3*

33 6 0
                                    

Almina'nın yanına gittim ve beraber masaya doğru ilerledik. Almina birden bana bakıp sırıtmaya başladı. Zaten onu da hiç anlamıyorum o ayrı konuda çünkü her şeye sırıtıyor ben muqo arkadaşım. Ama yinede seviyom işte naapcanız. Almina"Kanka bişey sorcam ama kızmak yok. Okey mi? "dedi.
Bende" Ne sorduğuna bağlı. "dedim.
" Kanka ben o zaman direk söylüyom. Siz bu Emir ile daha önceden tanışıyor musunuz? "
" Hee evet, yani sayılır gereksiz bir çarpışma yaşamıştık. Öyle yani yoksa adını bile az önce öğrendim. "
" Hımm.. Anladım. "dedi canım arkadaşım Almina. Bende artık bu konu baydığından " Hadi pastayı kesmiyor musun Burak? "dedim.
Sonra hepsi masaya doğru gelmeye başladı. Buğra " E şu klasik doğum günü şarkısını söylemiyor muyuz??"dedi. Sonra hepimiz aynı anda söylemeye başladık. Ardından Burak pastasını kesti ve sanki herkez bu anı bekliyormuş gibi-ki zaten öyle-pastayı yemeye başladık. Hem sohbet eyorduk hemde yemekleri gömüyorduk." Ben bi dışarı çıkıp geliyorum. "dedim, biraz hava almak için. Dışarıya çıktığı da kumsalda biraz yürümeye başladım. Sonra yanımda bir çift ayak görünce kafamı hemen kaldırıp baktım.
"Sen hayırdır ya? "dedim.
"Hiiç belki konuşup tanışırız diye düşündüm."
"Üzgünüm ama yanlış düşünmüşsün."
"Sen yeni arkadaş canlısı değilsin anlaşılan." dedi ukala.
"Evet bana dostlarım yetiyor. Hem zaten ukalalarla pek muattap olmam. O yüzden boşuna zahmey etmişsin." dedim, göz devirerek. Ki bence çokta güzel söyledim.
"Ukala olduğumu nerden biliyorsun?"
"Tahmin yürütmek pekte zor olmadı. Çünkü U-KA-LA-SIN.şimdi eğer izin verirsen ki vermene gerek yok başımı ağrıtıyorsun." dedim.
"Çok tuhaf bir kızsın." dedi bizim ukala bi dakika ya o nerden 'bizim ukala' oluyormuş,herneyse işte.
"Sensin garip."dedim ve göz devirdikten sonra içeriye doğru yürümeye başladım. Ta ki bi öküz kolumu çekip beni durduran kadar.
"Sen laftan anlamıyorsun galiba. Ama eğer istersen çok güzel anlatırım."dedim.
" Anlatsana çok merek ettim. "
" Aaa tamam büyük bir ze kle anlatırım. "dedim ve karnına bir yumruk geçirdim.
"Nasıl sevdin mi anlatma yöntemlerimi!?"dedim sırıtarak.
" Hı hı bayıldım. Sert kızları severim."dedi pis ukala.
"Bende yumruk severim. Bir tane daha ister misin!?" dedim sinirle. Ki ben çok konuşan insanları hiç sevmememe rağmen burda bu ukala ile boşa zaman harcıyordum.
"Ha bu arada bende ukala insanlardan da çok konuşan insanlardan da nefret ederim."
"Desene aynıyız diye."
"Hee sen o zaman kendinden nefret ediyorsun öyle mi?" dedim bende.
"Yoo şua yakışıklılıktan neden nefret edeyim ki, değil mi?" dedi ukala.
Gö devirip yanından uzaklaştım.
İçeri girdiğimde Almina nerde kaldın kızım ya diye söylensede sonunda susturmuştum bizim Mavi'yi.
Hep beraber biraz daha vakit geçirdikten sonra artık dağılmıştık.
Bende izin aldım ve yarın hafta sonu olduğu için Alminalarda kalıcaktım.
Almina ile yolda yürümeye başladık.
Almina "Şiit Sarışın biraz eğlenelim mi, ne dersin?" dedi.
Bende "Ne yapıcaz ki?" dedim
"Sarışın ayıpsın ya ZBK yaparız, olur mu?" dedi gülüp göz kırparak. Bende tabiki bu fırsatı kaçırmiyacağım için kabul ettim. Ama zile Almina bası aktı çünkü benim astımım olduğu için çok uzun süre hızlı koşamıyordum. Almina "Sarşın şimdi ben zile basıyorum sen Çıkan kişiye ordan sesleniyorum tamam mı?" dedi. Ben büyük bir ağacın arkasında sallanıyordum ve Almina'nın olduğu taraftan bakınca gözükmiyordum.
"Tamam hadi bas sen." dedim göz kırparak. Ve Almina "3.... 2....1....ZBKAAAĞĞĞĞ"diyerek bağırdı.
Bende dışarı birinin çıkmasını beklledim ilk ses gelmedi ama sonra bir teyze cırtlak sesle bağırmaya başladı" Allah cezanızı vermesin sizin bu saatttede basıp rahatsız ediyorsunuz"diye çemkirmeye başladı. Ardından kimseyi göremeyince"Allah Allah bende iyice hayal görmeye başladım" dedi tam içeri gireceksen bende "Sen hayal görmüyosuuuğğnn ben görüzmeziiiğğğmm. Tam karşındayım ama sen beni göremiyosuuuğğğn." dedim gülmemeye çalışarak ve sesimi kalınlaştırabildiğim kadar kalınlaştırarak. Teyze "Aaağğğ imdaaatttt görünmez hırsız vaaağğğrrr" diye cırlamaya başladı bende o sırada Almina'ya doğru koşmaya başladım. Almina'yı gördüğümde duvarın arkasında gülme krizlerine girmişti. Yanına gittiğim anda elini yumruk yapıp uzatark"Çak be Sarılın yine iyi iş çıkardık. "dedi ve beraber gülmeye başladık tabi o sırada kadın bağırmaya devam ediyordu. Beraber evlerine doğru yürümeye başladık....

İLİŞKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin