Kεφάλαιο 5

14 3 0
                                    

      Είμαι ξύπνια εδώ και δέκα λεπτά και απλά κοιτάζω το ταβάνι και σκέφτομαι .Τι σκέφτομαι ?Τον Γιώργο . Δεν ξέρω πολλά για αυτόν και όμως τον θέλω συνέχεια δίπλα μου . Νιώθω ασφαλής μαζί του .Δεν ξέρω ακόμα αν είμαι ερωτευμένη μαζί του αλλά φοβάμαι μην πληγωθώ.Το χτύπημα της πόρτας με βγάζει από τις σκέψεις και βλέπω τον Κρις να μπαίνει και να κάθεται στο κρεββάτι μου .

-Καλημέρα υπναρού πάμε για πρωινό , μου λέει ενω με φιλάει στο μάγουλο .

-Καλημέρα και σε εσένα .Ντύνομαι και έρχομαι ,του λέω και μπαίνω στο μπάνιο . Όταν βγήκα , πήγα  κοντά στο παράθυρο και είδα ότι βρέχει οπότε πήγα στην ντουλάπα ,έβγαλα ένα μαύρο κολάν ,ένα ροζ φούτερ και τα γκρι μου παπούτσια.    

Έκανα μια αλογοουρά και κατέβηκα στην κουζίνα μαζί με την τσάντα μου και την ζακέτα του Γιώργου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έκανα μια αλογοουρά και κατέβηκα στην κουζίνα μαζί με την τσάντα μου και την ζακέτα του Γιώργου .Έφαγα και έφυγα κατευθείαν με την ομπρέλα μου προς το σχολείο .

Όταν έφτασα πήγα γρήγορα προς την τάξη γιατί είχαν μπει .Όταν έφτασα μπροστά από την αίθουσα πήρα για μεγάλη ανάσα και χτύπησα την πόρτα .

-Ναι ,ακούω να λέει η καθηγήτρια της Ιστορίας .

-Καλημέρα , μπορώ να περάσω σας παρακαλώ ,ρώτησα ευγενικά .

-Εννοείται Ρώξη , μου λέει  και ακούω μουρμουρητά και να κοιτάζουν όλοι.

-Ευχαριστώ , λέω και πάω προς την θέση μου .

-Καλημέρα , λέω στον Γιώργο ενώ αφήνω την τσάντα μου στο πάτωμα και ψάχνω το βιβλίο μου .

-Καλημέρα ,μου λέει χαμογελώντας .

Μετά δεν μιλήσαμε καθόλου μέχρι το διάλειμμα .

-Λοιπόν έχουμε μια εργασία να κάνουμε . Θες να έρθεις σήμερα στο σπίτι μου να την κάνουμε ?, τον ρώτησα απευθυνόμενη στην εργασία που μας έβαλε η καθηγήτρια της Ιστορίας .

-Ναι αμέ τι ώρα να περάσω ?, με ρώτησε ενώ φτάσαμε στην τραπεζαρία του σχολείου .

-Κατά τις έξι είναι καλά ? ,τον ρώτησα ενώ καθίσαμε σε ένα από τα πολλά τραπέζια στον χώρο .

Ο προστάτης μου(Αngel VS  Demon )Where stories live. Discover now