•}[04]{•

2.3K 284 57
                                    


22032020 ~ 1716

~~~

"Ben çok medeni bir insanım."

Hyunjin zorlukla kurduğu cümlesinin ardından içi yana yana uzaklara bakmaya başladı.

"Tabii ki rakibim Jisung'u destekleyeceğim. Hakeden kazansın dostlarım... İyi günleriniz olsun."

Burnunu çekerek dolmayan gözleriyle sanki ağlıyormuş gibi yukarıya bakmaya başlamış ve herkesi birkez daha ağlanacak haline güldürmüştü.

"Biri indirsin şu salağı kürsüden ağlayacak şimdi."

Müdür sanki Changbin'in söylediği şeyi duymuş gibi Hyunjin'in elinden mikrofonu alırken anlayışla sırtını sıvazladığı acılı öğrencisini sırasına yollamıştı.

"Hyunjin medeniliğin gözlerimi kör etti."

Jisung'un alayla kurduğu cümleye alayla devam etti genç.
Rakibi sevgilisiydi, ve geç kaldığı maçın intikamını cidden çok pis bir biçimde alıyordu.

"Senin acımazsılığın karşısında benim medeniliğin tabi kör eder gözlerini."

Gözlerini kısmış acısından zevk alan bedene bakıyordu öylece.
Okul başkanlığına aday olacağı aklının ucundan bile geçmezdi. O gün dalgaya vurduğu şey şimdi gerçek olmuştu.

Yine de Jisung onun sevgilisiydi. Gülerek saçlarını karıştıran bedenin dibine kadar girerken sırıtarak kurduğu cümle, tokat yiyerek yeri boylamasına neden olmuştu.

"Şu gezide aynı odayı paylaşalım mı?"

Kesinlikle aklında Jisung'un vip odasını çalıp it sevgilisini alt sınıf bir odaya mecbur bırakma planları yoktu.

"Defol git Hyunjin. Vip odamı seninle paylaşacak değilim."

"LAN JİSUNG BRON MUYUM LAN BEN SENİN!"

Sinirle kurduğu cümle Jisung'un kahkaha atmasına neden olmuştu. Hyunjin'in cidden zayıf bir bedeni vardı ve en ufak darbede bile yeri boylardı.

Kalkması için elini uzatmıştı ama Hyunjin pek oralı olmayıp yerden kendisi kalkmıştı.

~~~
22032020 ~ 1747
Syglr
Svglr

itin biri bana rakip olmuş / hyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin