4*

24 6 0
                                    

Evlerine gitmeden önce bir markete girdik ve alabildiğimiz kadar abur cubur aldık ki biz bunu hep yapardık.
Marketten çıktıktan sonra evlerine vardık. Eve varır varmaz pijama giydik ve tüm abur cuburları aşığ salona geçtik. Biz genelde beraberken ya dedikodu yapardık yada Berkcan Güven "Bu ne amk" videolarını izlerdik. Tüm bölümleri ezberlememize rağmen her izlediğimizde glüyorduk. Almina "Ee ne yapıyoruz, dedikodu mu yoksa BUNE AMK MIIĞĞĞĞ??" diye bağırdı. Bende onun ses tonundan bu seferlik ilk defa gözlerimi yaşartak dedikodu istemedi ki bu benim şüpelenmeme neden oldu.
"Şit Mavi hayırdır bu sefer dedikodu diye başlamadın? Yoksa bir şey mi oldu!? "dedim, şüpheli bir şekilde.
" Yok kanka ya bu sefer günah point yapmayalım dedim."
"İyi tamam inandım hadi bune amk izleyeliimm. "dedim. Ve TV nin karşısına geçtik. İzlemeye başladık ki şaşırmadım gibi videoyu bağzı kısımlarda geri alığ tekrar izledik. İzlemeye devam ederken Almina'nim bir anda suratı düştü ve bana sarıldı.
" Ne o Mavi cringeden gözün mü yaşardı? "dedim alaycı bir şekilde.
" Off hayor ya.Hayor anlamıyorum ben yazmayınca niye yazmıyo illa benim yazmam mı lazım ama dayanamıyorum artık. "dedi ve ağlamaya başladı bizim sulu göz.
" Kızım eğer o öküz için şuan ağlayıp günü bok edersen seni par... ça"dememe kalmadan baktım ki ağlamaya başlamış bile.
"Hayır anlamıyorum beni yıllardır nasıl görmez? Niye hep kızdırır? Neden hep benim yazmamı bekler?" dedi ama ben eğer engellemesem o daha çok fazla soru soracaktı. Bende
"Kızım bi sakin ol ya ne bu sulu gözlülük!? Hem ben sana o öküz için ağlamak yok demedim ulaaayn!? Sen niye ağlıyon bakıyım o mal, öküz, aptal, gerizekalı hödük için? Yapma kızım bee, anlaşılan biz dedikoduyu geciktirdik sen ağladığında göre neyse hadi günah point işleyelim. Dökül! "
Almina ağlamasını kestikten sonra anlattı. Ben bu öküzü bi göreyim varya.... Buraya biiiittt ekliyorum.
Bu kadar günah pointten sonra biraz daha yok yok ben almayayım. Her neyse biraz gülmek adına Almina ile komedi film falan izledikten sonra onun biraz daha kendine geldiğini fark ettim. Bu kadar abur cubur un üstüne birde Almina'nın ısrarı üzerine makarna yapmıştık. Kendini iyi hissetmediği zaman hanımefendi yedikce yer ve özellikle makarna yer ve bu benim aklıma geline sabah kahvaltıda makarna yemekten korkmaya başladım çünkü genelde Almina öyle yapardı.
Almina telefonunun sesini duyunca bir anda irkildi hemen ardında telefonu açtı. "Efendim Anne."
"Evet Anne camlar kapalı."
"Tamam anne kapıyı kilitleriz"
"Offf tamam anne unutmayııığğzzz."
"Tamam anne kesin evet evet dağıtmayız." dedikten sonra annesine görüşürüz bile demeden direk telefonu kapattı.
"Bir şey mi oldu?" dedim merakla.
"Yok bee annemler haftasonu boyunca evde olmiyacaklarmış eğer istersek haftasonu boyunca bizde vakit geçicebilirmişiz." dedi.
Sanırım ikimizinde jetonu baya geç düştü çünkü biraz fazla geç algıladım durumu. Algıladıktan sonra tepinmeye salonun içine etmeye başladık.
İkimizde yorulunca kendimizi yatağa attık ve tahmin edin ne oldu sabaha kadar uyumamaya düşünürken ikimizde zıbardık. 🙄👏
Sabah uyanınca kahvaltı yaptık ve alışveriş merkezine gitmeye karar verdik. Hazırlanıp evden çıktık ve bizimkilere haber verdik beraber durakta buluşacaktık.
Almina ile duyduğumuz korna sesi ile irkildik.Arabanın camından Buğra'nın, Berk'in ve ikizim Efe'nin el salladığını gördük. Tabi ben ilk Efe'yi görünce bir ikiz kardeşim olduğu aklıma geldi. Burak "Eee hadi daha bekliyecek misiniz?" dedi sırıtarak.
Ben arabaya doğru ilerlerken arabanın porshe olduğunu görünce bir şok geçirdim. Bizimkilerin hiç birinin arabası yoktu ki böylesi hiç yoktu. Araba simsiyah güzel bir spor arabaydı.
Arabaya bindiğimizde şöfür koltuğunda ukala Emir'i görmemle göz devirdim. Ardında "Buğra ooo hoşgeldiniz Sarşın hanım ve Mavi Hanım." dedi aşkımsu Kıvırcık.
"Hoşbulduk Kıvırcık." dedim. Ve mükemmel hareketimiz yapıp sarıldık. Ardında Berk ile mükemmel hareketimizide yaptıktan sonra Buğra, ben ve Berk üçümüz müp hareketimiz yapıp selamlaştık. Almina "Gençler bende burdayım." dedi ve selamlaştılar.
Emir "E o zaman sizi şu selamlaşma faslınız bittiyse gidel artık. Düzgünce yerleşin"dedi göz devirip bana aynadan bakarak. Arsında göz kırprı ukala bana bakarak.
Neden bilmiyorum ama bu çocuğu sevmemiştim.

Sencede açık değil mi çocuk UKALA.
Ama tabi yakışıklı ve arabasına bakılırsa zenginde.

Dedi gıcık iş sesim aslında ilk söylediği cümle ile gözüme girecekti. Ki son cümlesi ona tekrar sinir olmama neden oldu.
"Ee nasıl yapıyoruz sıkışcaz biraz." dedi Buğra.
Uğraşlar sonucunda Almina cam kenarında ben ortayı sevmeme rağmen Almina'nın yanına, benim yanıma Buğra, onun yanına biraz sıkışsada yarı cam kenarı yarı koltuğun altı olucak şekilde Berk ve benim ayak ucum yere mükemmel ikiz kardeşim Efe bindi. Öndede şöför koltuğunu yanına Burak oturdu.
Zor yolculuğun ardından alışveriş merkezine gelmiştik biz inince Emir arabayı park etti ve yanımıza geldi. Beraber sinema bölümüne dip bir filmde karar kıldık ve bilet aldık. Tabi ki daha öğrenci olduğumuzdan sinema büfesi de kazıklsnmamak adına markete indik.
Almina ve benim ısrarımın üstüne biz alışveriş arabalarına bindik. Beni bi Burak bi Buğra sürdü. Almina'yı da Efe mükemmel diriftler yaparak sürüyordu. Almina benim ile iyi anlaştığı gibi ikizimi gıcıklıkları haricinde onunlada iyi anlaşırdı. Hatta bazen benden bile fazla onunla vakit geçirirsin bize gelince.
Cip reyonlarının olduğu tarafa gittik ve artık hepimiz birbirimizin sevdiği cipsleri ezberlediğim için direk arabalara atmıştık. Buğra benim bindiğim arabaya doldururken Efe'de, Almina'nın bindiği arabaya doldurdu.
Berk ve Burak'a biz cipsleri almaya geldiğimizde onlarda içicek almaya gitmişti. Buğra "Kankaa, Sarışın seni iki dakika ne kadar çok güvenmesemde şu Emir'e teslim ediyorum. Uzun süredir beklediğim bir dergi gelmiş gidip onu alıcam." dedi ve hızla yanımdan ayrıldı.
Emir sırıtarak yanıma geldi ve
"Güzel, bana kaldın hadi raz gezelim." dedi ukala.
Bende "Niye geziyormuşuz kasaya sür ŞÖFÖR." dedim şöföre bastırarak.
"İyi sen nasıl istersen güzelim." dedi. Yine en sevmediğim Güzelim kelimesine bastırarak.
"Bana güzelim demekten vazgeç Bay Ukaego. " dedim bemde onu sinir etmek için.
"Ukaego?" dedi anlamayarak. Bende
"Uka yani UKALA,ego bildiğin EGO ve sonuç olarak tam karşımda duran Ukaego." dedim ve onu boydan boya gösterdim.
"Ben ukalada değilim egoluda değilim güzelim."dedi ve
" Yakışıklıyım, " derken elini sarı saçlarında geçirdi ve devam etti.
"Kaslıyım."dedi ve kolundaki kaslarını gösterdi. O gösterince fsrk ettimde bu çocuk o kasları nasıl yapmıştı.

Işık kendine gel! Anladık daha önce bu kadar yakışıklı ve kaslı bir çocuk görmedin bağri belli etme!

Dedi yine benim gıcık iç sesim.
Kendime geldim ve
"Birincisi bana Güzelim(!) demekten vazget!
İkincisi hiç yakışıklı değilsin,"

Allahım sen çarpma şu kızı. Yeminle çarpılcak ya.

Konuştu yineee.
"Üçüncüsü kaslı mı pardonda Nerde görmedim." dedim.
Allahım lütfen iç sesimin söylediği gibi çarpa beni daha çok gencim. Hemen çağırma yanıma daha erkeeennn. Diyerek kendi içimde yakınım ve konuştu ukala
"Birincisi sana GÜZELİM demek hoşuma gidiyo.
İkincisi umarım çarpılmazsın ama eğer göremiyorsan bu muhteşem yakışıklılığı ve kasları sana daha uygun bir yerde hepsini daha yakından gösteririm ama tabi gördükten sonra hayla yaşıyor olursan."desi PİS SAPIK, EGO, UKALA. Bi dakika ya ben şimdi şu fesat anlamda söylenen şeyleri bir türlü anlamayan ben bunu öylemi anlamıştım yoksa bana mı öyle geldi.


Eee sizce nasıl gidiyo.
Umarım karakterleri sevmişsindir.

Sizce en sevecen karakter hangisi?
Pekiya en komik?
En sevdiğiniz karakteri ve karakterlerle ilgili düşün ellerinizi yorumlarda söylemeyi unutmayıııımnn. Tabi yıldır bırakmayı da😊😊

Seviliyosunuuuuzzzzz❤️

İLİŞKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin