Okul
Sınıfa girdiğimiz gözüm en arkada oturan kulağında telefonla bana bakan Ay'ı gördüm ben ona o bana bakıyordu ve telefonu kulağından bırakıp ona doğru gelen Ege'ye bakıyordu .
Ege yanımdan "Bir dakika, " Diyerek ayrıldı bende en öndeki sıraya oturdum sonuçta kısaydım ve konuştuklarına
istemeden kulak misafiri oldum .Ege " Kıza kabalık ettin Ay en azından kızdan özür dile dedi " sadece dinliyordum onlara bakımıyordum ama Ege ayaktaydı oturmamıştı .
Ay "Bak kardeşim kızdan hoşlanıyorsun diye özür falan dilemicem ayrıca bana çarpan oydu elimde telefonla Güneşle konuşuyordum mevzu uzamasın diye benim hatam diyerek kenara çekildim Abi," Yanlarına gittim ve Ay'a şöyle dedim . " Birimizin hakkını arayın ca birbirimizden hoşlanıyoruz zaten." dedim ve arkasından dönüp gittim...
Koridor bonboştu çünkü ne bekliyor olabilirdim ki,ders zili çalmıştı ve arkamdan gelen Ege " Gece beni bekle! "diye sesleniyordu durdum sonuçta ne kadar kaçabilirdim ki diye düşünerek ve arkamdan koşan Ege ' ye yüzümü
döndüm bana yetişmişti bana bakarak ," Bak herşey için özürdilerim Ay biraz kabadır ve yanımda olan tüm kızlardan hoşlandımı falan düşünür ." Ona bakarak şunu söyledim . "Özür beklemiyordum zaten ama yakıştırma yapması hiç hoş değildi, yani yanlış anlama arkadaş olduğumuz için söylüyorum.Seninle anılmak istemediğimden değil ," bana bakarak "Hadi sınıfa geçelim." dedi . Bende "Tamam " Diyerek sınıfa yöneldim.
Sınıfa girdiğimiz de "Ders ne ?" Diye sorduğumda Ay'ın gözleri üstümdeydi ama ona bakımıyordum bile " Ders Edebiyat. "Diye cevapladı. Ön sıraya yöneldiğimde Ege arkaya oturmaktan vazgeçmiş gibi yönünü değiştirdi ön sıraya yanıma oturmadan "Oturabilirr miyim?" Dedi basit bir gülümseme yerleşti yüzüme ve " Tabi otur." dedim.
Ders boyunca başım ağrıdı ve kafam sıradaydı sadece hocanın verdiği araştırma ödevini duydum teneffüs zili çaldığında Ege " İyi misin?" Diye sordu endişeli ğözlerle bakarken kafamı kaldırıp " İyiyim." dedim , uykulu gözlerle bakarken söyle söyledim " Kantin nerde? " gülümseyerek bakarken " Hadi gel gidelim ." Sıradan kalkıp peşinden gittim sırada Ay'ın gözleri üzerindeydi.
Kantinden kaşarlı tostla çikolatalı süt aldım , Ege ise karışık tostla limonata aldı bi masaya geçip oturduk ki o anda arkamdaki kişi hiç açmadığım çikolatalı sütümü aldı arkama baktım Ay sütümü almış içiyordu ayı işte ne olucak yanındada bir kız vardı kızı daha önce sınıfta görmemiştim . Sıraya tekrar gidip ve bitane daha çikolatalı süt aldım ve yerime geçtim bu sefer alır almaz içtim .
Ay'la yanındaki kızla sıraya geçmişlerdi bir süre sonra yanımıza gelip oturdular tostumun yarısını yemiştim çikolatalı sütüm masanın üstünde duruyodu benden aldığı çikolatalı sütü bitiren Ay yeni aldığım ama içmiş olduğum sütü alıp içtikten sonra aynı yerine bıraktı çok sinirlenmiştim sonuç olarak o benim sütümdü (!) geriye kalan tostumla sütümü alıp masadan kalktım atarlı bir şekilde ve elimdekileri çöpe attım .
Arkamdan " Küçük cadı sinirlendi." dediğini duydum ve bu beni delirtmeye yetti "Yanındaki kız "Abi niye uğraşıyosun kızla ," Ay cevap verdi " Sen sus Güneş! " dediğinide duymuştum , Ege masadan kalkmış peşimden geliyordu yanıma koşarak gelip kolunu omzuma attı .
" Sen onu boşver." dedi zil çalıyordu ve sınıfa girdik edebiyat dersinden sonra diğer desrler hızlı geçmişti ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ve GECE
ChickLitGecenin hikayesini bide benden dinleyin istedim yorumlama size kalmış umarım beyenirsiniz○○○ Gecenin hikayesine hoşgeldiniz KARANTİNADAN UYARLANMIŞTIR BUNUN NEDENİ KİTABI OKUDUM VE BEĞENDİM AMA GECE ' NİNDE BİR HİKAYESİNİN OLMASINI İSTEDİM...