Πλευρά Γιώργου
Έχω ξυπνήσει εδώ και μισή ώρα και απλά την βλέπω να κοιμάται πάνω μου .Είναι ένας άγγελος και δεν έχει ιδέα τι της κρύβουν οι δικοί της αλλά και εγώ .Ανοίγει η πόρτα του δωματίου της και μπαίνει μέσα ο αδελφος της , Κρις νομίζω μου είπαν ότι τον λένε . Είδε την Ρώξη πάνω μου και μόνο φωτιές δεν έβγαλε από το στόμα .Δεν μου φαίνεται περίεργο είναι ένας Σκοτεινός .Μου κάνει νόημα να βγω έξω από το δωμάτιο της . Την βγάζω σιγά σιγά από την αγκαλιά μου για να μην την ξυπνήσω και βγαίνω έξω από το δωμάτιο της που με περίμενε ο αδελφός της και η μητέρα της να υποθέσω .
- Τι δουλειά έχεις εσύ με την αδελφή μου αγγελάκι ? , με ρωτάει ο Κρις .
-Είμαστε φίλοι και με έστειλαν για να την προσέχω και αυτό κάνω .Δεν θα την έβλαπτα ποτέ , λέω και αυτός με πιάνει από τον γιακά και με κολλάει στον τοίχο .
-Άκου αγγελάκι η αδελφη μου ειναι Σκοτεινή , όπως εγώ όπως και η μητέρα της δεν θα την πάρετε μακριά μας και το καλό που σου θέλω να μην της έχεις πει τίποτα για μαγεία και τέτοια , λέει εξοργισμένος και εγώ ρίχνω ένα μικρό γελάκι .
-Πολύ αργά , της είπα αρκετά πράγματα χθες το βράδυ και ξέρει τι είμαι . Έπρεπε να ξέρει δεν είναι ούτε 18 χρονών και έχει τον έλεγχο στοιχείων της φύσης δεν είναι μια συνηθισμένη μάγισσα .
-Τι γίνεται εδώ ? , ακούγεται η φωνή της Ρώξης ,που μόλις ξύπνησε .
Τι όμορφη που είναι ? Γαμώτο τι σκέφτομαι . Συγκεντρώσου Γιώργο !
-Τίποτα αδελφούλα πήγαινε να φας πρωινό θα αργήσεις στο σχολείο , της λέει ο Κρις αλλά δεν την βλέπω να τον πιστεύει είναι πανέξυπνη .
- Κρις αστον κάτω . Είμαι πολύ νευριασμένη μαζί σας που δεν μου είπατε πρώτοι τι είμαι και αντιμετώπιζα εκρήξης μαγείας εξαιτίας των συναισθημάτων μου χωρίς να ξέρω καν ότι υπάρχει μαγεία . Οκευ δεν θα σας πίστευα στην αρχή το ξέρω αλλά θα μου το αποδεικνύατε όπως ο Γιώργος που μου έδειξε τα φτερά του και μου είπε για την ιστορία του .
Την κοιτάζαμε όλοι άναυδη αλλά χαιρόμουν που με πίστεψε αν και όλα αυτά σε έναν άνθρωπο φαίνονται σαν παραμύθια .Με άφησε ο Κρις και ήρθε κοντά μου . Με πήρε αγκαλιά χωρίς να το περιμένω .
-Πάμε για πρωινό μου είπε ,και θέλω να μου τα πείτε όλα , απευθύνθηκε αυτήν την φορά την μητέρα και τον αδελφό της που την κοίταζαν σαν να είναι τρελή .
ESTÁS LEYENDO
Ο προστάτης μου(Αngel VS Demon )
FantasíaΗ Ρώξη είναι μια συνηθισμένη έφηβη αλλά όχι για πολύ . Στην τελευταία τάξη του λυκείου πέφτει πάνω σε ένα μυστηριώδη αγόρι ,τον Γιώργο . Τι γίνεται όμως όταν έμφανίζεται ο Λουκάς και πλησιάζει την Ρώξη ? Τι γίνεται όταν σε διεκδικούν ένας άγγελος κα...