Evet yeni bölümle burdayım. Sizi çok seviyorum ve kitabım hakkında şu ana kadar sadece bir kötü yorum aldım.
Yapan kişi yorumuyla üzdü ama bu beni yıldırmadı okumak isteyenlerle devam ederin ki bu onun düşüncelerine saygı duymadığım anlamına gelmez .
Sizler benimle bu yolda devam eden herkese teşekkürler.
Fazla konuştum sanırım . Neyse İyi okumalar,
________________________
1 Hafta sonra kamp;
Gece'nin anlatımıyla
Telefonun alarmıyla uyandım. Azra defalarca aramıştı , evet bugün bi hafta sürecek kampın ilk günüydü.
Gardolabımdan hoş bişeyler seçip giydim.
Sırt çantama bişeyler daha koydum telefonu mu aldım. Biraz parfüm sıktım. Valizimi alıp annem ve babamın yanlarına gittim.
Kahvaltıyı hazırlamış , sofrada beni bekliyorlardı. Yanlarına oturdum. Babam "Hemen gel özletme güzelim ." Dedi. Babama anladım bakışı atarak sofradan kalktım.
"Gece nereye ?"
"Kampa anne nereye olucak ."Dedim. Annem ses tonunu yükselterek,
"Gece hiç bişey yemedin oturdum yemeğini ye öyle çıkarsın ."Annemin ısrar etmesiyle masaya oturup kahvaltımı annemin tabiriyle "düzgünce " yaptım. Annem ve babamla vedalaştım.
Valizimi alıp ,üstüme kot ceketimi giydim . Ayakkabılarımı giyip çıktım. Azrayla okula yürüdük geldimizde herkes burda servisleri bekliyordu .
Servisler gelince valileri yerleştirdik ve oturduk. Ben arkadaki ikili koltuğun cam kenarına oturdum. Azra'nın gelmesini beklerken yanıma Ata oturdu .
"Nasılsın Gece?"
"İyi Ata sen nasılsın? "
"Bende iyi sana bişey söylemem lazım ." Dedi Azra arka koltuk cam kenarına oturmuş bana sesleniyodu;
"Gece buraya gel birlikte oturalım."
Benim gözlerim Ata'ya kaydı , Ata "Neyse önemli bişey değildi , sonra söylerim sen Azra'nın yanına git.
"Tamam ." Diyip Azra'nın yanına oturdum . Otobüs dolmaya başladı Ata'nın yanına Selin oturdu Ege Arka dörtlüdeki yani bizim yanımıza cam kenarına geçti . Ay yanıma oturdu ,
Güneş ve Ateş'te önümüzdeki ikili koltuğa geçtiler. Çantamı kucağıma alıp kulaklımı taktım şarkı sözleri aklımda dolanırken gözlerimi kapattım .Bi süre sonra kulaklık kulağımdan çekildi. Ay kulaklığı alıp kendi kulağına taktı kafamı omzuna yaslamam için eliyle omzuna yatırdı. Kafamı kaldırıp ona baktığımda kafamı tekrar omzuna yatırdı.
Bende karşı koymayı kesip gözlerimi kapattım. Ay'ın sesiyle uyandım.
"Küçük cadı kalk geldik."
"Kalk prenses geldik."
"Gece kalk geldik."
Kalktım ve kamp mekanına ilerledik benim valizim Ay'ın elindeydi ve başım ağrıyordu . Kolunu omzuma atıp beni kendine çekti . Başımın ağrısı beni ayakta tutamıycak türdendi karşı koymadım .
Ateşin yanına oturdum bi süre sonra Ata yanıma geldi . Elindeki çikolatalı sütü bana uzattı aldım.
"En sevdiğinden ." Şaşırmıştım bunu nerden biliyodu. "En sevdiğim şeyin çikolatalı süt olduğunu nerden biliyosun?" Gözlerini devirdi elimi elinin içine aldı. "Senin hakkında bildiğim bi çok şey var ."
Elimdeki sütü içtim ve aklıma arabada bana söylemek istediği şey geldi aklıma. "Ata sen bana bişey söylicektin. "
"Bak önemli değil sonra söylerim. " Dedi ısrar etmedim . Bizimkiler kamp gezisini yöneten öğretmenle çadırları çıkarıyorlardı. Bende yanlarına gidip Azra ve benim kalıcağım çadırı aldım. Azra valizini ve valizimi alıp yanıma geldi.
" Eee ben çadır kurmayı bilmiyorum napıcaz ?" Güldüm ." Bence ilk izleyelim sonra yapabilen birinden yardım isteriz ."
İkimizde çadırları kuran kişilerin yanlarına gittik Ben Ay ve Ege'nin yanına Azra' da Ateş ve Güneş'in yanına gitti .
"Eee gençler sizin çadır çadır değil sanki." Ege ve Ay gülme krizine girdi yani anlamıyorum . Komik mi?
" Sizin çadır da çadıra benziyo baksana tam içinde uyumalık. "
" Hahah çok komiksin ." Ay elini omzuma koyup . " Sonuçta prensesler çadır kuramaz ." Dedi Ege ve ben göz göze geldik , " Sonuçta o prensesin benim gibi bi kankası var onun çadırını ben kurarım ." Dedi.
Onları izlemeye devam ettim. Ayakta durmaktan yorulup çimenlere oturdum . Ay bana garip bir şekilde bakıyordu. Bişey söylemek ister gibi ama bi okadarda isteksizdi. Azra yanıma geldi. "Neyi bekliyosun burda?"Sanki kızmış gibiydi sonuçta Ege'yi bekliyordum ama bi sebebim vardı kankam bizim çadırımızı kurucaktı.
" Ege'yi bekliyorum." Gözlerini devirdi , herkes bu huyu benden almış gibiydi . Konuştuğum herkes gözlerini deviriyordu. Bunu yapmaları garipti .
" Boşver Ege'yi eğer çadırı Ege yapıcaksa hiç yapmasın daha iyi(!)"
Yanımdan kalktı kolunu tutum ve ayağa kalktım. "Bak sizin aranızda ne oldu bilmiyorum ama iyi olmadığı kesin. Ama bu Ege ve benim aramı bozmamalı demek istediğim sizin aranız başkalarının arasını bozması diğer kişinin etkisiyle olur."
Bişey söylemeden gitti. Ege bana şaşkınlıkla bakıyordu. "Sen kimle kalacaksın peki? " Güldüm . "Kim benle kalmak isterse onla kalırım."Çadırlarını bitirdiler bizde Ege bana yardım etti bizim çadırımı da bitirip ateşin yanına oturduk kafamı Ege'nin omzuna yasladım başım ağrısı artmıştı. Biz biraz böyle oturduktan sonra Ay ,Güneş ve Ateş'te yanımıza oturdu.
Ata sinirli bir şekilde karşıma geçip, " Benimle gelir misin?" Kalkıp yanına gittim . Çadırların yanında bileklerimden tuttu .
"Neden ben hariç herkesin yaşındasın? Neden benden uzaksın? Neden Ege'nin omzuna yattın? Neden benim omzuma değilde Ege'nin omzuna(!) "
Bileklerimi sıkmaya devam etti . Canım yanarken azımdan küçük bi çığlık çıktı . Başımın ağrısı beni ayakta tutamıycak türdendi. Başım dönüyodu. Ay yanımıza gelip, Ata'ya yapıştı. Elimi başıma götürüp yere yığıldım.
_____________________
Bitti😅😅
Kısa demeyin 863 kelime kendimi aştım.
Acaba neler olucak?
Bida ki bölüm perşembe ye.
İthaf isteyen varmı?
Hepinizi çok seviyorum geçmiş bayramınız kutlu olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ve GECE
ChickLitGecenin hikayesini bide benden dinleyin istedim yorumlama size kalmış umarım beyenirsiniz○○○ Gecenin hikayesine hoşgeldiniz KARANTİNADAN UYARLANMIŞTIR BUNUN NEDENİ KİTABI OKUDUM VE BEĞENDİM AMA GECE ' NİNDE BİR HİKAYESİNİN OLMASINI İSTEDİM...