Ξύπνησα πολύ πιο νωρίς από ότι χρειαζόταν για να πάω στο σχολείο και παρατήρησα δύο πράγματα . Πρώτον ότι φορούσα τα χθεσινά ρούχα , που σημαίνει ότι αποκοιμήθηκα και δεύτερον ότι δεν ήμουν μόνη μου στο δωμάτιο .
-Τι κάνεις εδώ ? , λέω αντικρίζοντας την σκιά του Γιώργου μέσα στο πυκνό σκοτάδι του δωματίου μου .
-Σσςς . Ηρέμησε θα ξυπνήσεις τους άλλους , ήρθε και έβαλε την παλάμη μου στο στόμα του και μετά το έβγαλε .
-Θα μου πεις τι κάνεις εδώ , ρωτάω ξανά ενώ κάθομαι στο κρεβάτι μου ακουμπώντας την πλάτη μου πίσω και έρχεται και κάθεται δίπλα μου .
- Συγγνώμη , που ήρθα , μπήκα από το παράθυρο , το είχες αφήσει ανοιχτό . Ξέρω ότι δεν θες να με δεις απλά ανησυχούσα για εσένα , ήρθα και αφού κοιμόσουν , κάθισα και σε έβλεπα . Απλά θέλω μια ευκαιρία να σου εξηγήσω ότι σου είπα νωρίτερα . Ξέρω ότι σου ακούγεται τρελό αλλά είναι η αλήθεια .
-Καταρχάς τι εννοείς μπήκες από το παράθυρο ? , τον ρωτάω έκπληκτη , γιατί το σπίτι ήταν μεζονέτα και το δωμάτιο μου ήταν στον πάνω όροφο και το μόνο που ήταν κοντά σε αυτό ήταν μία αμυγδαλιά , που είχε φυτέψει ο πατέρας μου , την μέρα που γεννήθηκα .
-Θα σου δείξω αλλά δεν θέλω να φωνάξεις ή να φοβηθείς εντάξει? ,μου είπε , ήρθε ακριβώς μπροστά μου και έγνεψα καταφατικά . Είχα τρελή περιέργεια να μάθω .Εκείνη την στιγμή βγάζει την μπλούζα του .Ιιιι γαμώτο τι ωραίο σώμα που έχει αλλά δεν καταλαβαίνω ανέβηκε εδώ πάνω επειδή έχει γυμνασμένο σώμα ?
Εκείνη την στιγμή όμως εμφανίζονται δυο μαύρα μεγάλα φτερά από την πλάτη και ειλικρινά ήταν υπέροχα αλλά τι κάνουν αυτά τα φτερά τον Γιώργο άγγελο διάβολο κάτι τέτοιο ?
- Είναι πολύ όμορφα , του λέω και πηγαίνω πιο κοντά του για να χαϊδέψω τα απλωμένα φτερά του και εκείνος τα τυλίγει γύρω μας σαν να μας παίρνουν αγκαλιά .
-Δεν φρίκαρες . Καλό αυτό , μου είπε και κοιταχτήκαμε στα μάτια , ενώ ήμασταν κοντά σε απόσταση αναπνοής .
-Δεν φρίκαρα εννοείται είναι ότι πιο όμορφο και μαγικό έχω δει . Τι σε κάνουν όμως αυτά ? Και με αυτά ανέβηκες εδώ πάνω? , τον ρώτησα ,ενώ ακόμα χαϊδεύω τα φτερά του .
-Είμαι έκπτωτος άγγελος , για αυτό και τα φτερά μου είναι μαύρα και ναι με αυτά ανέβηκα και μπήκα μέσα .
-Πως έγινες έκπτωτος ?
-Γεννήθηκα έκπτωτος . Ο πατέρας μου άφησε τον παράδεισο γιατί αγάπησε μια θνητή , τα φτερά του έγιναν μαύρα και γεννήθηκα και εγώ με μαύρα φτερά . Ήμασταν κρυμμένοι για πολλά χρόνια , μέχρι που με ανακάλυψαν και σκότωσαν οι άγγελοι τους γονείς μου και έκαναν μια συμφωνία μαζί μου .
-Τι συμφωνία ? , τον ενθάρρυνα να συνεχίσει .
-Να σε προστατεύω .Ρώξη είσαι η πιο ξεχωριστή στο είδος σου . Ελέγχεις όλα τα στοιχεία της φύσης κάτι που δεν έχει ξαναγίνει και έχεις μια ιδιαίτερη δύναμη στον καιρό και είσαι μόλις 17.
-Και ποιο είναι το είδος μου δηλαδή ,που είναι τόσο πολύτιμο για τους αγγέλους ?, ρωτάω αν και διαισθάνομαι την απάντηση του .
-Είσαι μάγισσα και το είδος σου είναι τόσο σημαντικό γιατί κρατάει την φύση ζωντανή . Να σου δώσω ένα παράδειγμα έχεις κόψει ποτέ λουλούδι επειδή σου άρεσε ?
-Όχι βέβαια είναι βάρβαρο αυτό αν μου αρέσει ένα λουλούδι το ποτίζω το κλαδεύω δεν του αφαιρώ την ζωή , λέω και τότε καταλαβαίνω τι εννοούσε . Δηλαδή οι μάγισσες είναι προστάτιδες της φύσης και όχι φρικιά με ξόρκια ? τον ρωτάω στην συνέχεια .
-Ακριβώς ,μου λέει και μου χαμογελάει .
-Εντάξει τότε μου αρέσει που είμαι από αυτές , λέω και χαμογελάω και εγώ .
-Λοιπόν να φεύγω και εγώ να κοιμηθείς κανένα δίωρο μέχρι να σηκωθείς να έρθεις σχολείο , μου λέει και πάει να σηκωθεί από το κρεββάτι .
-Όχι μείνε μαζί μου σε παρακαλώ , λέω χωρίς να το σκεφτώ . Όντως τον χρειαζόμουν δεν ξέρω όμως το γιατί .
- Είσαι σίγουρη , με ρωτάει και εγώ γνέφω με σιγουριά καταφατικά .Εντάξει τότε ότι θες λέει και κάθεται στην πολυθρόνα μου και προσπαθεί να βολευτεί.
-Εκεί θα κοιμηθείς, τον ρωτάω .
-Ναι που αλλού , μου απαντάει και εγώ του κάνω νόημα να έρθει στο κρεββάτι .
Όχι όχι για τίποτα πονηρό απλά για να κοιμηθούμε απλά μαζί του νιώθω μια ανεξήγητη ασφάλεια .
-Είσαι σίγουρη βολεύομαι και εδώ , μου λέει ξαφνιασμένος .
-Ναι σίγουρα θα μείνεις που σου το ζήτησα δεν θα πιαστείς και από πάνω , του λέω ,έτσι κι αλλιώς σε εμπιστεύομαι του λέω και αυτός πλησιάζει προς το κρεβάτι και εμένα .
Ξαπλώνουμε και οι δύο στο κρεββάτι μου .
-Καληνύχτα Γιώργο , του λέω ενώ έχω κλείσει ήδη τα μάτια μου .
-Καληνύχτα μικρή , μου λέει και αποκοιμάμαι κατευθείαν .
----------------------------------------------------------------------
Γεια σας παιδιά!Ελπίζω να είστε όλοι καλά ! Άργησα να ανεβάσω αλλά ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο αλλά και γενικά η εξέλιξη της ιστορίας .Αν σας άρεσε παρακαλώ κάνε μου ένα σχόλιο και ένα αστεράκι !
Καληνύχτα !
YOU ARE READING
Ο προστάτης μου(Αngel VS Demon )
FantasyΗ Ρώξη είναι μια συνηθισμένη έφηβη αλλά όχι για πολύ . Στην τελευταία τάξη του λυκείου πέφτει πάνω σε ένα μυστηριώδη αγόρι ,τον Γιώργο . Τι γίνεται όμως όταν έμφανίζεται ο Λουκάς και πλησιάζει την Ρώξη ? Τι γίνεται όταν σε διεκδικούν ένας άγγελος κα...