Işık Kaya🍀
Sabah yine nefret ettiğim o ses ile uyandım. Anlamıyorum ki ben kapatmaya, susturmaya çalıştıkça neden şu lanet ses çalmaya devam ediyor. Yine sinirli bir şekilde uyandım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı taradım ve öylesine bir atkuyruğu yaptım.
Odama geri döndüğümde saatte bakmak için telefonumu elime aldım ve saate baktım ve tahmin edin ne olmuş yine "geç kalmışım".
Hızlıca üstümü giyinip odadan çıktım ve koşar adım aşağıya indim kapıya doğru yöneldim ve anneme "Annneeğğğ ben çıkıyorum geç kalmışıııım"diye seslendim ve evden çıktım. Annemin arkamdan söylenmelerini duyuyordum.
Durağa doğru koşar adım hızla ilerliyordum. Taki bir duvarla çarpışana dek...
" Yavaaaşşş"diye çemkirdim ve yoluma devam etmek için bir adım attım. Tam ilerlerken kolumu tuttu ve" Özür dilemiyecek misin? "dedi öküz. Hayır yani ben niye özür diliyorum sen çarptın. Kolumu hızla çekip kurtardım ve yürümeye devam ettim, arkamdan seslenmesine rağmen aldırış etmedim ve sonunda durağa ulaştım. Bir süre bekledikten sonra, sonunda otobüs gelmişti. Otobüse bindim ve şöför söylemeden arkaya doğru ilerledim.
Yol boyunca bebeğin ağlayarak bağırması, bir amcanın inene kadar bacaklarıma dokunması, 289456 kere ölüm tehlikesi geçirmem sonucu sağ sağlim otobüsten indim ve okula doğru ilerledim.
Sonunda okula vardım ve sınıfa çıktım. Yıllardır en iyi arkadaşım olan Almina beni bekliyordu. Sınıftan içeri girdiğim an birden bana doğru koştu ve üstüme atladı. "Kızım Nerdesin ya merak ettim" diye çemkirdi ama beni öyle bir sıkıyordu ki nefes bile zor aldığım için cevap veremedim. En sonunda "Kızım...nefes, alamıyorum" dedim zorlukla sonunda oda anlamış olacak ki kollarını gevşetti.
Sonra bende "Her zaman ki gibi o gıcık sesi erteleyip durdum, İşte otobüs falan geç geldi, bir öküzle çarpıştı falan filan" dedim. Sonra oda "Hee yani herzam ki şeyler sorun yok dimi" dedi. Bende onaylarcasına başımı salladım. Ardından sırama geçtim ve beni herzam ki gibi bekleyen açmamı ve çikolatalı sütümü bir güzel gömdüm. Sonra en sevmediğim ders olan İngilizce dersine girdik ve o lanet kadın yine saçma sapan konuştu. Hayır yani anlamıyorum biz niye kendi dilimiz varken milletin dilini öğrenmek için yıllardır uğraşıyoruz üstelik öğrenemiyoruzda...
Sonunda ders bitti ve hoca bir şeyler zırvalayıp sınıftan çıktı.
Bende Almina'yı yanıma aldım ve Berklerin sınıfına doğru ilerledik.
Berk ve Buğra yine en arkada oturmuş sohbet ediyorlardı. Bizi görünce gülümsediler ve el salladılar.
Berk benim beş yaşımdan beri arkadaşımdı ve artık kardeş gibiydik. Buğra ile, Almina benim kaç yıldır arkadaşımsa o kadar süredir arkadaşımdı, yani beşinci sınıftan beri arkadaşımdı. Almina ile ortaokulda okullarımız farklıydı nasıl tanıştık derseniz yüzmede tanışmıştık ve bir daha ayrılmadık. Buğra ile aynı okuldaydık her teneffüs beraberdik.
O benim sırdaşım, kardeşim yeri gelince abim bile olurdu. Berk, Buğra, Almina, Burak ve benim muhteşem ikizim Efe, benim için dünyadaki bütün varlıklardan daha değerlidir ve onlar için herşeyi yaparım.
Berk biranda sessizliği bozdu ve "Eee akşam ne yapıyoruz." dedi. Hiç birimiz anlamadık ve boş gözlerle Berk'e baktık oda "Bugün Burak'ın doğum günü unutmadınız değil mi?" dediğinde Almina, ben ve Buğra birbirimize baktık ve ne diyeceğimizi bilemedik çünkü hepimiz unutmuştuk...Selam umarım güzel bir giriş olmuştur ve sizde beğenmişsinizdir. Daha önceden yazmayı planlıyordum. Ani bir kararla tatil olduğu için yazmaya başladım.
Lütfen yıldız bırakmayayı unutmayın....💚🌻🌾💚🌻🍀💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLİŞKİLER
RandomKıskançlıklarla ve inatçılıkla dolu bir aşk hikayesi. Tabi bunların yanı sıra yılların arkadaşlığı, kardeşliği... Kızımız okula geç kalır ve yolda biriyle çarpışır bu çarpışma büyük sonuçlar doğurur ve yakışıklı oğlanımızla bir çok kez karşılaşır bu...