~7. Bölüm ~

3K 167 263
                                    

Öncelikle herkese merhabalar

Uzun bir aradan sonra 7. Bölümü de yazdım umarım beyenirsiniz...

Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok değerli umarım beğenirsiniz.

Yorum yapmayı unutmayalım (! )

Öpüldünüz 😚😚
_______________

Küsmüyüz ?

Telefonumun alarmıyla uyandım . Bugün güzel bir güne uyanmıştım .Aslında okula gitmemek için bir sebebim olmadığı için mutluydum .Yani binevi olarak mutluydum Ay artık arkadaşımdı ama Ege beni biriyle ekmişti en son konuşcaz demişti. Aslında ne konuşcağımızı merak ediyordum,neyse gardolabıma uzun süre baktıktan sonra seçtiklerimi giydim.

 Aslında ne konuşcağımızı merak ediyordum,neyse gardolabıma uzun süre baktıktan sonra seçtiklerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizimkiler uyuyordu. Bende ayakabılarımı giyip çıktım.Kapıda duran kişi beni şaşırtmıştı.Ay ela gözlerime bakarak "Atla prenses ." Dedi motorun üstündeyken kaskı bana uzattı kaskı almadan önce "Prenses? " Dedim soran gözlerle,

     Ela gözlerime bakarak "Rütbe atladın prenses ." Dediğinde kahkaha atıyordu bende onunla birlikte kahkaha attım."Demek öyle." Dedim gülümseyerek oda "Öyle de daha fazla beklersek okula geç kalıcaz atla hadi ." Dedi gülümseyerek bende elindeki kaskı alıp  motorda arkasına bindim kollarımı beline sardım.

  Okula geldimizde  Ege kapının önünde sanki beni bekliyordu Ege yanıma gelip sarıldı karşılık vermedim "Küsmüyüz ?" Soran yeşil gözleriyle bakıyordu ,Ege' ye döndüm "Küs değiliz  a-ama sana kırgınım." Sonuçta beni ekip başka bir kızın yanına gitti yani ne bekliyordu güler yüz mü kolumu tuttu ve beni kantine doğru sürükledi cama yakın bir masada Güneşle dün beni ektiği kız oturuyordu. Beni zorla masaya otuturup yanıma oturdu .

"Şimdi herkes beni dinlesin ." Dedi ama bu umrumda değildi kalktım ve kolumu tutan kolla geri oturdum. Ege "Sen de Gece lütfen (!)" Dedi bende oturdum beni ektiği kız elini uzattı "Merhaba ben Azra." Dediğinde şaşırmıştım .Bu kız şu Ege'nin bahsettiği çetedendi.

   Uzattığı elini sıktım. "Ben de Gece." Dedim Azra elini sıktıktan sonra elini çekti Ege konuşmaya başladı "Şimdi Azra' cım dünkü eşleşme ve sonrasında Gece onu ektiğimi düşünüyor ." Dedi ve o yeşil gözlerini ela gözlerime bakarken Azra konuşmaya başladı "Gece öncelikle Ege seni ekmedi kendimi kötü hissettiğim için o gün bana destek oldu . Bu yüzden gün boyu yaşımdayım yani yanlış anlama arkadaş olduğumuz için yanımdaydı."

   Masadaki herkesin gözleri bendeki çocukluk ettiğimi düşünüyordum Ege "Şimdi bana kırgın mısın? " Dediğinde yeşil gözlerine bakarak "Değilim." Diyebildim sadece sonra masadan ayrılıp Kantin sırasına girdim tost ve çikolatalı sütümü alıp masaya geçtim bir süre sonra yanımıza Ay geldi. Çikolatalı sütümü masadan alıp içmeye başladı bu çocuğu anlayamıyorum çikolatalı sütlerime bir  garezi vardı.

Tekrar sıraya girip iki tane çikolatalı süt aldım . Çünkü kendi çikolatalı sütümü içmek istiyorum. Masaya oturup birini açıp içtim birini Ay'a uzattım tostumu yemeye devam ediyordum ve Ay ona verdiğim sürü bana doğru itip içtiğim sütü kendine aldı kulağıma eğildi ve şöyle fısıldadı ,

  "Benim sütünü İçmemin sebebi senin içmiş olman ." Dedi ve yatağıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra öptüğü yeri elimle tutup "Naptın sen?"Dedim kahve rengi gözlerine bakarak " Naptım ben."Diyerek kıkırdamaya başladı bede yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. Ve şöyle söyedi "Arkadaş olarak öptüm. " Kahve rengi gözleriyle öyle baktı ki gözlerimi kaçırdım.

    Bizimkiler koyu bir sohbet ediyorlardı konu dışı kalmıştık ve bizi duymaları imkansızdı .

Ay'ın elini belime koymasıyla yanaklarım ısınmıştı kulağıma doğru eğilerek "Bu Azrayla Ege eskiden sevgilisi şimdide en iyi kankalar yani sözde Ege seni ekmiyo, eski kız arkadaşıyla vakit  geçirmeye çalışıyo sadece."

   Bunlar yeterince kafamı yeterince karıştırırken beni öpmesi bu bayıcakmış hissi veriyordu .
Buğün hiçbir dersi dinlemedim. Dalgındım düşünüyordum Ay gün boyu yanıma oturmuştu , başım ciddi anlamda ağlıyordu.

Okul Çıkışı

Diğerlerini beklemeden hızlıca okuldan çıktım . Kapının önünde durmuş kahve rengi gözleriyle bana bakıyordu ama ben okuldan çıkarken o hâlâ sınıfta eşyalarını topluyordu.

   Yürümeye devam ettim ve kolumu tutup beni kendine çevirdi "İyi misin ? Bilmeden bişi mi yaptım. " Bana ilgi dolu gözlerle bakıyordu.  Kahve rengi gözlerine bakarak "İyiyim sadece biraz başım ağrıyor. " elini kolumdan çekti ve bana sarıldı aslında bana sarılması hiç beklemediğim birşeydi kulağında "Sen iyi olunca kendimi iyi hissediyorum . Sen kötü olunca bende kötü oluyorum Gece ." Ve düşünceli bir bakış attı .Ela gözlerim kahve rengi gözlerine bakarken "Bak iyim sadece biraz başım ağrıyor o kadar  bira uyurum geçer ." Dedim ve bana bakarak "Seni ben bırakırım istersen hem hızlı gitmiş olursun." Ona bakıyordum. Valla rededmiycektim. Başım çok ağrıyordu ve  ne kadar hızlı gitsen o kadar iyi diye düşündüm .

Uzattığı kaskı alıp taktım ve motorda arkasına bindim kollarımı beline sardım kafamı sırtına dayadım.
Kokusunu içime çektim parfümü çok güzeldi. Bir süre sonra  "Geldik." Demesiyle kollarımı belinden çekip kafamı kaldırdım. Motordan indim oda inip bana sarıldı kulağıma şöyle fısıldadı "İyi ol ." Emir verdi ama beni düşünerek yaptı bunu neyse evin  kapısını tıklayıp içeri girdim.

______________

Bölüm baya uzun oldu neyse umarım beyenirsiniz bu bölümde böyle oldu.

İnstagram: bir_panda_1209

Hepinizi çok seviyorum destekleriniz için teşekkürler.

AY ve GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin