Fun facts

47 1 0
                                    

1. Eredetileg egy teljesen másik történet kerekedett volna ki ebből, ha veszem a fáradságot, és megírom még cirka 3- 4 évvel ezelőtt. Az utóbbi évben viszont rengeteg farkasos könyvet olvastam, vagy éppen animét néztem, és úgy döntöttem, átírom kics... - NEM. Ki akartam törölni.
Csak lusta voltam megnyitni egy újabb könyvet, ezért ebbe írtam meg a változásokat.
2. Zion elvileg ,,negatív" lett volna, és fogalmam sincs, mit keres a történetben, de ott van.
3. Amikor eldöntöttem, hogy újraélesztem, még aznap éjjel megírtam a vázlatot mindegyik részhez, tele új karakterekkel és random nevekkel.
4. Silver csak a kilencedik részben szerepelt volna.
5. Alinát a kezdetektől fogva erre a sorsra szántam.
6. Ez nem azt jelenti, hogy nem szerettem, sőt.
7. Nyáron akartam befejezni, csak későn kapcsoltam. Ha az utolsó héten minden nap megírtam volna egy részt, kész lettem volna őszre.
8. Amikor újra nekiálltam írni, már olyannyira idegen volt tőlem a sztori, hogy újra kellett tanulnom az általam felállított rendszert a madárkával.
9. Fogalmam sincs, miért került bele Holdfény- karnevál.
10. Még jóval Silver megjelenése előtt shipneveket kerestem, míg megállapodtam a Silidánál.

Komolyan... MINDEN megvan, csak a második rész nincs. :'D
Luna vs szakszerű tervezés.
Coming soon.

Nightingale - Farkasok között [BEF.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora