Yazacak bişey bulamadım . İyi Okumalar ...
_______^_^______^_^____Revir...
Arkamıza baktığımda Ege'de Azra'yı kucağına almış peşimden geliyordu.
Revirin önüne geldiğimizde revirin kitli olduğunu farkettik. Ege "Şimdi napıcaz? "Dedi .
Azra " Yoksa beni taşımaktan mı yoruldun, yorulduysan bende meraklı değilim senin kucağında taşınmaya(!)"Dedi atarlı bi şekilde anlamıyordum bi an çiçekle arı bi an kediyle fareye dönüyorlar.
"Bak Azra Hanın şu an olduğum yerden çok mutluyum . İmkanım olsa seni ömrüm boyu kucağımda taşırım.Tamam mı(!)" Dedi. Yani ne diyim Ege'nin içinden romeo çıktı.
Ata"O zaman Ege sen kızlarla birlikte şuraya oturun bende müdürün yanına gidip geliyim. "
Ege "Tamam ama hızlı ol." Azra "Evet hızlı ol çünki bazıları bazılarıyla olmaktan sıkıldı."Bence atışmaları bile çok tatlı . Biz oturduk Ata müdürün yanına indi . Azra ve Ege çok gerginlerdi. Aslında bu gerginliği bozmak istedim ama arada kalıcağımı bildiğim için sustum.
"Gece senin ayağın nasıl?"
"Biraz daha iyi işte ağrıyo."
Azra kaşlarını çalmış merdivenlere bakıyordu. Büyük ihtimalle Ata'nın gelmesini bekliyordu. Ama beklediği gibi olmadı ,gelen Ay'dı yanımıza gelip yanıma oturdu . Düşünceli bir şekilde bakarak,
"İyi misin? " Ayağım bakıyordu . "Yeni mi aklına geldi düştüğüm. Tahminen yarım saat önce düştüm. " Güldü. Anlamıyorum. Komik mi?
"Peki bu atarı neye borçluyuz ?" Gözlerimi devirdim. "Atar atmıyorum. eğer atsaydım atar değil uçan tekme atardım."Dememle ve Ata'nın gelmesi bir oldu . Yanında beyaz önlüklü bi kadın vardı. Kapının kilidini açtılar .
Ay hiç beklemediğim bi anda beni kucağına alıp revirdeki sedyenin üstüne bıraktı. Hemşire Azra ve ben hariç diğerlerinin dışarı çıkmasını istedi. "Neresi acıyor tam olarak? " Elimle ayak bileğimi gösterdim. Elindeki spreyi ayak bileğime sıktı ve bandajla sardı . Benimle işi bitince Azra'nın yanına geçti. Bende telefonuma baktım
* Babam adlı kişiden bir mesajın var *
Babam
Babam: Nasılsın güzelim?
Ben : İyiyim düştüm revirdeyim.
Babam: Neyin var iyi misin?
Ben: Bişeyim yok iyiyim.Sadece ayağımı burktum.
Babam: Çok acıyomu?
Ben: Hayır baba iyiyim. Neyse görüşürüz derse giricez.
Babam: Tamam güzelim görüşürüz.
Bizimkilerle soyunma odasına gittik üstümüzü değiştirip sınıfa çıktık . Önde oturduğum sıraya oturup gözlerimi kapattım başım ağrıyordu. Bi süre sonra yanıma oturan kişiye bakmak için kafamı kaldırdım . Ata sanmıştım ama bu Ay'dı .
" Kalkar mısın? Orası dolu ." Dedim . Kaşlarını çattı. "Ben oturduğumda boştu , bilmeden birinin üstüne oturduysam , söylede kalkıyım."
"Bak orası Ata'nın yeri(!)"
"Burası benim yerimdi hâlâ benim yerim (!) "Dedi.
"İstenmediğin yerde durmak hoşunamı gidiyor?" Dedim sanki biraz agırmı oldu? Neyse Ay'da "İstenmediğim yerde değil istediğim yerde dururum."Bunun üzerine gözlerimi devirip kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapattım.
Azra'nın beni dürtmesiyle uyandım ."Gece kalk (!)"
"Noldu yaa?" Beni dürtmeye devam etti . "Sen burda uyuyosun , bi hafta sonra okula kamp gezisi varmış herkes çadırda kalıcağı kişiyi seçiyor." Uyku sersemliyle ,
" Yanlız ben hiç bişey anlamadım Azra en baştan anlat." Yanıma oturup yüzüme boş boş baktı. "Kampa geliyo musun ?" Esnedim. " Ne kampı? "
"Okul düzenliyomuş , bir hafta sonra olucakmış .Sen gelicek misin? "
" Azra bak bilmiyorum . Babam izin vermeyebilir. "
" Bi ara sor ." Telefonumu elime alıp babamı aradım . Telefon çaldıktan sonra açıldı .
-Alo baba napıyosunuz ?
-Annenle yemek yapıyoruz kızım . Sen napıyosun güzelim? Ayağın nasıl oldu?
-Baba ben iyiyim ayağımda iyi sana bişey sorcaktım.
-Sor güzelim.
-Baba bi hafta sonra okulun düzenlediği kamp gezisi varmış. Azra 'da tek gitmek istemiyomuş izin verirseniz bende gidebilirmiyim?
-Dur annene soriyim.
-Zeynep kampa gidiceklermiş izin veriyomusun ?
-Gitsinler hem değişiklik olur.-Tamam kızım gidebilirsin.
-Tamam babacım teşekkürler.
-Teşekkür mü edersin?
-Teşekkür ederim.
-Görüşürüz güzelim.
-Görüşürüz.
"Eee ne dedi? Niye bu kadar uzun sürdü? İzin vermedi mi ? Şimdi ben yanlız mı gidicem?" Küçük bi kahkaha attım. "Azra sakin ol !! Geliyorum izin verdiler ."
Kolumu tutarak kapıya doğru çekti . "Eeee o zaman ne duruyoruz . Gel ismimizi yazdıralım. " Diyip beni Formu dolduran öğrencinin yanına çekiştirdi.
Oturan öğrenci sıra bize geldiğinde ;
_Adınız soyadınız?×Gece Boysan
+Azra Aksoy
_Hangi sınıftasınız?
+11/C
×Aynen
_Okul numarnız?×237
+873
_Size bu verdiğim formu doldurup yarı getirin.
_Sıradaki,
Formları alıp bahçeye geçtik bizimkiler köşede gölgede olan bankta oturuyorlardı bizde yanlarına geçtik.
_____^__^___^_^
Evet bitti 😕
Devamı bilmiyorum.
Geçmiş olsun dileleriniz için teşekkürler. Değerlisiniz.
Öpüldünüz 😚 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ve GECE
ChickLitGecenin hikayesini bide benden dinleyin istedim yorumlama size kalmış umarım beyenirsiniz○○○ Gecenin hikayesine hoşgeldiniz KARANTİNADAN UYARLANMIŞTIR BUNUN NEDENİ KİTABI OKUDUM VE BEĞENDİM AMA GECE ' NİNDE BİR HİKAYESİNİN OLMASINI İSTEDİM...