13.

1.4K 51 3
                                    

Média🙏🏻

„No...............

ne vše je v pořádku" řekl mi Chase, sjel mě pohledem a poté se usmál. Úsměv jsem mu opětovala a podala jim zmrzlinu. „Ty tu budeš spát?" zeptala jsem se Chase. „Jop" jen jsem kývla a uvelebila se na gauči. „Pustíme film?" Zeptal se Payton. „Můžeme" řekla jsem a Chase přikývl. „Nějaký nápad co si pustit?" „HOROR!" Vykřikla jsem. „A jaký?" Zeptá se Chase. „Um....hřbitov zvířátek!" Řekla jsem a začala se smát. Kluci se na sebe nechápavě podívali. „Puste si trailer!" Payton najel na yt a pustil trailer. Oba se na sebe po dokoukání traileru podívali. „Tak co pustíte to?" „J-jo j-jasně." Řekl Payton. Zapl film a já mu v tu chvíli vytáhla z ruky ovladač. „Tak a teď chci pravdu!" řekla jsem a podívala se na Paytona. „O čem to mluvíš?" „Kdo ti to udělal?" Zeptala jsem se. „To neřeš!" „Dělej!" Vykřikla jsem že se až lekl. „Zasloužil jsem si to...." „To je mi jasný a teď mi to řekni!" Chase nás nervózně pozoroval. „Takže Chase." Řekla jsem a povzdechla si. „J-jak to víš?" Zeptal se Chase. „Včera jsi odešel" pokrčila jsem rameny.„Zasloužil jsem si to!" Obhájil ho Payton „To nepopírám a v celku vám závidím. Dáte si přes držku a druhý den se normálně bavíte." Řekla jsem s povzdechem a pustila film. „Aaaaa!!!!!" Zaslechla jsem a už jsem cítila jak mě někdo drtí v objetí. „A to jsme teprve na začátku." Řeknu a společně s Paytonem se zasmějeme Chaseovi. „Notak to není vtipný, vždyť nemá půlku hlavy!" Vyhrkne Chas a já mám co dělat abych se nerozesmála. „Nevím jak vy, ale já jdu spát." Řeknu unaveně a zívnu. „No já asi taky." Řekne Pay. „Pay?" [ Peji ]On se na mě překvapeně podívá. „P-Paytone...." opravím se a nervózně se na něj podívám. „Um.. jo?" „Já jen jestli by jsi mi dal peřiny a nesnaž se mě přemluvit abych šla spát k tobě do postele, protože se ti to stejně nepovede." „Pojď zamnou" oba se zvedneme a já následuji Paytona. „Tady máš" jen se děkovně podívám.......

flashback

Otočím se na něj se slzami v očích, dívám se mu přímo do očí, ve kterých se pomalu, ale jistě začnu doslova topit. Ani jeden nechce přerušit oční kontakt. Nakonec jsem to byla já kdo ho přerušil. V tu chvíli si mě Pay přivinul do pevného a hřejivého objetí. Cítila jsem se zase po dlouhé době v bezpečí a milována. Furt mi v hlavě zněla ta věta. "nebyla jsi plánována, ale neměli jsme srdce na to si tě vzít" ano tak tohle řekla moje matka. Pay byl jediný člověk, který mě dokázal utěšit. Nikdo by ho nedokázal nahradit. Cítila jsem jeho mokré tričko od mých slz. Odtáhl se ode mě a usmál se na mě tím nejvíc upřímným pohledem. „Claire, pamatuj, ať se stane cokoliv budu tu vždy pro tebe. Nikdy tě neopustím! Jsi pro mě nenahraditelná. Nikdo mě nedokáže dělat šťastným tak jako ty. Nikdo mě nedokáže rozesmát tak jako ty. Ty budeš mít vždy největší část mého srdce. Jsi ta nejlepší kamarádka jakou jsem kdy měl. Budu tu pro tebe navždy to si pamatuj.." opět jsem se utápěla v jeho čokoládkách......

end of flashback

Nevím co to do mě vjelo ale začaly mi po tvářích téct slzy. Rychle jsem je setřela, tak aby si toho Payton nevšiml. „Claire si v pohodě?" Zeptal se mě starostlivě. „Jo jasně, jen jsem si na něco vzpomněla." Snažila se usmát ale vůbec mi to to nešlo. „A na co?" „Na to když jsem měla člověka, který tu byl když jsem ho potřebovala....." řekla jsem a to už jsem se nesnažila slzy skrýt. Chybí mi moc....... KURVA MOC! Vzhlédla jsem k němu. Ty jeho čokoládky byli pořád stejně krásné jako před skoro rokem. Najednou se stalo něco co bych do něho opravdu neřekla........

I hate you because I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat