~4. Bölüm~

3.5K 272 202
                                    

Yeni bir bölümle karşınızdayım umarım beyenirsiniz .

Yorum yapmayı unutmayın!!!

_______^____^

Kütüpane...

Annem  içeri girer  girmez soru sormaya başladı " Gece günün nasıl geçti ?" ,"Arkadaş edindin mi?" , "Ögretmenlerini sevdin mi? " sadece şunu söyledim " Anne çok başım ağrıyor odama gidip biraz  dinlenicem." Dedikten sonra odama yöneldim üstüme rahat birşeyler girdikten sonra yatağıma yatıp uzandım.

   Dışardan gelen korna ve araba seslerinden sonra kendimi uykunun ellerine bıraktım . Biraz uyudum , sonra içeri biri girdi ve yanıma oturdu saçlarımı okşadı ,saçlarıma öpücük kondurduktan sonra odadan çıktı.
  

    Biraz sonra kalktım ve saatte baktığımda saat 12:00 olmuştu çok uyumuştum . Yatağımda oturur bir  pozisyona geçtim telefonuma baktığımda Ege 2 kere aramış birde mesaj atmıştı ve şöyle yazıyordu;

-Gece ben Ege yarın okula birlikte gidelim eğer bu mesajı okuduysan  beni ara

Saat gece 12: 00 Ege mesajı gördükten sonra aramamı söylemişti yani yazmıştı ve bende onu 12:00 'de aradım telefon çalıyordu ve telefonu açtı.

-Alo Gece sen misin?
-Evet benim seni mesajı gördükten sonra aramamı söyle missin yani yazmışsın her neyse bende aradım.Ne oldu? 
-Gece bişey olmadı ama ben edebiyat için aldığım kitapba dair hiç bişey yapmadım okula gittiğimizde kütüphanede bana yardım eder misin?
Diye sorucaktım.
-Tamam .
-Yaaa sen bitanesin peki sen yaptın mı?
-Hayır ama eve geldimden beri uyuyorum yani ödevi şimdi yapıcam.
-Tamam o zaman kütüphanede bana yardım edersin . Neyse ben yatıcam sana iyi geceler.
-Sanada .

   Dedim ve kapattım , çalışma masama oturdum  ve kitabı açıp okudumaya başladım kitap bittikten sonra   kağıda özetini ve özelliklerini yazdım işim bittiğinde saat 1:30 olmuştu ama hâlâ uykum yoktu .Bunları düşünürken içeri babam girdi "Uyumadın mı? Güzelim."Diye sorduğumda babama döndüm ela gözleri ilgiyle bakıyordu "Okuldan geldiğimden beri uyuyorum ve 12:00'de kalktım şimdi ödevimi yaptım ama hâlâ uykum gelmedi ." Babam bana anlayışlı bir bakış attı ."Tamam ama uyuma sürecin 3:00 geçmesin yoksa sabah zor kalkarsın " Dedi ve kolumdan tutup beni yatağıma yatırdı .

   Sonra odamdan çıktı. Bende bir süre telefona baktıktan sonra uyuya kalmışım telefonun alarmıyla uyandım hemen üstümü değiştirdim üstüme siyah bir tişört altına mavi kot şort ve siyah ayakkabıların mı giyip çıktım.

 Bende bir süre telefona baktıktan sonra uyuya kalmışım telefonun alarmıyla uyandım hemen üstümü değiştirdim üstüme siyah bir tişört altına mavi kot şort ve siyah ayakkabıların mı giyip çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bizimkiler uyuyordu  kapının önünde biraz bekledikten sonra Ege geldi ve okula doğru yürümeye başladık .Okula girdimizde Ege Güneş'i gördü ve yanına ilerledi bende mecburen Ege'yi takip ettim .

     Ege Güneşe "Bizimle kütüphaneye gelir misin?"  diye sorduğunda telefonla uğraşıyordum Güneş "Gelirim ." Dedi ve kütüphaneye ilerledik oturduk Güneş ve  Ege , Ege'nin ödevini yaparken ,

  Yanımıza biri oturdu Güneşle ortamıza geçti Ege" Hoşğeldin Ateş " Dediğinde ateş denilen çocuk bana bakıyordu elini uzattı ve "Merhaba ben Ateş  ." Dedi elini sıkarak "Memnun oldum bende Gece ." Dedim ve telefonu masaya bıraktım çocuk yakışıklıydı sonuçta ardından Güneş " Hoşğeldin aşk" Dediğinde  ateşin yanağına öpücük kondurduktan sonra  ateşe dair tüm düşüncelerim silindimişti ardından zil çaldı ve yukarı sınıfa çıktık Ay her zaman ki yerinde otuyordu bende en köşe cam kenarına yöneldim  Ege'de yönünü değiştirip yanıma oturdu ders fizikti herkes sınıfa girdikten sonra,

     Hocada sınıfa girdi ve bir deney yapacağımızı ve kendi ikişer grup yapacağını söylediğinde tüm  sınıf isyan etti ve hocada tamam herkes kendi eşini seçsin ama 5 dakikanız var dediğinde,

    Ege bir kız bakıyordu ardından Ay'la birlikte gelen çocuk konuşmaya başladı "Merhaba ben Yiğit ve senin isminde Gece biliyorum bu deney için eşim olurmusun?" Gülümsedim "olur-" diyecektim ki Ay lafımı  kesti "Gece benimle (!) " Dedi ve Ege ayağa kalktı  "Buyur kardeşim " Diyerek baktığı kızın yanına geçti. Ay yanıma oturduğumda  herkes eşini seçmişti ve ben telefona bakıyordum .

   Ay "Eğer telefonu bırakmassan seni hocaya söylerim." dedi ama umrumda bile olmadı,  "Hocam Gece telefona bakıyo. " Demesiyle tüm sınıfın bana bakması bir oldu .

     Fizik Hocası " Gece müdürün odasına " Demesiyle yerimden kalktım ve kapıya yöneldim kapıdan çıkarken Ay'ın bakışlarını üzerimden alması bir oldu müdürün odasına girdiğimde  müdür odada yoktu zil çaldı Ege ve yanına gittiği kızla aşağı inerken göz kırptı kendimi ekilmiş gibi  hissediyordum .Arkamda bana dokunan kolla irkildim bu Ateş'ti ;

  Bana bakarak   "Güneş'i gördün mü?" Diye sormasıyla  Güneş yanımıza geldi Ateş Güneş'e bakarak kantinde  bir masaya geçtiler . Bende tost ve çikolatalı süt alıp boş bir masaya oturdum .
 
________________

  Bölümü  bur da bitiriyorum bana kızmayın kelime haznem doldu bu yüzden bur da bitirdim.

  Umarım beyenirsiniz .

Oylamayı unutmayın.

Kitapla ilgili bir sorunuz varsa buraya yorum olarak bırakabilirsin keyifle cevaplarım.

AY ve GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin