•}[18]{•

1.6K 213 107
                                    


16042020 ~ 2330

~~~

"Jisung Hyunjin'i ne kadar seviyor?"

Jisung gülerek yüzüne tutulan kamerayı itip elindeki kitapları kütüphanenin raflarına dizmeye devam etti.

"Neden bana bulaşıyorsun bi gitsene işine sen."

Hyunjin kamerayı Jisung'un elinin ulaşamayacağı bir uzaklığa taşırken bedeni de haliyle bir kaç adım gerilemişti.
Şüphesiz Jisung'a bulaşmak onun en büyük eğlencesiydi.

"Ya yaşlanır da her şeyi unutursam? Bu videoların ne kadar önemli olduğu ciddiyetinin farkında değilsin hala."

"Ha öyle diyorsun yani?"

"Bak Han salağı, neredeyse herkese yaptım bunu ve aralarında en nazlı davranan kişi sensin."

Üzerine atılan çirkin lafı kendisine yakıştıramayan beden, elindeki kitapları bırakıp Hyunjin'e dönmüştü kaşlarını çatarak.

"Soruyu bir daha alabilir miyim?"

"Jisung Hyunjin'i ne kadar seviyor?"

Sevgilisinin yinelediği soruyla ellerini pantolonun ceplerine atıp düşünür gibi yaptı.

"Sanırım buna havalı bir cevap vermem gerekiyor."

Hyunjin kahkaha atarken bir an önce cevap vermesi için karşısındaki bedenin bacağına hafifçe tekme atmıştı.

"Uzatma."

Gülerek kendisine tekme atan bedenden bir kaç adım geriye kaçmıştı.
Hemen cevap verse iyi ederdi, daha çalıştığı bu kütüphanedeki kitapları yerlerine dizecek ve insanlar gelmeden yerleri paspaslayacaktı.

"Jisung Hyunjin'i, Hyunjin'in Jisung'u sevdiği kadar çok seviyor."

"Jisung Hyunjin'i neden seviyor?"

"Jisung Hyunjin'i, ruhu için seviyor."

"Jisung Hyunjin'i seviyor, çünkü?"

"Jisung Hyunjin'i seviyor çünkü onun ruhu çok derin, ince ve hassas. Seviyor çünkü Hyunjin'in ruhuna deliler gibi aşık."

"Hyunjin Jisung'la yaşlanmak istese?"

"Jisung bunu ilk tanıştıkları andan beri diliyor zaten."

Kamera kapanırken ortamı kaplayan tek şey iki güzel gülümseme olmuş, Hyunjin'in cebinden çıkardığı yüzük kutusu ise ikilinin kahkahalarına yol açmıştı.

Güzel anılar biriktirmişlerdi ve biriktirmeye devam edeceklerdi.
Onların birbirlerine karşı duydukları sevgi her zaman özel kalacaktı. Özel ve farklı.

~~~
16042020 ~ 2351
Syglr
Svglr
FİNAL SLDLEKDŞKELDKDLDMDD

itin biri bana rakip olmuş / hyunsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin