-Εμμ γνωριζόμαστε? Από που ξέρεις το όνομα μου ?
-Όχι αλλά τώρα θα είμαι ο σύμβουλος .Που είναι το αγγελάκι σου?, μου λέει το μυστήριο αγόρι .
-Σσς μίλα πιο σιγά ρε συ . Τώρα κατάλαβα ποιος είσαι , του λέω σιγανά.
-Είμαι ο Λουκάς μωρό μου .Χάρηκα , μου λέει αλαζονικά και χαμογελώντας μου .
Τι μωρό είναι αυτό μωρή !
Εσύ μου έλειπες φωνούλα .
Μωρό του με είπε μωρό του από που κι ως που . Τα νεύρα μου .
-Δεν είμαι το μωρό σου Λουκά , του λέω με το ίδιο ύφος .
-Άγρια μαγισσούλα γουστάρωωω!
-Αχχ καλά ξεκινήσαμε , λέω κλαψουρίζοντας στον ευατό μου .
-Ρώξη μου ποιος είναι αυτός ? , μου λέει ο Γιώργος ενώ έρχεται προς το μέρος μου .
Άλλος από εδώ ρε γαμώτο δεν είμαι δικιά σας .
Λες και δεν σου αρέσει μωρή χαζή έχεις δύο κούκλους μέσα στα πόδια σου ποια δεν θα ήθελε να είναι στην θέση σου .
Σκάσε φωνούλα !
-Να σας πω τι θα γίνει σήμερα δεν είμαι σου ούτε του ένα ούτε του άλλου κόλλημα !, λέω αγανακτησμένη βάζω τα βιβλία μου μέσα στην τσάντα την παίρνω και φεύγω πριν μου απαντήσουν . Πω μπελά που βρήκα !
Καλά καλά λες και δεν σου αρέσει !
Φωνούλα χρυσή μου σκάσε !
-Ρώξη , ακούω να με φωνάζουν και οι δύο και τότε βλέπω ένα αυτοκίνητο να έρχεται καταπάνω μου και παγώνω από τον φόβο .Μπαμπά μου σου έρχομαι πάει θα με πατήσει !Δεν νιώθω ποτέ όμως την σύγκρουση τι φάση αφού ερχόταν προς εμένα .
-Τότε νιώθω ένα ζευγάρι χέρια να με έχει πιάσει για να μην πέσω κάτω και τον Γιώργο να κρατάει αντίσταση στο αυτοκίνητο .
-Ρώξη, είναι το τελευταίο πράγμα και νιώθω να σηκώνομαι από το έδαφος είναι τα τελευταία πράγματα που θυμάμαι πριν λιποθυμήσω.
Λουκάς Πλευρά
-Ρώξη , της λέω ενώ την έχω στην αγκαλιά μου .
Το αγγελάκι , που δεν ξέρω ακόμα το όνομα του σταμάτησε το αυτοκίνητο αλλά εκείνη λιποθύμησε και εγώ την έχω στην αγκαλιά μου τώρα . Είναι πανέμορφη ! Γαμώτο μου τι λέω δεν είναι οι έρωτες για εμένα ! Αδιαφορώ για τον άλλον απλώνω τα φτερά μου , λυγίζω τα γόνατα μου και την επόμενη στιγμή πέταγα με εκείνη στην αγκαλιά μου δεν ξέρω που μένει θα την πάω σπίτι μου μέχρι να συνέλθει και θα κάνω μια καινούρια αρχή μαζί της γιατί ήμουν λίγο κάφρος μαζί της πριν .
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο προστάτης μου(Αngel VS Demon )
Viễn tưởngΗ Ρώξη είναι μια συνηθισμένη έφηβη αλλά όχι για πολύ . Στην τελευταία τάξη του λυκείου πέφτει πάνω σε ένα μυστηριώδη αγόρι ,τον Γιώργο . Τι γίνεται όμως όταν έμφανίζεται ο Λουκάς και πλησιάζει την Ρώξη ? Τι γίνεται όταν σε διεκδικούν ένας άγγελος κα...