Kεφάλαιο 6

12 1 0
                                    

 -Άστον ήσυχο .Είναι δικός μου . Το κατάλαβες ?, μου λέει επιθετικά η Κλειώ .

-Τι λες κοπέλα μου ? Ποιος είναι δικός σου και ποιον να αφήσω? , της λέω απότομα .Τι θράσος .

-Τον Γιώργο να αφήσεις ήσυχο δεν είναι για την μούρη σου μπάζο , μου λέει και νιώθω να με κυριεύει οργή και βλέπω τα φώτα να αναβοσβήνουν .Μα πως ?

-Κόφτο αυτό , μου λέει σαν να με φοβάται .

-Κλειώ άσε με επιτέλους . Δεν σε ενοχλώ δεν με ενοχλείς ακούς? , της λέω αποφασιστικά.

-Εμμ γεια , ακούγεται η φωνή του Γιώργου και κοιτάμε και οι δυο προς το μέρος του .

-Γεια πέρνα μέσα , του λέω και αυτός μπαίνει μέσα στο σπίτι .

-Έγινε κάτι?Κλειώ πως και από εδώ ? , μας ρωτάει .

-Κλειώ έλα μέσα πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή όλο αυτό της λέω και μπαίνει στο σπίτι μου και καθόμαστε και εγώ και ο Γιώργος στον καναπέ και η Κλειώ στην πολυθρόνα δίπλα  .

-Τι γίνεται εδώ ? Θα μου πείτε?Ρώξη ? 

-Θα μιλήσω εγώ , λέει η Κλειώ και παίρνει το λόγο επιτέλους .

-Ναι πες μου .Νόμιζα ότι δεν είστε φίλες . Έτσι μου δώσατε και οι δύο να καταλάβω το πρωί .

-Ναι ισχύει δεν είμαστε .Ήρθα εδώ για να κάνουμε μια προσπάθεια να τα βρούμε . Ξέρω ότι της φέρθηκα πολύ άσχημα από όταν ήρθε αλλά μετάνιωσα και ήρθα να πω συγγνώμη αλλά με απέρριψε , λέει ψέμματα δεν το πιστεύω.

-Τι είναι αυτά που λες ? Πως τολμάς ? , της λέω έξαλλη μαζί της και σχηματίζεται ένας κύκλος από   φωτιά γύρω από την πολυθρόνα που κάθεται .Ήρθες και μου είπες να τον αφήσω και ότι δεν είναι για εμένα επειδή είμαι μπάζο ,όπως λες και εσύ  , λέω και η φωτιά δυναμώνει και ακούω αυτή να φωνάζει . Μα τι κάνω πως γίνεται αυτό ?   

-Σταμάτα το . Τι κάνεις? , μου φωνάζει φοβισμένη μέσα από τις φλόγες .

Εκείνη την στιγμή βλέπω την φωτιά να σβήνει και όχι δεν το έκανα εγώ . Έχω τρομοκρατηθεί αποκλείεται να το έκανα εγώ .Εκείνη την στιγμή βλέπω τον Γιώργο να έχει απλωμένα τα χέρια του και να σχηματίζει με την  φωτιά   μια σφαίρα  και να την εξαφανίζει .

-Μα πως? , λέω με απορία .Τι γίνεται εδώ ? Πως δημιούργησα φωτιά? πως την εξαφάνισε ο Γιώργος ? Τι είναι? Γιατί άνθρωπος να το κάνει αυτό μου φαίνεται ακατόρθωτο . Ήθελα απαντήσεις και κατάλαβα ότι θα τις έπαιρνα , αφού και ο Γιώργος με κοίταζε επίμονα μετά από ότι έγινε .Αλλά , τι θα κάναμε με την Κλειώ τα είχε δει όλα . Καταστράφηκαν οι ζωές μας θα το έλεγε σε όλους .Αμφιβάλλω όμως αν το πίστευαν όλοι . Μα τι λέω δεν είναι πρώτη φορά που κάνω κάτι πέρα από τις ανθρώπινες δυνάμεις μου . 

-Ρώξη είσαι καλά , άκουσα τον Γιώργο να μου λέει και βγήκα από τις σκέψεις .

-Όχι χρειάζομαι εξηγήσεις και από ότι κατάλαβα μπορείς να μου τις απαντήσεις ,αλλά  πρώτα που είναι η Κλειώ δεν πρέπει να την αφήσουμε να φύγει . Αν το πει οπουδήποτε θα καταστραφεί και η δικιά σου κοινωνική ζωή . Όσο εύκολα εξαφανίστηκε και η δικιά μου και ας την έσωσες .

-Της διέγραψα την μνήμη και συγγνώμη που αμφέβαλλα για εσένα κάποια στιγμή απλά δεν μπορούσα να πιστέψω ότι έλεγε πριν ήταν ψέμα  το κατάλαβα όταν μπήκα στο μυαλό της  .

-ΤΙ?! 1. Είπες της διέγραψες τη μνήμη ? και 2. μπήκες στο μυαλό της ? , λέω φανερά φρικαρισμένη .

-Ναι , από ότι βλέπω δεν σου έχουν πει τίποτα για το τι είσαι και μου κάνει τρομερή εντύπωση που τα πρώτα σου ξεσπάσματα μαγείας έγιναν πριν να κλείσεις τα 18 και που ελέγχεις και τρία στοιχεία και τον καιρό .Είναι πολύ σπάνιο αυτό , μου λέει και δεν καταλαβαίνω τίποτα . 

- Κάτσε , τι εννοείς ? Ότι είμαι μάγισσα ? Λέω και με πιάνουν τα γέλια , ενώ  αυτός δεν γελάει και με κοιτάει σοβαρά μέσα στα μάτια . Πλάκα μου κάνεις εε? Δεν υπάρχουν μάγισσες , αυτές υπάρχουν μόνο στα παραμύθια .

-Κι όμως όχι . Υπάρχουν και στην πραγματικότητα αλλά χωρίς το σκουπόξυλο , μου λέει τελείως σοβαρά .

-Δεν σε πιστεύω . Φύγε από το σπίτι μου τώρα , του λέω φωνάζοντας και ένας κεραυνός χτυπάει στην ταράτσα  του διπλανού σπιτιού από εμάς .   

-Θα φύγω , αλλά προσπάθησε να μην τραυματίσεις κανέναν , μου λέει και εγώ δε απαντάω του ανοίγω την πόρτα και φεύγει από το σπίτι μου .

Κλείνω την πόρτα και τρέχω προς το δωμάτιο μου . Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και κλαίω .

-Δεν γίνεται να ισχύουν όλα όσα είπε αποκλείεται να είμαι μάγισσα . Είμαι απλά μια απλή συνηθισμένη έφηβη κοπέλα με τίποτα μαγικό πάνω μου , μονολόγησα.

Μετά από πολύ κλάμα για να συνειδητοποιήσω τι έγινε αποκοιμήθηκα ...

--------------------------------------------------------------------

Ο προστάτης μου(Αngel VS  Demon )Where stories live. Discover now