04042020 ~ 1940Hayırdırdı ve ne oluyordu?
Görelim bakalım ne oluyordu şflfşföfşföf~~~
Ha(i)n:
Lütfen
yarın önemli bir maçı ve üstüne
meşgul bir okul başkanı olan sevgilini gecenin bu saatinde arayarak uykusundan uyandırmanın mantıklı bir açıklaması olsun HyunjinDünyanın en saçma sapan
en boş en iğrenç
rüyasını gördümHa(i)n:
Tamam sadece rüya görmüşsün
yatabilir miyim şimdiOlmaz
Yurtta mısın evde mi
Çok pis tırsıyorum lan
kalk okula gidiyoruzHa(i)n:
BU SAATTE~~~
"Senin aklından zorun var, sana uyan benim daha da var."
Jisung esneye esneye güneşin doğmasına daha bir saat varken kendisini spor salonunda bekleyen sevgilisinin yanına ilerlemişti.
Neyse ki maç var diye yurtta kalmayı seçmiş eve gitmemişti.
Hala pijamaları üzerindeydi.
Kalın hırkasının ceplerine ellerini geçirmiş sallana sallana yürüyordu.Fakat sevgilisinin geldiğinden haberi bile yoktu.
Sahanın ortasına bağdaş kurmuş otururken öylece önüne bakıyordu.
Düşünmekten neredeyse gerçek dünya ile ilişkisini kesmişti.Derince bir nefes alırken eğilip aynı kendisi gibi pijamalarıyla gelen sevgilisinin saçlarından öpmüştü.
Gülümserken yanına oturdu.
"Anlat bakalım. Hangi canavarlar seni yiyordu?"
Jisung'un sorusuyla huzursuz hisseden beden omuz silkmişti.
"Rüyamda maçına gelmiyordum."
Can kulağı ile dinlediği bedenin söylediği ile gülümsedi Jisung.
Kafasını sevgilisinin omzuna yasladı sonra."Vay it."
"Neden diye soruyordun ve ben de unuttum diyordum."
"Acımasız pislik. Bari açıklama yapsaydın, ayıp."
Jisung'un dalgaya karışık cümlesine karşın hala gördüğü rüyanın etkisinde olan beden isyan edercesine ayaklanmış ve söylenmişti.
"Dayak mı istiyorsun? "
Kesinlikle istemiyordu.
"Özür dilerim."
Ayaklanan sevgilisinin ellerini tutarak ayağa kalktı özrünü diledikten sonra.
Hyunjin son derece ciddiydi. Etkilendiği de belliydi.
Daha sonra gördüğü rüyayla dalga geçebilirdi."Sonrasını anlatmak bile istemiyorum."
Karşısında kendisini gülümseyerek dinleyen bedenin ellerini sıkıca tutması, hala sevgilisi olarak durması ve kollarını açarak sıkıca sarılması hayatında yaşadığı en huzurlu anlardan biriydi.
Tek varlığı Jisung'du.
Hiçbir zaman gerçek bir aileye sahip olamamıştı.
Bebekliğinden beri bakıcıların elinde büyümüştü.
Liseye kadar hiç arkadaşı bile olmamıştı.
Tek varlığı, tek ailesi Jisung'du.Onu kaybetmek isteyeceği en son şey bile değildi.
Sanki kaybolup gidecekmiş gibi sıkıca sarılıyordu."Boşver. Ne dediğimi duymak istemiyorum zaten."
"İğrenç bir rüyaydı cidden."
"Hyunjin."
Gülerek sıkıca sarıldığı bedenin sırtını patpatladı.
"Bu kadar çok mu korktun?"
"Sen bensiz kalmaktan mı korktun yıkık Hyunjin seni."
Son söylediğiyle Hyunjin'in ağır elinden sırtına sert bir yumruk yediğinde acı içinde kendisini yere atmıştı.
Fakat bu gülüp dalga geçmesine engel değildi."Gece beni düşünerek mi yattın ne yaptın?"
Sırıtıp göz kırptı ve kurduğu cümleyle Hyunjin'in de kahkaha atmasına neden oldu.
Kesinlikle sevgilisinin tüm endişesi ve huzursuzluğunu yok etmek içindi bu çabaları.Hayvan gibi uykusu vardı, sırtı ağrıyordu ve Hyunjin'in gördüğü rüyadan o da etkilenmişti.
Sevgilisi geri kalanını anlatmasa bile bu denli korkmasından rüyanın geri kalanında ne olduğunu tahmin etmesi pekte zor olmamıştı."Nasıl düşündün beni doğru söyle?"
"UYKUM VAR BENİM!"
"BENİMDE VAR SENİN YÜZÜNDEN KALKTIM SABAHIN BU SAATİNDE GELDİM BURAYA KADAR!"
"PİJAMALARIN ÇOK ÇİRKİN!"
"GECE YATARKEN NE GİYDİĞİNİN NE ÖNEMİ VAR Kİ SALAK!"
"PSİKOLOJİM BOZULDU SENİN YÜZÜNDEN!"
"BENDE SENİ SEVİYORUM!"
Sağırmış gibi bağırarak kurulan sohbetlerin ardı arkası hiçbir zaman kesilecek gibi değildi.
Neyse ki güneş, rüyasının etkisinde taze taze çıkan Hyunjin'in ve omzunda uyuklayan sevgilisinin yüzüne doğmuştu.
Gerisi okul ahalisinin, okula pijamalarıyla gelen eski ve yeni başkanlarıyla dalga geçip günü burunlarından getirmesiyle sürüp gitmişti.
Hyunjin bir ara derslere katılmayı reddedip spor salonunun kapısında oturup maç saatine kadar beklemeyi bile düşünsede hiçbir şey rüyasındaki gibi olmamıştı.
Hayırdırdı yani ne biçim rüya görmüştü ne olmuştu ne yaşamıştı? (LSKDPEKFŞELDŞE çok eğlendim)
~~~
04042020 ~ 2247
Syglr
SvglrNe kaosu ya hiç tarzım değil sksldkdl
Her an final bölümü atabilirim bu arada ❤️❤️