Uzun bir aradan sonra dermişim bi gün geçti . NEYSE merhabalar bölüme yeni karakterler ekledim umarım beyenirsiniz.
________^____^
Ata...
Eve geldiğim de annemler içerde oturuyorlardı kapıyı Burak Dayım açtı."Sonunda gelebildin cimcime."
Bana bakarak sırıtıyordu yani gelmek için tan gününü buldunuz yani.Neyse "Üstüme rahat bişeyler giyip geliyorum" Dedim odama doğru yöneldim.Geceliklerimi giydikten sonra babamın yanına oturdum kafamı omzuna dayadım ve kollarını açarak beni göğsüne yatırdı Burak Amcam konuşma başladı .
"Amaa ben kıskanıyorum." Diyerek yanımıza gelip sarıldı babam ,"Gel bi sen eksiktin."Dedi. Film izliyorlardı ama hiç bişey anlamamıştım. Uykum gelince kalkıp odama ilerledim yatağıma yattım ve kısa zamanda uyuya kaldım. .
Güzel bir güne uyandım , yani güne nasıl başlarsan öyle biter,içeri doğru ilerledim Burak Amcam ve Mert Dayım bizde kalmışlardı koltukta uyuyolardı. Bende tekrar odama döndüm,biraz gardolaba baktıktan sonra seçtiklerimi giydim.
Bugün Beden dersiniz vardı bu yüzden çantama bi tane eşofman takımı attım.Evden çıktım bugün kapının önünde kimse beklemiyodu. Okula tek başıma gittim okula geldiğimde sanki kapının önünde beni bekleyen Egeyle karşılaştım birlikte sınıfa doğru yürüdük arkada cam kenarında benim oturduğum yerde Ay'la sarı saçları olan bir kız oturuyordu aslında yanlarına gidip sorun çıkarabilirdim ama yapmadım önde boş olan bir sıraya oturdum Ege'de Azra'nın yanına oturdu. Yanım boştu ve ders Edebiyat 'ı.
Bir süre sonra Edebiyat Hocası geldi masaya oturup birşeyler söyledi dinlemiyordum. İçeri müdür ve yanında bir çocuk girdi.Çocuk acayip yakışıklıydı . "Evet çocuklar bu yeni sınıf arkadaşınız Ata ."Adı Ata .Yaaaa çocuk çok karizmatik Edebiyat Hocası "Ata'nın kendini tanıtırmısın? "Dedi. Ata,"Merhaba ben Ata basketbol takım kaptanıyım."Ayrıca basketbol takım kaptanıymış. "Evet Ata'cım Gece'nin yanına geçebilirsin."
Bi dakika şimdi yanımamı oturacak yani ciddi ciddi yanıma oturucak bildimiz oturucak.
Yanıma oturup "Merhaba ben Ata ."Belli ettiğimi düşünmüyorum gülümsemeye çalıştım "Merhaba ben de Gece."Dedim edebiyat her zaman ki gibi sıkıcı geçti . Ata "Eee tek oturduğuna göre sen de yenisin sanırım ." Yaa çok şirin şimdide düşünceli olmaya başladı . Kendine gel Gece .
"Evet bende yeniyim."Dedim güldü "Peki kantinin yerini biliyormusun?"
"Evet sanırım biliyorum ."Dedim gülmeye devam etti "O zaman yeni sayılmassın ."Bende onunla gülmeye devam ettim.Kalemimin yere düşmesiyle eğilip kalemimi aldım Ay kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu ama kolu hâlâ o sarışın kızın boynundaydı.
"Gece sonraki dersimiz ne?"Aslında bu onun için kötü olucaktı çünkü o ilk gün öğrencisi ve "Dersimiz beden." Dedim ve zil çaldı şansa bak . Azra yanıma geldi "Soyunma odasına gidiyoruz geliyormusun?"Gülümsedim "Geliyorum Güneş'te Ateş'ten ayrılıp yanımıza geldi. Soyunmaodasına geldiğimizde bir kabine girip eşofmanımı giydim.
Kızlar da giyindikten sonra bizimkilerin yanına gittik.Herkes gelince spor salonuna indik Azra Ay 'ın yanındaki kıza bakarak ,
"Etrafımızda 'SİNSİ' rella dolu maşallah. " Dedi aslında sanki bişey ima etmeye çalışmış gibi bir hali vardı Ayın kolundaki kızın umrunda bile değildi.Açıkçası merak etmiştim neyi ima ettiğini .
Bizimkiler voleybol oynuyorlardı Azra benim yanımda olması beni mutlu etmişti ama birden yanında olması beni endişelendirdi.
"Azra bu Ay'ın yanındaki kızı tanıyor musun? "Azra "Tanıyorum ama yaklaşmanı tavsiye etmem ."
"Niye ki?" Soran iki çift ela gözlerle Azraya bakıyordum."Yanındakileri zehirliyo çünkü. "Dedi.
"Onu boşver hadi gel voleybol oynayalım. "Dedi bende peşinden gittim.Ege"Azra ve Gece'de geldiğine göre takım seçelim ."Herkes onayladı.
Ay "Ben bi takım kaptanı olurum."Dedi gözlerimi devirdim aslında bunu yapmam sebepsizdi.
Ata "Bende diğer takım kaptanı olurum."Dedi. Bu çocukdaki özgüvenle inanamıyorum kendine gel sen yenisin.
Azra " İlk kim seçiyo."Ege "Yazımı turamı yapalım."Ay ve Ata onayladı .
Ege"Ay yazımı turamı ?""Yazı."Ege bozuk parayı havaya atıp çevirdi. "Tura çıktı seç Ata."
"Ben Gece'yi seçiyorum."Dedi beni ne kadardır tanıyo ki.
"Ben Selin'i seçiyorum."Dedi şu Selin Ay'ın yanındaki sarışın kızdı.
Takımlar:
Ata 'nın takımı ; Ay'ın takımı;
_ Gece _Seliln
_Azra _Güneş
_Ege _Ateş
_Sınıftan biri _Sınıftan biri
_Sınıftan biri _Sınıftan biri
_Sınıftan biri _Sınıftan biriHerkes yerine geçti . Böyle sorunsuz bir şekilde devam etti.
Sayı 3 2
Biz 3 onlar 2 ta ki o ana kadar topun üstüme gelmesi sonucu Azra'nın ayağına basıp onla birlikte yere düştüm ayağım feci şekilde ağrıyordu.
Etrafımıza toplandıklarında ayak bileğimi tutarak inledim.
Ege "İyi misin Gece?"Dedi. Ama cevap bile veremedim .Ata "Gel revize gidelim bi baksınlar."Diyip beni kaldırmaya çalıştılar yürüyemiyince Ata beni kucana aldı.
_____^_^______^_^______
Evet bitti .
Hasta hasta benlik bu kadar .
Beğendiniz mi?
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ve GECE
ChickLitGecenin hikayesini bide benden dinleyin istedim yorumlama size kalmış umarım beyenirsiniz○○○ Gecenin hikayesine hoşgeldiniz KARANTİNADAN UYARLANMIŞTIR BUNUN NEDENİ KİTABI OKUDUM VE BEĞENDİM AMA GECE ' NİNDE BİR HİKAYESİNİN OLMASINI İSTEDİM...