázet nemusím." Jen kývli. „Spíte v pokoji pro hosty. Mate tam oblečení na spaní." Zase kývli. Šla jsem do pokoje a vzala si oblečení na spaní. V koupelně jsem se zamkla, protože nikdy nevíš. Umyla jsem si vlasy a pak je vyfénovala. Převlékla jsem se do pyžama.

Sešla jsem schody a vydala se do obýváku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem schody a vydala se do obýváku. Chase s Paytonem seděli na sedačce. Když mě uviděl Payton, vyprskl vodu kterou pil. Jelikož Chas seděl skoro naproti tak to schytal. Nad tím jsem se uchechtla a šla si sednout k ním. Oba mě skenovali pohledem. „Jak dlouho mě budete pozorovat. Vím že jsem krásná, ale stejně." Řeknu se smíchem.





Takto vypadá Mike:

Omlouvám se, že jsem dlouho žádnou kapitolu nevidala, ale ještě píší jedem příběh💞

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.





Omlouvám se, že jsem dlouho žádnou kapitolu nevidala, ale ještě píší jedem příběh💞

I hate you because I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat