11.

1.4K 46 5
                                    

„Vstávej!" řekne někdo. „Maminko buď tak hodná a opusť můj pokoj protože bych se ráda vyspala." Když dořeknu někdo se uchechtne ale já to nechám být a ještě víc se zachumlám do peřiny. Po chvíli cítím jak se kolem mě obmotaly ruce, pak už jsem jen cítila studenou vodu která tekla úplně všude. Rychle jsem vyběhla ven z vany.„Přijde vám tohle normální pane Hudson? Mě ne!" řekla jsem naštvaně a šla si pro oblečení do školy. V koupelně jsem se osušila, oblékla se a namalovala.

 V koupelně jsem se osušila, oblékla se a namalovala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z koupelny a šla jsem se obouvat. „Chasi dělej musíme jet ještě k Moormeierovým!" „Jo už jdu." Po chvíli přišel ale to já už jsem čekala venku před domem na skatu. Jeli jsme pro projekt a pro mojí školní tašku. Před domem jsem si položila skate a řekla Chasovi aby na mě tady počkal. Otevřela jsem dveře za kterým byl položen můj batoh společně s projektem. Rychle jsem si vše vzala a vyběhla z domu. Rozjeli jsme se s Chasem směr škola. Opět všechny pohledy na nás dvou. Před školou jsme oba zastavili, vzali si skaty do rukou a vešli. Jo není to úplně nejpřímější, to se musí nechat. Šli jsme ke skříňkám (máme je kousek od sebe ) do kterých jsme si dali skaty a vyndali učebnice. Společně jsme se rozešli do třídy. Když jsem vešla do třídy vedle mě Chase. Vypadalo to asi dost divně když jde obyčejná  holka vedle svého bývalého přítele který je na škole dost populární. Šla jsem si sednout k sobě do lavice. Po chvíli přišel do třídy učitel a hned za ním Payton, který měl monokl a byl celkově potlučený. Vraždil pohledem jak mě tak i Chase. Že by Chase jak včera odešel?„Vydím už delší dobu že to mezi někým skřípe, proto jsem se rozhodl že vás přesadím." S Jacksonem se na sebe smutně podíváme a pak na učitele. Moc jsem ho neposlouchala, zpozorněla jsem až když učitel řekl mě jméno. „Claire Lewis........  co s tebou udělám? Umm tak třeba............ Payton." „To žádném případě! K němu mě nedostanete!" „Ale notaaaak. Dobře máš na vybranou buď Payton nebo Chase!" vítězné se na mě usměje „Děkuji pane učiteli, ráda si sednu tady s Chasem." řekla jsem dost naštvaně ale na konci jsem to zakončila falešným úsměvem. Ten jeho ale rychle spadnul. I když to asi všem, sice se s Paytonem nesnášíme ale nikdy by do mě neřekli že bych si sedla k Chasovi. „Prosím slyšel jsem správně že si chceš sednout k Chasovi." „Je vidět že vám sluch pořad dobře slouží." Opět se usměju. „To bych do tebe neřekl Claire." „To nikdo!" Prskne Payton a vraždí Chase pohledem. „Dobře sedni si teda k Chasovi." Sbalila jsem si věci a stoupla jsem si vedle Chase ( dejme tomu že jsme zatím všichni ve třídě stáli). Ten mě místo pozdravu objal kolem ramen. Nejdřív jsem to nechápala ale když jsem uviděla pohled učitele byl k nezaplacení. S Chasem jsme se na sebe podívali plácli si a začali se nahlas smát. Bylo nám jedno že se na nás všichni koukali. „V životě jsem neviděl že by holka a kluk co spolu dříve chodili, by spolu měli tak dobrý vztah." Když to dopověděl celkem jsem zesmutněla ale pak jsem hned dělala že je vše ok. „Víte pane učitel všechno je jednou poprvé." odpověděla jsem mu drze . On se pouze usmál a začal dále rozsazovat. Když skončila hodina nechtěla jsem tam být s Chasem. Měla jsem takový blbý pocit, proto jsem se vydala za Jaksonem. Usmál se na mě a objal. Věděl že to je to jediný co teď potřebuji. Po chvíli zazvonilo a to mě donutilo jít si sednout do své lavice. Měli jsme přírodopis který nás učí jedna stará rašple. Stejně si z ni dělají všichni prdel. Přišla do třídy a prohlídla si nás. Potom se ji ale zastavil zrak u naší lavice. „Copak děla slečna Lewis vedle pana Hudsona?" „Že by sedí." řekla jsem a všichni se začli smát. Celá škola totiž věděla že jsem s Chasem chodila. „Děkuji za vysvětlení slečno Lewis."  „Nemáte zač já ráda pomáhám víte." „A copak že sedíte tady s panem Hudsonem? Ne já to zjistím sama. Předpokládám že jsi měla sedět s někým jiným, podle tvého výrazu soudím že to byl pan Moormeier. Pan učitel vám dal na vybranou mezi Paytonem a Chasem, ale myslel si že si sednete vedle Paytona. Ale vy ho tak nesnášíte že jste si radši sedla vedle pana Hudsona. Že mám pravdu?" dopověděla svůj dlouhý monolog a celá třída ztichla. „Naprostou" odpověděla jsem klidně. „Ale začínáte mě docela děsit. Myslím že toho víte o mě až moc na můj vkus." „Taky vím že jsi s Paytonem byla dříve nejlepší kamarádka, ale pak jste začala chodit s Chasem a to zničilo vaše kamarádství. Payton se chtěl pomstít a tak zase zničil vztah tobě a Chasovi. Ty jsi za nic z toho co se stalo mezi tebou a Paytonem nemohla, ale on využil toho že mu to Chase uvěří. Musím říct že to měl skvěle naplánované, chtěl tě zničit a to se mu povedlo." zírala jsem na ni. Propadla jsem tašku. „Omluvte mě ale musím na vzduch!" řekla jsem a co nejrychleji s taškou na zádech vyběhla ze třídy. Běžela jsem do skříněk a z té mé si vytáhla skate. Vyběhla jsem s pláčem ze školy a jela domů. Doma jsem si pustila hudbu a rozhodla se že si upeču cookies. Dala jsem je péct a mezi tím si připravila ledovou kávu. Když jsem to všechno měla hotový, šla jsem se převléknout do plavek. Sušenky a kafe jsem si vzala na terasu kde byl kousek od ní bazén. Pustila jsem z boudy Aylin.

Aylin byla německý ovčák

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Aylin byla německý ovčák. Cvičená proti zlodějům, takže si asi dokážete představit co dokáže. Šla jsem se vykoupat. Když mě to omrzelo šla jsem se ustrojit. Vlasy mi mezi tím uschly. Přestrojila jsem se do věci na koně. Vytáhla jsem si batoh do kterého jsem naházela klíče, peněženku a mobil...

Tak a teď nevím co mám psát😂👏
Chtěla bych se vás zeptat, jestli by jste chtěli ještě jeden příběh o Paytonovi. Mám v hlavě pár nápadu 💖🌷

I hate you because I love you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat