•}[03]{•

2.6K 322 210
                                    


22032020 ~ 1318

~~~

"İtin biri bana rakip olmuş."

Hyunjin çatık kaşlarıyla birlikte sabah uyanır uyanmaz aldığı haberle yıkılışını sevgili arkadaş grubu içinde paylaşmaktan hiçte geri durmamıştı.

Gözleri Jisung'a arasada sevgilisi dünden beri pekte ortalıklarda görünmüyordu.

Seungmin, Hyunjin'in ağzından öfkeyle çıkan cümleye gülmeden edememişti.
Okulun yemekhanesinde öylece oturuyorlardı ve Hyunjin onların bugünkü eğlenceleri olacak gibi görünüyordu.

"İt deme bence... Kimin aday olduğunu bilmiyorsun daha."

Felix'in sırıtarak kurduğu cümleye Chan'da ayak uydurmuştu.

"Hem, değişiklik iyidir Hyunjin. İki yılı burnumuzdan getirdin arsız gibi sana oy verecek değiliz."

"Ne zararımı gördünüz be."

"Hayrını da göremedik. Seçim zamanı gözlerimizi boyayıp seçildikten sonra köşene çekiliyorsun."

"Yani şimdi siz oyunuzu bana vermeyecek misiniz?"

Hyunjin hala ayakta dikiliyordu. Sorduğu soruya masada gelişi güzel oturan arkadaşları sanki anlaşmışcasına aynı anda kafalarını sallayıp "Yo." demişlerdi.

Başkanlık seçimlerinde karşısında ağır bir rakip olduğunu öğrenmesinin ardından yediği darbenin üstüne birde arkadaşlarının ihaneti ona fazla koymuştu.

Onca darbeye ve yüke dayanamayan bedeni ise kendisi için ayrılan sandalyeye yığılıp kalmıştı.

"Geberteceğim lan onu. KİM Kİ O BANA RAKİP OLUYORMUŞ!"

"SABAH ŞERİFLERİNİZ HAYIR OLSUN SEÇMEN KARDEŞLERİM!"

O sırada kulakları sağır eden okul megafonundan çıkan tiz ses kesinlikle Jisung'a aitti.
Elindeki mikrofonla yemekhaneye afilli bir girişte yapmıştı.

Yemekhaneye girdiği anda kopan alkış tufanı Hyunjin'in hala bir şeyleri kavramasını zorlaştıryordu.

Jisung kabarttığı göğsü ile alkışları susturmak için elini hafifçe kaldırıp sahte bir gülümse sunmuştu ve bu yaptığı hareket yemekhanede bir kahkaha tufanına daha yol açmıştı.
Çünkü Jisung, az önce okulun iki yıllık başkanının klişe hareketini taklit etmişti.

Gözleri Hyunjin'in gözleriyle kesiştiği de sırıtarak göz kırpıp tekrardan bakışlarını çoğunlukla aç oldukları için okulun yemekhanesinden ayrılmayan okul öğrencilerine vermişti.

"Biliyorsunuz ki okulumuz oldukça köklü bir okul. Çok başkanlar gelip geçti. Çok başkanlar görüp geçirdik. Ama hepsi aynı tarzda, klişe ve hiç etkinlik yapmayan uyuşuk insanlardı."

Hafifçe öksürerek devam etti.

"İşte bu arkadaşınız bu kurulu düzeni yıkmak için burada! Size ve bu makama olan sadakatini kanıtlamak için okul idaresiyle görüşüp üç günlük bir tatil kampı bile ayarladım!"

Kendisini alkışlaması için arkadaşlarının gözlerinin içine bakarken duyduğu alkış sesleriyle tatmin olmuş gibi tekrardan Hyunjin'i taklit ederek sessizliği sağlandığında devam etti.

"Dayım bir turizm şirketini yönetiyor ve bana çok ama çok büyük bir keyifle yardım edeceğini söyledi. Arkadaşlar, ayağınıza beleşe cip tatil fırsatı sunan bu başkan adayına oy vermeyeceksinizde..."

Gülmesini zar zor zapdetip sevgilisinin yanına adımlamış ve cümlesini Hyunjin'in yanında tamamlamıştı.

"İki yıldır bizi sadece pikniğe götüren Hyunjin'e mi vereceksiniz?"

~~~
22032020 ~ 1652
Syglr
Svglr

itin biri bana rakip olmuş / hyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin