~6. Bölüm~

3.2K 183 304
                                    

Herkese merhabalar 6. Bölümü de yazdım ve sizlerle paylaşıyorum.Bölümü nerdeyse 23 kere yazdım sonunda kaydetti .

Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok değerli umarım beğenirsiniz.

Yorum yapmayı unutmayalım (! )
_______________

AY...
Telefonum çalıyordu isimsiz bir numaraydı. Kim olduğunu açar açmaz anlamıştım.

-Küçük cadı naber?
-Numaramı kimden aldın beni niye arıyorsun?
-Bak fazla uzatmıycam sevgilin olmadığını biliyorum .Eve birilerinin girdini gördüm kapının önündeyim eğer gelmezsen içeri girip herkese sevgilim olduğunu söylerim. Beş dakikan var eğer gelmezsen içeri giriyorum.
-Be-kle sakın içeri girme annemlere yalan uydurup giyinip geliyorum.
-Tamam

Dedi gülüyordu,beni sinir etmeye bayılıyodu ayı.

Babama seslendim "Baba bir bakar mısın?" Babam yanıma geldi."Noldu güzelim ?" Ne diyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu."Baba arkadaşlarım biyerde toplanmış biyerde oturup kahve içeceklermiş , bende gidebilir miyim diye sorucaktım?" Dediğimde hiç düşünmeden "Tamam güzelim ama geç kalma."Dedi bende "Tamam ." Diyip odama yöneldim.

Biraz gardolaba baktım .

Seçtiklerimi giydim hafif bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Seçtiklerimi giydim hafif bir makyaj yaptım.Saçlarımı atkuyruğu bağladım. Parfüm sıkıp ,kapıya yöneldim .

Ayakkabılarınmı giyip dışarı çıktım. Ama kimse yoktu .

Arkamdaki kişi gözlerimi kapattı, ellerinden kurtulmaya çalışırken ,ona döndüm kahve rengi gözlerinin içinde kayboldumu hissettim "Naber küçük cadı ." Deyince tüm büyü bozuldu yani ne bekliyordum karşımda yine aynı ayı vardı.

Kaskı uzattı ben şöyle söyledim "Senin ehliyetin var mı? " Bana ela gözlerime bakarak "Var ." Dedi yani anlamıyorum aynı sınıftaydık ama o 18 yaşındaydı.

Elindeki kaskı aldım arkasına bindim " Haberin olsun sana falan sarılmam." Kıkırdayarak "Tamam sen bilirsin ama dikkat et rüzgarım sana çarpmasın. " Dedi özgüven tavan bende koltuğun yanındaki tutma yerlerinden tuttum. Öyle gaza bastı ki anlatamam, ÖLÜYORDUM ...

Ne düşündüğümü sandım ki Ay yine aynı ayıydı , bir süre sonra motorla giderken duyabileceğim bir sesle "Seni bundan sonra sık sık rahatsız edicem. "Bende duyabileceği şekilde şöyle söyledim "Beni sinir etmek hoşuna gidiyor dimi? " Dediğinde motorda durdu.

"Geldik inebilirsin küçük cadı. " Dediğinde şaşırmıştım büyük bir parkın önündeydik park çok büyük bir parktı ve hiç olmayacak bişey oldu yani daha yeni gelmiştim ama babam arıyordu. Ay bana bakıp gülerken "Şşş açıyorum sessiz ol." Gülerken ağzını kapatıp "Tamam " dedi.

-Alo efendim baba.
-Napıyosun güzelim ?

Geveleyerek konuşuyordum .

-Bir Ćafe 'ye geldik önümüzdede büyük bir park var bende parkın önünde senle konuşuyorum.
-Oooo iyiymiş benim yerimede sallan hadi görüşürüz güzelim.

İçimden derin bir nefes aldım.

-Görüşürüz.

Dedim ve telefonu kapatıp. Ay bana bakarak gülüyordu bende sert bir şekilde bir şekilde koluna vurdum.

"Sen yalanda söyleyemiyorsun Gece."
O gülmeye devam ediyordu şunu farkettim ismimi ilk defa kullanmıştı ."Bunların hepsi senin yüzünden. " Gülmeyi kesip "Fenamı oldu sayemde alıştırma yapıyosun. " Yüzüm düşünce kolumu tutu ve "Hadi gel bari salıncak yalan olmasın. "
Dedi.

Bu telefonda beni mi dinlemişti? İstemiyerek peşinden gittim. "Otur."Dedi oturdum hem sallıyor hem de konuşuyordu "Gece öncelikle ben senden özür dilerim ."Beni şaşırtmıştı.Artık özür beklemiyordum.

"Niye özür diliyorsun?" Sanki bilmiyormuş  gibi soruyodum .Şöyle cevap verdi ."Gece yaptığım herşey için özür dilerim."Dedi bende odun gibi "Tamam. " Dedim salıncağı  durdurup önüme geçti "Ne tamam? " biraz yüzüne boş boş baktım "Yani tamam seni affettim. " dedim yüzünde hafif bir gülümseme vardı."Beni buraya özür dilemek için mi getirdin?"Kıkırdayarak, "Evet." Dedi bende "Eeee seni affettim beni eve bırakacak mısın? ." Bana bakarak sırıtıyordu. ALLAH'IM NE VARDI BU KADAR SIRITICAK BİR ANLAMADIM GİTTİ(!)

  "Hayır." Dedi ben de yavru köpek bakışı atarak "Beni eve bırakmassan bi daha dışarı çıkamam."dedim kıkırdaması sona ermişti."Tamam sen kazandın ." Dedi motora doğru yöneldi bende peşinden gittim .

Uzattığı kaskı alıp arkasına bindim  "Artık sarılırsın ." kollarımı  da beline sardım.

   Kısa bir sürede geldik .İndikten sonra kaskı ona uzattım ve kaskı  motorun üstüne bırakıp uzunca sarıldı.

Eve doğru yürüdüm . Eve geldiğim de dayımlar gitmişlerdi.  Bende odama geçip rahat bişeyler giydim.

    Babamla annem yanyana oturmuş film izliyorlardı annemin yanına oturdum kafamı omzuna dayadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Babamla annem yanyana oturmuş film izliyorlardı annemin yanına oturdum kafamı omzuna dayadım. Annemde kafasını kafamın üstüne yasladı. "Seni çok seviyorum Gece."
Babam bize sarılıp konuşmaya başladı. "Seni çok seviyoruz Gece'miz." Biraz böyle oturduktan sonra annem kalktı babam kafamı gögüsüne yatırdı .
 
    "Teşekkür ederim." Dedim babam klasik lafı olan "Teşekkür mü edersin?"Dedi hafif kıkırdadım . "Baba gerçekten  bugün bana izin verdiğin için teşekkürler . " Babam ela gözleriyle ela gözlerime bakarak "Bende Teşekkür ederim eve geç gelmediğin için . "

   Bir süre sonra annem de yanımıza  geldi .Biraz film izledikten sonra kalktım "İyi geceler ." Dedim esneyerek. Babam "İyi geceler güzelim." Dedi odama yöneldim ve yatağıma yattım telefonumu şarj aletine takıcaktım ki bildirim geldi bilinmeyen numarayı Ay olarak değiştirdim.

MESAJLAR

Ay : İyi geceler Gece .

Gece :İyi geceler.

   Yazdım ve telefonu kapattım kısa sürede uyuya kaldım.

________________

Sonunda bölümü yazdım ve bir sorun çıkmadı . Yani eğer okuyorsanız çıkmamıştır.

Umarım beğenmissinizdir .

Öpüldünüz. 😚😚

AY ve GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin