Kεφάλαιο 4

14 3 0
                                    

-Ναι ποιος είναι , λέω απότομα προς την άλλη γραμμή περιμένοντας απάντηση .

-Εγώ είμαι. Ο Γιώργος ,μου λέει και άπλα χαμογελάω ασυναίσθητα .Αχχ τι έχω πάθει με αυτό το αγόρι ?

-Ααα συγγνώμη δεν με παίρνουν συχνά άγνωστοι αριθμοί και είχα ξεχάσει ότι σου έδωσα το πρωί το κινητό μου ,του λέω και κάθομαι στο κρεββάτι μου ακουμπώντας την πλάτη μου στον τοίχο .

-Δεν πειράζει ,τώρα αν θες αποθήκευσε τον. Μπορεί να τον χρειαστείς κάποια μέρα , μου είπε .

-Εννοείται , όταν κλείσουμε θα τον αποθηκεύσω .

-Πως πέρασες σήμερα , με ρώτησε και άπλα θυμήθηκα όλη την μέρα μου μαζί του .Δεν ήταν άσχημα καθόλου άσχημα .Μου φαίνεται είχα καιρό να μιλήσω άνετα σε άνθρωπο εκτός της κολλητής μου και της οικογενείας .

-Πολύ καλά ευχαριστώ μου αρέσει η παρέα σου ,του λέω .

-Χαίρομαι γιατί και εγώ πέρασα πολύ ωραία και ευχαριστώ που με εμπιστευτηκες με κίνδυνο να με χάσεις και έμενα από κοντά σου , μου είπε και κατάλαβα αμέσως για ποιο πράγμα μιλάει .

-Σιγά το πράγμα .Έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα το μάθαινες .Αλλαγή θέματος ,λέω και ακούω το γέλιο του από το κινητό ,έχω την ζακέτα σου , συνεχίζω.

-Το ξέρω το κατάλαβα πριν λίγο .Δεν πειράζει κράτα την .

-Όχι κάλε θα στην επιστρέψω .Σιγά ο κόπος , λέω και χαμογελάω .

Και έτσι συνεχίσαμε να μιλάμε .

Κάποια στιγμή ακούω την πόρτα του δωματίου να ανοίγει και τον Κρις με να πιάτο πίτσα να στέκεται στην πόρτα του δωματίου μου .

-Δώσε μου 2 λεπτά Γιώργο ,του λέω και βλέπω τον αδελφό μου .

-Με θες κάτι Κρις μου ,τον ρωτάω γλυκά και έρχεται κοντά μου .

-Σου έφερα πίτσα και τώρα κατάλαβα γιατί μας έγραψες εμάς μικρή ,σαλιαρίζεις, μου λέει και ακουμπάει το πιάτο πάνω στο κρεββάτι μου .

-Ευχαριστώ και σταμάτα τις βλακείες σου , του λέω και τον αγκαλιάζω .

-Τίποτα μικρή .Σε αγαπάω κατά βάθος και ας σε πειράζω, λέει όσο με έχει αγκαλιά .

-Το ξέρω και εγώ σε αγαπάω ,του λέω.

-Όλες με αγαπάνε εμένα ,μου λέει ειρωνικά και σηκώνεται να φύγει .

-Καληνύχτα , του λέω .

-Καληνύχτα μικρο ,μου λέει και φεύγει από το δωμάτιο .

Παίρνω ένα κομμάτι πίτσα και επιστρέφω στο τηλεφώνημα μου με τον Γιώργο .

Περνούσαν οι ώρες γρήγορα.

-Νύσταξα ,του λέω ενώ τρίβω το αριστερό μου μάτι με το χέρι μου και βλέπω ότι η ώρα είναι τρεις .

-Πάμε για ύπνο γρήγορα τότε .Δεν θέλω να κοιμάσαι όρθια αύριο , μου είπε γλυκά .Είναι όντως πολύ γλυκός ! δεν ξέρω γιατί με προσέχει τόσο άλλα το λατρεύω !

-Ευχαριστώ , του λέω και εγώ γλυκά και μου ξεφεύγει ένα χασμουρητό .

-Κάποια νυστάζει πολύ ,μου λέει με έναν πολύ παιχνιδιάρικο ύφος .

-Όντως !, λέω με σιγουριά .

-Έλα πάμε .

-Ναι Καληνύχτα ,λέω γλυκά.

-Καληνύχτα μικρή μου , μου λέει εξίσου γλυκά και το κλείνουμε .

Μικρή μου ? ΜΟΥ? Σίγουρα το είπε κατά λάθος. Μπορεί να μη το κατάλαβε .Σίγουρα αυτό είναι .Αν και μου άρεσε πολύ. Σηκώνομαι γρήγορα από το κρεββάτι και αλλάζω γρήγορα ρούχα βάζοντας ένα σετ σατέν πυτζάμες τιραντάκι και σορτσάκι .Τι?! Κάνει ακόμα πολύ ζεστή !

Όταν της φοράω βάζω τα ρούχα μου στο ατομικό μου καλάθι άπλυτων στο μπάνιο και πάω στο κρεββάτι .Ξαπλώνω σκεπάζομαι ίσα τι με το σεντόνι μου και θυμήθηκα ότι δεν έχω αποθηκεύσει ακόμα το νούμερο του Γιώργου .

Πως να τον γράψω?Πρέπει αν του βρω ένα ψευδώνυμο άλλα προς το παρόν Γιώργος σκέτο .Το γράφω και αφήνω το κινητό μου στο κομοδίνο και τώρα ύπνο .

Που τέτοια τύχη ! Σκεφτόμουν συνεχεία αυτόν ! Το μέρος που με πήγε ! Την ζακέτα που με κράτησε ζεστή !και αυτό το μικρή ΜΟΥ !

Αχχχ τι θα κάνω ?Νομίζω αρχίζω να τον ερωτεύομαι !Μέτα από αυτό γύρισα πλευρό και αποκοιμήθηκα .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Παρακαλώ αν σας άρεσε αστεράκι και comment αν έχετε κάποιο σχόλιο για το κεφάλαιο !Πάνω είναι οι πυτζάμες της Ρώξης!

Καληνύχτα!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΧΧΧ

Ο προστάτης μου(Αngel VS  Demon )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt