Bu bölümü hızlı yazdım ve sizi beklemeden paylaşıyorum.
Umarım beyenirsiniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.
Bana sormak istediğiniz bişi varsa buraya yorum olarak bırakabilirsin. ^^
__________
Yarın Okul Çıkışı Biyerlere Gidelim
Edebiyat ödevi aklımdaydı ve Ege'ye "Kütüpaneye gidelim mi ?" Diye sordun ve bana "Tamam küçük cadı ."Dediğinde ona ölümcül bir bakış attım.
"Tamam sustum ."dedi kütüphaneye ilerlerken yeşil gözleriyle düşünceli bir bakış attı ve "İstersen ailene haber ver ." Dedi gülümseyerek yeşil gözlerine bakarak. "Aaa evet ben babamı arayıp haber veriyim." Dediğimde sanki baban duymuştu babam arıyordu telefonu açtım.
-Güzelim nasılsın eve ne zaman dönüceksin, merak ettik.
-Baba benim edebiyat ödevim var ve kütüpanede araştırma yapabilir miyim ?
- Peki ben seni aradığımda niye haberim oluyo güzelim ? Niye bana haber verilmiyor acaba ?
-Baba ben seni aramak için telefonumu çıkardım ve sen aradın o yüzden böyle oldu.
-Tamam ama bir daha beni merakta bırakma.
-Tamam .
-Yanında biri varmı tek misin?
-Yanımda Ege var onunla araştırma yapacağım.Dediğimde .Babam derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti birşey demesinden korkmuştum sanırım
-Telefonu Ege'ye ver .
-Tamam .Dedim ve telefonu Ege'ye uzattım .
Egeyle konuşurken Ege telefon numarası söyleme başladı ve biraz daha konuştuktan sonra telefonu bana uzattı-Noldu baba.
-Bişey yok güzelim telefon numarasını aldım telefonunun şarjı biterse diye görüşürüz .
-Görüşürüz .Dedim ve Ege bana soran gözlerle baktı ."Baban senle hep böyle mi, konuşur? " Bana tekrar sorar gözlerle bakarken "Evet ." Dedim ve kıkırdayarak bana baktı ve şöyle söyedi " Babanla konuşurken sevgilin aradı ve onunla konuştuğunu sanmıştım , yani yanlış anlama baban sana güzelim dediği için böyle düşünüyorum. "Dedi ve ona bakarak,
"Belkide bu yüzden hiç sevgiliye ihtiyaç duymadım. " Dediğimde bana büyülenmiş gibi bakıyordu .
"Ooo yine büyük konuştun."dediğinde çoktan kütüpaneye gelmiş ve oturmuştuk.Kütüpane boş değildi doluydu ve Güneş denilen o kız yanımıza geldi "Gece senden özür dilerim yani abim adına ona ne oldu bilmiyorum birden agresif tavırlar sergileyen bir birey olmaya başladı inan bana şu günlerde herkeze böyle davranıyor." Dedi ve hafifçe gülümsedi "Bak senin bir suçun yok onun için özür dilemenede gerek yok zaten abinden özür beklemiyorum sonuçta kişilik meselesi (!)"dedim ve bana küçük çaplı bir gülümseme attı.
"Neyse ben araştırma için kitap bakıcam gelirim." dedim. Ve arka raflara ilerledim edebiyat köşesini bulduktan sonra yukardaki kitaba baktım aradığım kitapbı buldum ve uzanmaya çalıştım ama olmadı sonuçta kısaydım ve bir tane sandalye alıp üstüne çıktım ama hala yetmiyordu kısa olmama isyan ederken düştüm. Sandalye kaymıştı .
Düştüm biri beni tutmuştu yüzüne baktığımda bu Ay'dı . Beni belimden tutmuştu o sahne Kore Dizilerini aratnıcak türdendi ,"Kucama düştün küçük cadı " Dediğinde kıkırdıyodu ben sinirle bir bakış attım .
"Gökten cadı yağıcanı bilseydim şemsiye açarımdım." dedi ve kıkırdayarak ya devam ederek beni yere bıraktı bende şöyle cevap verdim.
" Okulda ayı görceğimi bilsem okula gelmezdim ." Ve arkamı dönüp masaya geçtim oda sandalye çekip yanıma oturdu ve bizimkilere şöyle dedi ."Gökten cadı düştü ." Demesiyle masadan kalktım ve kitabın kaydını yaptırıp okuldan çıktım.
Ben mutluydum artık arkadaşlarım vardı yani sadece Ege vardı ama olsun .
Okul Çıkışı
Egeyle okuldan çıkarken Ege "Şu aralar canım çok sıkılıyor yarın okul çıkışı biyerlere gidelim. " dedi bana bakarak ben yorgun bakışlarla ona bakıyordum ve şöyle dedi " Söyle bakalım küçük cadı nereye gidelim ." Ona sinirli bir bakış atarak " Bana bir daha küçük cadı demessen cevap vericem." Bana gülümseyerek bakarak "Tamam ." Dedi ve cevap verdim " Annemlerin küçük restoranları var yani Ćafe'ye benziyo küçük ve şirin biyer oraya gidelim ." Gülümsedi "Hemde bizim tayfayla tanıştırırım seni ..." "Sizin tayfa ?" dedim gülümseyerek , evime doğru yürüyorduk .
"Yani zaten tanıyorum hemen hemem hepsiniAy,Güneş,Ateş,Azra ben ve şimdi sende varsın ." Yüzüm düştü " Ay 'ı çağrıcak mısın ?" Dedim Ege 'ye ciddi bir şekilde bakarak ...
"Diyerlerinin geleceğinden eminim ama Ay'ı arayıp sorayım. " Dediğinde numarayı çevirip kulana koymuştu konuşuyorlardı ve onları dinlemeden devam ettim yürümeye Ege telefonu kapatıp bana döndü " Gelmiyormuş."
"Çokta önemli değil gelip gelmemesi ," Dedim ve kıkırdayarak bana baktı "Ooo Gece Ay'a kafada tutarmış. "dedi
Egeyle evimin önüne geldiğimizde benimle evime kadar yürüdüğü için "Teşekkürler ." Ege "Ne demek küçük cadı " cevabı hoşuma gitmemişti "Bişey derdim de neyse " dedim ve evin kapısına yöneldiğimde kapıyı annem açmıştı ve başım feci halde ağlıyordu .
____________
Bu bölümünde sonuna geldik sevgili okurlarım .
Sizce Gece'nin baş ağrısından bişey çıkar mı?
Yoksa yoğunluktan mıdır ?
Ege karakterini sevdiniz mi?
Ay karakterini sevmeyenler burda mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY ve GECE
ChickLitGecenin hikayesini bide benden dinleyin istedim yorumlama size kalmış umarım beyenirsiniz○○○ Gecenin hikayesine hoşgeldiniz KARANTİNADAN UYARLANMIŞTIR BUNUN NEDENİ KİTABI OKUDUM VE BEĞENDİM AMA GECE ' NİNDE BİR HİKAYESİNİN OLMASINI İSTEDİM...