22032020 ~ 2204~~~
"Kemerlerinizi sıkı bağlayın ve hayatınızda asla unutamayacağınız bir tatil keyfi yaşamaya hazır olun!"
Jisung kendisini alkışa tutan arkadaşlarının övgü ve tezahüratlarıyla birlikte, trenin en uç köşesine kurulup uyuklayan Hyunjin'in yanına oturmuştu.
En son yemekhanede kendisini ketçap kutusuyla kovalayan sevgilisi de tatile gelenler arasındaydı.
"Sen hayırdır buralarda?"
Hyunjin sırıtarak gözlerini açarken yanındaki bedene döndü. İyi saklandığını düşünsede Jisung'un cin gibi gözlerinden kaçmak olmazdı.
"Çok pardon ama beleşe tatili kaçıracağımı falan düşünmüş olamazsın."
Ayağa kalkıp hafifçe esnerken elini Jisung'un kafasının üzerine koyarak konuşmuş ve sevgilisinin kahkaha atarak kendisine sarılmasına neden olmuştu.
"Salaksın."
Hyunjin sertçe Jisung'un sırtına geçirirken gülümseyerek, biraz tehdit birazda yalvarış içeren cümlesini öne sunmuştu.
"Bak Jisung, başkan olmak zor iştir. Bence gel vazgeç şu işten. Yemin ederim sana başkan kıyağı çekçem hadi lan ne olur."
Fakat aldığı karşılık elbetteki beklediği gibi değildi.
Aynı şekilde Jisung'da Hyunjin'in sırtına geçirmiş ve konuşmuştu."Asla çekilmem daha başkanlığımın tadını çıkaracağım."
"Nereden biliyorsun lan seçileceğini."
"Sevgilim iki yıl başkanlık yaptı bizimde var bildiğimiz seçim teorileri herhalde."
"Ulan çok itsin."
"Teveccühünüz."
"Del istersen Jisung, del kardeşim sırtımı için rahat etmeyecek yoksa."
"Bende seni seviyorum."
~~~
"Şimdi bunlar harbi harbi sevgili mi?"
Felix, Minho'nun sorgulayıcı sorusuna olumlu bir mırıltı çıkararak konuşmuştu gülerek.
"Neredeyse iki yıldır..."
Hemen karşılarında sarılan fakat öldüresiye bir inatla birbirlerinin sırtlarına geçiren Hyunjin ve Jisung hiçbir zaman normal çiftlerden olmayacaklardı.
~~~
24032020 ~ 0006
Syglr
SvglrBoş bir geçiş bölümünden sevgilerle