Μέτα από εφτά ατελείωτες ώρες μάθημα ήρθε η ώρα που σχολάσαμε .
-Επιτελούς , τελειώσαμε δεν θα άντεχα άλλη μια ώρα μάθημα , είπα στον Γιώργος ο οποίος ακούγοντας το γέλασε ενώ εγώ έβαζα την τσάντα μου στον έναν μου ωμό και βγήκα απo την αίθουσα .
-Ούτε εγώ θα άντεχα αν και είσαι πολύ καλή διπλανή και παρέα .Ευχαριστώ για σήμερα ,μου είπε , μου χαμογέλασε και με ακολούθησε προς τον διάδρομο.
-Σιγά δεν έκανα κάτι το σπουδαίο, έτσι και αλλιώς και εγώ μονή μου θα ήμουν μην ανησυχείς σιγά σιγά θα κάνεις παρέες . Γενικά δεν είμαστε σχολείο με πολλές κλίκες όποτε θα σε δεχτούν εύκολα .
- Αφού είναι έτσι εσύ γιατί είσαι μονή σου ? Είσαι πολύ καλή , ευγενική και όμορφη θα έπρεπε να τρέχουν όλοι από πίσω σου για να γίνεται φίλοι ή και κάτι παραπάνω .Έκτος αν έχεις ήδη αγόρι τότε πάω πάσο. Έχεις ?
-Ένα ένα τα ερωτήματα .Ήρθα πέρσι σε αυτό το σχολείο και η μόνη που με πλησίασε ήταν η Ιφιγένεια η κολλητή μου .Οι υπόλοιποι με θεωρούσαν φρικιό ,γιατί είχαν μάθει τον λόγο που αποβλήθηκα από το προηγούμενο σχολείο μου και όχι δεν έχω αγόρι για τον ίδιο λόγο .
-Αποβλήθηκες γιατί ?,με ρώτησε έκπληκτος .
-Μεγάλη ιστορία άλλα αν θες μπορούμε να πάμε μια βόλτα να σου την πω , του είπα ενώ βγήκαμε από το κτήριο του σχολείου .
-Εννοείται θες να πάμε για καφέ το απόγευμα ?, με ρώτησε περιμένοντας να του απαντήσω.
-Ναι ,ξέρεις κάνα μαγαζί ή θες να έρθω να σε πάρω από το σπίτι σου ώστε να πάμε κάπου εκεί κοντά για να μην χαθείς ?
-Ξέρω άλλα θα έρθω να σε πάρω από το σπίτι σου ,μου είπε .
-Δεν χρειάζεται ,του είπα με σιγουριά .
-Δεν σε ρώτησα μικρή , μου είπε και γελάσαμε μαζί .
-Ααα δεν είμαι μικρή , του είπα αποφασιστικά .
-Καλά μικρή ,μου είπε φανερά για να με νευριάσει και έλαμπαν τα σμαραγδένια μάτια του .
-Δεν θες να με δεις να θυμώνω , του είπα απειλητικά χαμογελώντας του και γέλασε.
-Εντάξει μην θυμώνεις . Πες μου την διεύθυνση σου και τι ώρα να περάσω , μου λέει και αφήνω την τσάντα μου κάτω ανοίγω το μικρο τσεπάκι βγάζω ένα μπλοκάκι και του γράφω την διεύθυνση και τον αριθμό μου.
-Πάρε αυτό και αν χαθείς ή χρειαστείς κάτι πάρε σε αυτό τον αριθμό ,του είπα κόβοντας το χαρτί και του το έδωσα .
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο προστάτης μου(Αngel VS Demon )
Viễn tưởngΗ Ρώξη είναι μια συνηθισμένη έφηβη αλλά όχι για πολύ . Στην τελευταία τάξη του λυκείου πέφτει πάνω σε ένα μυστηριώδη αγόρι ,τον Γιώργο . Τι γίνεται όμως όταν έμφανίζεται ο Λουκάς και πλησιάζει την Ρώξη ? Τι γίνεται όταν σε διεκδικούν ένας άγγελος κα...