27032020 ~ 1806~~~
Jisung'un düzenlediği tatilden tamı tamına iki hafta geçmesinin ardından, reklamlar, seçim sloganları, adayların broşürleri ve daha tonlarca zırvalığın bitişiyle...
Han Jisung başkan olmuştu.
Hyunjin ünvanını sevgilisinin ellerine kaptırmış ve iki yılın ardından peşini bir türlü bırakmayan yıkıklığı eşliğinde sadece öğrenci sıfatıyla okulunun karşısına dikilip, başkanlık günlerinin film şeridi gibi gözlerinin önünden geçip gidişini için yana yana izlemeye koyulmuştu.
Seçimden sonra Hyunjin okulun merdivenlerinden düşmüş bir gün hastanede, altı günde evde olmak üzerek tamı tamına bir hafta Han Jisung başkanlığındaki eski mekanına gidememiş öylece dinlemişti. Eski mekanı dediği yer elbetteki okuluydu.
"İçimdeki ateşi hiçbir şey söndüremez."
Derince bir nefesi ciğerlerine doldururken minik adımlarla okulun bahçesine giriş yapmıştı.
İlk başkanlık günleri aklına gelirken bahçenin köşesine dikilen kiraz ağaçlarının fidanların yarı fiyatına satın almak için görevliyle yaptığı pazarlığı, düzenlediği iftar yemekleri (sorgulamayın dldkdlflfş), yönettiği yıl sonu partileri, doğum günleri ve niceleri...
Hepsine en içten bir "Ah..." çekerek cebinden telefonunu çıkartıp Jisung'u aramıştı."Sevgiliniz, başkan Han Jisung şu anda okula giriş yapıyor lütfen daha sonra tekrar arayınız."
Jisung'un telesekreter gibi telefona yanıt verişi ne kadar hüzünlü olsa da Hyunjin'in gülmesine mani olamazdı.
Hızla arkasına dönerken kral tacı takan sevgilisini görmesiyle kahkaha atmıştı."Başkanın tahtınıda getirin bakayım."
Jisung son dediğiyle elindeki güneş gözlüğünü takıp havalı bir bakış atıp sevgilisine omuz atarak ilerlemeye devam ettiğinde.
Hala kahkaha atan beden Jisung'un peşinden koşup kolunu omzuna atarken sevgilisinin kafasını kolu arasında sıkıştırıp saçlarını hunharca karıştırmaya başlamıştı."Başkan olunca aklın falan karıştı hatırlatayım ben senin sevgilinim çıkarabildin mi Han iti?"
"Dur bakayım."
Jisung gülerek yüzüne bakan Hyunjin'in boşluğundan faydalanıp kafasını kurtardığında üstünü başını düzeltip yere düşen tacı kendisine öldürecekmiş gibi bakan sevgilisinin saçlarının üzerine yerleştirmişti özenle.
"Ben de diyordum ki, gönlümde taht kurmuş bu yakışıklı prensi neden bulamıyorum? Meğersem tacını takmayı unutuyormuş."
Hyunjin tek kaşını kaldırıp kafasındaki tacı çıkartırken sevgilisinin kurduğu son derece albenisi olan fakat Hyunjin'e işlemeyen cümleye yanıt olarak verdiği tek şey.
"Hadi canım oradan." olmuştu.
"Hyunjin çok odunsun harbi bak."
"Jisung boğarım seni BAŞKANLIĞIMI ELİMDEN ALDIN İT NE BEKLİYORSUN BOYNUNA SARILMAMI MI?"
"MEDENİ İNSANLAR GİBİ TEBRİK ETSENE LAN BAŞKANLIĞIMI.
GEVELİYORDUN ÖYLE KÜRSÜDE NE OLDU MEDENİLİĞİNE.""TAMAM VURMA ŞAKA YAPTIM!"
Okulun yeni ve eski başkanı bir kenarda didişe dursun bu ficin finalini nasıl getirecek bu yıqıq yazar a dostlar?
~~~
03032020 ~ 2243
Syglr
Svglr