•}[06]{•

2.1K 251 68
                                    


24032020 ~ 0020

~~~

"Selam, yarısı okulumuz öğrencilerinden oluşan, kesinlikle en sevdiğiniz başkanınızın zoruyla değilde sırf sevgiden beni takip eden sevgili takipçilerim."

Hyunjin açtığı canlı yayına kesinlikle doğaçlama olan girişiyle başlarken, tüm okul öğrencilerine toplu mesaj olarak 'canlı yayınıma katılmazsan tatilini zehir ederim' tehdidini salmış şimdi ise keyifle açtığı yayına devam etmeye başlamıştı.

Sesli olarak yorumları okurken otelin koridorlarında bir oraya bir buraya gidip geliyordu.

"Hyunjin, boş musun kafası güzel salak arkadaşım benim?"

Gülüp gelen yorumu onaylarken bir diğer yorumu okumuştu.

"İşte sana oy vermemem için bir sebep daha."

"Aşk olsun Jeongin. Böyle şakalar yapılır mı benim gibi bir adama bak kaldıramam asla."

"Gece gece neden otelde cirit atıyorsun?"

"Çünkü bu gece okulumuz seçim tarihinde bir devir olacak."

"Ne yapacaksın Jisung'u canlı yayında parçalara mı ayıracaksın?"

"O da bir seçenek."

Gülüp Jisung'un odasına geldiğinde kapıyı bir kaç kere tıklayıp beklemeye koyulmuştu.
Trenden indikleri gibi herkes ilk önce tatil yerinin büyüsüne kapılıp bir güzel kendilerini yormuş ve erkenden odalarına çekilmişti.

Saat yavaş yavaş gece yarısına vuruyordu.
Jisung gün boyu milletin gözüne girmeyi başarmış Hyunjin ise baya baya görünmez başkan olmuştu.

Kapı açılmadığında bir kaç kere daha vurdu fakat açan yoktu.
Hafif endişesini geçiştirmek için bahaneler üretirken aklından, dudaklarını araladı Hyunjin.
Jisung gün boyu oradan oraya koşup kendi reklamını yapmaktan epey bir yorgun düşmüştü.

Hyunjin'in onu son görüşünde ağrı kesici dileniyordu.
Başının ağrısının geçip geçmediğini merak ediyordu.
Belki de gecenin bu saatinde herkesi rahatsız edişinin sebeplerinden biride bu olabilirdi.

"Uyuyordur kesin. Gün boyu oradan oraya koşsam ben de uyurdum tabi. Lan Minho sana zahmet arasana şunu."

Hala ayakta dikiliyordu.
Yorulmuştu.
Açılmasını beklediği kapının önünde bağdaş kurarak oturup gelen yorumları okudu.

Yorumların çoğunu kendi arkadaş grubu dolduruyordu. Hemen hemen hepsi de şahsına yapılan hakaret ve iftiralardan oluşuyordu. Kendine göre tabi.

Çok sürmeden önünde oturduğu kapı açılmıştı.
Sözünü dinleyip Jisung'u arayan Minho'ya başkan kıyağı geçeceğine dair söz verirken uyku mahmuru sevgilisine çevirmişti kamerayı.

"İyi geceler demeden uyumak olur mu Jisung ayıp ediyorsun seçmen kardeşlerine ama."

Sabır dilenircesine açtığı kapının pervazına yaslanıp bir süre Hyunjin'i anlamaya çalıştı Jisung.
Fakat bu çabası kısa sürmüş ve anında vaz geçmişti.

Sevgilisi, gülümseyerek zaten dağınık olan saçlarını karıştırıp iyi olup olmadığına dair bir bakış fırlattığında aynı gülümseyişi sunarak iyi olduğunu belirtmişti Jisung.

O halde her şey yolundaydı ve okulun iki yıllık başkanı boş yapmaya devam edebilirdi.

Hyunjin izin alma gereksinimi duymadan odasına daldığında, rahat bir uyku çekemeyeceğini kabullenerek kapıyı kapattıktan sonra oturduğu yatağın başlığına sırtını yaslayarak canlı yayın yapmakla meşgul olan Hyunjin'in kamerasına el sallamıştı.

itin biri bana rakip olmuş / hyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin