"Sapıksın, ukalasın, egolusun!!" dedim sinirle, market arabasından inmeye çalışırken.
"Tamam güzelim sakin ol. Söylemedim say SARIŞIN." dedi ve göz kırptı. Allahım ben şimdimi fark ediyorum yoksa sen en başından beri bu kulunu aşırı aşırı özenerek mi yarattın??Kızım sen geç fark ediyorsun. Çocuğu azarlamaktan hiç dış görünüşüne bakmadın ki. Yüz ver çocuğa biraz kızım!!
Ay Allahım sanırım bu sefer iç sesim haklı iyi tamam çocuğa biraz daha yumuşak davranıcam ya da yoo ya o az önce bana yine güzelim mi dedi ben yanlış mı duydum!!?
"Sanırım normal insan gibi söyleyince anlamıyorsun SapıkUkaEgo o zaman bende insancıl anlatıyım." dedikten sonra çocuğa bir tane geçirdim. Geçirirken üzülmedim değil. Gitti karizma yazııkk..!
Geçiedikten sonra
"Bana bir daha GÜZELİM demesen iyi olur!!"dedim ve market arabasından inmeye kalkıştım.Keşke çalışmasaydın en azından daha az rezil olurdun salaakk!!
Tahmin edin ne bok yedi bu salak kız. Düştü!
Bi dakika ya benim götüm yere çarpmadı nasıl yani bi dakika yoksa..
" Evet güzelim şuan kucağımdasın ama sanırım kaslarımın etkisinden çıkamadın. İyi misin?".
"İndir ulan beni indirir!! Eğer sen beni kucağından indirirsen daha iyi olucam!"
"Sakin ol Sarışın tamam ya indiririz ama sen harbi garip bi kızsın.!" dedi ve piç gülüşü yaptı ukala.
Bir anda kendimi yerde buldum ve bi dakika KIÇIIMM.
"senin ben beynine..."
"Tamam kızım sakin ya bak hiç yakışıyor mu sana argo küfür falan. Cık cık cık."
"Öküzsün tam bir öküüzzz. Lan kıçım acıyoooğğ. Niye insan gibi bırakmıyorsun ki. Gerçi sana insan demekte kabahat..!"dedim ve onu iterek Almina'nın yanına gittim.
" Kızım nerdesin sen ya!? İnsan beni şu piç sapık ukala ego ile yanlız bırakırım ayıp be Ayıp!! "
" Tamam kızım ya sakin ol bizde Efe ile geziyoduk, tabi biraz drift atarak ama neyse ne oldu bişey mi yaptı Emir!?"
"Off yok yaa neyse ne boş er bişey olmadı ukala canımı sıktı sadece." dedim göz devirerek.
Almina "Nerde lan ukala!? Gebertirim lan ben onu o kim köpek beni Sarşınım'ın canını sıkıyooğğ!!??" dedi,hızla Emir'de doğru yürürken bende hemen önüne geçtim ve koluna girip yolunu değiştirdim.
"Ee Mavi Hanım sizin Kaya beyler nasıl konuştunuz mu?" diye sordum aklıma ilk gelenşeyle saçmalayarak. Aslında o pislikten nefret ediyordum benim aşkımsuyu üzdüğü için.
"Kanka anladım konuyu değiştirince de başka konu mu bulamadın? Dün o öküz yüzünden ağladım bide yani." dedi ve göz devirdi.
"Kanka salla o öküzü ya ne biliyim ilk o geldi aklıma sordum boş er sallaağğğ." diyerek onu bizimkilerin yanına çekiştirirken birden biri omuzlarımızı kollarını atıp aramıza girdi. "Kimmiş o öküz sizin canınızı sıkan kim ulaayynn söyleyin hemen dövek." dedi yumruklarını göstererek ve sırıtarak Burak. Bende "Sarı Kafa bizim Mavi'nin gönlünü kaptırdığı Öküz Kaya bildin mi kanka o işte gel beraber dövek." dedim Burak'a göz kırparak. Burak "Mavi, kanka hayırdır ne bu surat!? Bak dövcez diyom. Hem boşver o pezevenki, biz varız beehh.!" dedi gülerek ve Almina'nın sırtına duvurup destekleyerek.
Gerçekten hepsini o kadar çok seviyorum ki hepsi benim için dünyadaki en değerli insanlar. Onlara zarar verene bende zarar veririm ama onun verdiğinin bilmem kaç katı..
Almina" Sizi çok seviyom beeh. "dedi ve gülüp bize sarıldı. Bizde Burak ile Almina'yı güldürdüğümüz için yumruklarımızı çarptık.Ardunda bizimkilerin yanına gittik market alışverişini ödeyip marketten çıktık.
Buğra" Hadi açın çantaları bu taktık yılların taktiği unutmayın. Hadi bakalım açın çantaları. "dedi ve bizde çantalarımızı açtık. Çantalara cipsleri havalarını alıp tıktık.Sinema solanuna girmekte biraz zorlandık çünkü görevli çantalarımızın neden bu kadar dolu olduğunu sordu ilk defa. Bizde onları ilgilendirmediiğini falan söyledik biraz saçmaladıktan sonra adamda dayanamayıp neyse geçin dedi ve bizde salona geçtik. Duvar kenarında Berk, onun yanında ben, Buğra,Burak, Emir, Efe ve Almina aslında ben alnına ile yanana oturmak istiyordum yani biz yanana oturmak istiyorduk ama bizim inadımıza hepsi aramıza girmişti sadece Berk karışmayın dedi ama en sonunda onuda duvar kenarına oturttular.
Sinema bittikten sonra Buğra, ben ve Almina ağkıyoduk yani zaten ben ağlamama şaşırmadım çünkü ben ne izlersem izleyeyim ağlardım. Buğra'da ne kadar belli etmemeye çalışsa da gözleri kızarmıştı ve birbirimizden peçete istemiştik. Almina 'da zaten benim gibi duygusal olduğu için şalırmamıştım.
Bizimkilerle ayrıldıktan sonra Almina ve beni bize bıraktılar. Kendime giyecek birşeyler almalıydım.
Mükemmel ikizimi sorarsanız oda erkek erkeğe vakit geçiriceklerini söyleyip bizimle gelmedi.
Aslında buna hiç üzülmedim...Eve girdiğimizde Annem"Kuzlar siz bizi meraktan öldürmek falan mı istiyorsunuz ikinizde niye telefonlarınızı açmadınız!? "dedi cırlayarak.
" Anne sinemadaydık diye kaç defa söylemem gerekiyo hem sende sinemaya gittiğinde bizde sana normal olarak ulaşamıyoruz. Büyütme lütfen hem artık izi bi sakın biz 17 yaşındayım ve neredeyse reşit olucaz. "dedim ve merdivene doğru yöneldim. Tabi daha iki basamak çıkmışken" Kızım sende iyice dik baş oldun. Unutma küçük hanım ben ne dersen O!! ". dedi ve terliği yine on ikiden vurarak popoma fırlattı.
"Ay ay bende hiç hamlamamışım hala ilk günki gibi. Nasıl başarıyorum acaba her seferinde on ikiden vurmayo?" diyerek kendini övüyordu. Bende "Aynen anne biraz hamlamalısın bence yaş-lan-dınnn." dedim annemi sinir etmek için işte o an bir terlik daha yedim popoma ama kabul ediyorum bu sefer hakettim.
Ben eşyalarımı aldıktan sonra Almina ile evden çıktık.Yılda ilerlerken birden bize doğru gelen dört pez tipli adam gördük.
Almina ile ilk birbirimize baktık sonra onların yaptığı gibi umursamamaya çalışarak yürümeye devam ettik. Tam adamların yanından geçerken adamın biri omzuma çarptı ve "Naber güzellikler?"dedi piç sırıtış yaparak bende
" Yavaağğşş, ol istersen! " diye tersledim çünkü neredeyse düşücektim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLİŞKİLER
RandomKıskançlıklarla ve inatçılıkla dolu bir aşk hikayesi. Tabi bunların yanı sıra yılların arkadaşlığı, kardeşliği... Kızımız okula geç kalır ve yolda biriyle çarpışır bu çarpışma büyük sonuçlar doğurur ve yakışıklı oğlanımızla bir çok kez karşılaşır bu...