~5 Bölüm~

3.3K 247 162
                                    

Bölümleri hızlı yazıp yayınlamaya çalışıyorum umarım gecikmeden yayınlamışımdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümleri hızlı yazıp yayınlamaya çalışıyorum umarım gecikmeden yayınlamışımdır.

İYİ OKUNANLAR ...

____________^____^

  Ege

  Biraz yanlız bir şekilde oturdum bana koymamıştı sonuçta eskidende  yanlızdım . Ama Ege 'nin böyle yapması koymuştu neyse kendimi düşüncelere bırakırken,

  "Oturabilir miyim ?" Sesiyle irkildim bu benimle fizik dersinde deney için eşleşmek isteyen çocuktu  "Tabi oturabilirsin. " adı Yiğit'i hatırladım "Gece siz Ay'la sevgili misiniz?" Aslında sinirlenmiştim ve tepkili bir şekilde belirttim neden böyle düşünmüştü acacaba ,  "Hayır (!) " Dediğinde umutlu bir şekilde bana yöneldi  "Peki nelerden hoşlarırsın ?"Konu değiştirme şekline hayran olmuştum  ve o an Ay geldi .
  
    Ay Yiğit'in kulağına eğilip bişeyler fısıldadı ve Yiğit kalkıp gitti Yiğit'in oturduğu yere Ay oturdu ve daha bitmemiş çikolatalı sütümü aldı ve konuşmaya başladı ben öylece oturuyodum ki o ana kadar "Küçük cadı nasılsın? " Demesiyle sinirlenmiştim çikolatalı sütümü içmeye devam ederken kalktım o da kolumdan tuttu ve geri oturmama yol açtı şöyle dedi "Ben söylemeden bir daha sakın yanımdan kalkma (!)" Sinirle kolumu hızla çektim ve sınıfa yöneldim " Küçük cadı sinirlendi. " dedi arkamdan telefonuma bakarak yukarı sınıfa çıktım .Sinirliydim. 

      Arka taraf cam kenarına oturdum sırtımı pencereye yasladım ve elimde  telefonla uğraşmaya devam ettim. Ardından yanıma Ay geldi ve oturdu. Beni izliyordu ama bu umrumda bile değildi . Sonra babam aradı telefonu açtım.

  -Alo efendim (!)

Dediğimde sesim sinirli çıkmıştı sanırım .

-Noldu güzelim kime sinirlendin?
-Kimseye sinirlenmedim .
-Sinirlenmissin ama neyse ben seni merak ettim napıyosun?
-Öğlen arasındayız iyiyim.
-Tamam canını sıkma iyi öğlenler güzelim kapatıyorum .
-Tamam görüşürüz.
-Görüşürüz güzelim.

Telefonu kapattığımda Ay'ın gözü üstümdeydi "Sevgilindi galiba" Dediğinde onu bozmadım büyük bir özgüvenle  "Evet ."  Dedim ve yanımdan kalkıp gitti aslında iyi yapmıştım artık benden uzak durucaktı  beni sinir etmemesi için bu yeterliydi.

   Sonraki dersler hızlı ve şıkıcı geçmişti.

Okul Çıkışı;

Zil çaldı ve yerimden kalktım. Ege yanıma geldi ama umrumda bile olmadı sonuçta beni ekmişti yani ne bekliyordu güler yüz mü "Eve birlikte gidelim." Atarlı bir ses tonuyla "Tamam ." Dedim ve okuldan çıktık Ege "Eee biz sizin cafe ye gitmiyormuyduk ?" Kendimi sakinleştirip derin bir nefes aldım .
   
   "Ege başım çok ağrıyor ve canım sıkkın onun için erteleyelim. " Ege anlayışlı bir şekilde yeşil gözleriyle bana bakıyordu "Noldu kim sıktı tatlı canını?" Ege ye bakarak "Sen..." Bana şarşkın gözlerle bakıyordu. "Noldu?  Naptım?" Derin bir nefes alarak konuşmaya başladım "Ege bak arkadaşım oldunu sanmıştım ." Gülerek ,"Zaten arakadaşınım ."
 
   Yine derin bir nefes aldım ."Ege öyle değil sana değer vermeye başlamıştım ve bu değeri en azından benim için kaybettim daha ilk dakikada beni bir kız için tüm gün boyunca sattın(!)" Evin önüne gelmiştik.
 
"Neyse yarın görüşürüz ." Bana baktı  "Görüşürüz ama bu burda bitmedi konuşcaz ." Dedi ben içeri girdim annemle sarıldıktan sonra odama girdim . Üstümü değiştirdim ,zil çalıyordu annem  kapıyı açarken odamdan dışarı kafamı uzattım .

   Burak ve Mert Dayılarım gelmişti onlara  sarıldıktan sonra içeri geçtik  birlikte oturduktan sonra koyu bir muhabbete daldılar bende sıkılıp odama yöneldim yatağa oturduğum an telefonum çaldı ...

_____________

Biraz merakta bırakalım sizi hdhdhdhdh

En yakın zamanda yayınlarım.

  

AY ve GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin