7*

18 3 3
                                    

Almina Tekin🍀

Demir'in söylediği şeyin şokundan çıkmaya çalıştım bi süre.. Ama hayır çıkamıyorum!
Demir, Sarışın ve Emir bana bakarken ne yapacağımı bilemedim ve
"Sarışın hadi gidelim, geç oldu." dedim ve Işıl'ın koluna girdim.
Aslında Demir yakışıklı çocuktu.
Açık kahve, hafif elaya dönük gözleri vardı. Başkaa...
He hele o çok büyük olmasada çok şirin ve yakışıklı gösteren gamzeleri Allahım ne diyorum ben kendine gel Almina ne saçmalıyorsun çocuğu süzmeyi kes!

Işıl beni onaylarken yavaş yavaş yanlarından ayrıldık. Işıl "Şişşt Mavi ne oldu bi etkisinden çıkamadın gibi oldu?" dedi imalı bir şekilde gülerek. Omuzunu hafif bir şekilde ittim ve "Kızım saçmalamaya ani oldu birden ondan böyle şey oldum. Yoksa niye böyle şey olayım ki? Sonuçta adını bile bilmediğim bir çocuk sadece bana şeetti." dedi. Allah'ım ben ne saçmalıyorum. Işıl benim bu halime sırıtırkrn ona sahte bir öfkeyle bakış attım ve önüme döndüm.

Işıl Kaya🍀

Almina'nın bu haline gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Resmen saçmalıyordu. Demir denen çocuğun söyledikleri aklımdan çıkmazken, ister istemez ikisini yanyana hayal edip yakışıyorlar mı diye düşündüm. Aslında bakarsan gayet güzel bir çift olabilirler,diye düşündü kendi kendime. Ben istemsizce sırıtırken Almina 'nın utanmış, yalandan öfkeki bakışlarıyla karşılaştım ve elimi omzuna atarak "Kanka bişey dicem sizde güzel çift olursunuz ya boşver Kaya mıdır her ne boksa unut onu gitsin. Hem bay enişte baya yakışıklı." dedim son cümlemi söylerken sırıtarak. O bana yanıt vermedi ve yürümeye devam etti.
Biraz yirüdükten sonra eve Alminalara vardık. Almina annesi ile konuşurken bende yukarı onun odasına çıktım. Hemen benim ardımdan o da odaya girdi.
" Kanka bak şimdi sana ciddi bir şekilde bir şey sorucam ve sende gülmeden bana cevap vericeksin. Tamam mı?" diye sordu. Bende "Tamam sor bakalım." dedim.
Almina biraz düşündükten sonra
Ssöze başladı. "Ben... Sarışın ben bugün Kaya'yı sevmediğimi anladım... yani sanırım ama emin değilim." dedi. Açıkçası buna pek şaşırmadım ve "Kanka bişey dicem de GÜNAYDIIIIIN!!" dedim bağırarak.
O benim bu halime biraz tebessüm ederken devam ettim. "Kızım o çocuk senin sadece canını yakıyor ve sen inatla onu sevmeye devam ediyorsun ya da sevdiğini sanıyorsun. Ama sen sadece onu sevmeye alıştın. O yüzden onu sevdiğini düşünüyorsun ama sevmiyorsun ve ayrıca Demir o çocuğu ilk kez gördüm ama Kaya beyinsizine bin basar. "dedim son cümlemi bastırarak söylerken.
Almina" Bak belkide haklısın ama... Ben yani ne biliyim be Sarışın olmuyo tuhaf hissediyorum. Sekiz yıl aynı kişiyi kalbimde yaşayıp onu sevmediğimi düşünmek. Bilmiyorum işte ama haklısın gerçekten onu sevmeye çok alıştım ve başkası olursa eğer nasıl olur bilmiyorum. "dedi gözlerimin içine bakarak.
" Bak kardeşim. Sen o salaktan çok daha iyilerine layıksın ve senin başkasını sevebileceğine adım gibi eminim çünkü bugün gördüm Demir sana duygularını söylediğinde senin suratının almış olduğu şekli gördüm. O senin kalbinin çarpmasına sebep oldu ilk defa sekiz yıl sonra... "
" Haklısın. "dedi ve tebessüm etti.
" Bu arada Emir bence sana boş değil de neysee..."dedi yine benim sevmediğim konuları açarak.
Omzuna bir tane geçirdim ve
" Kızım bu konularda ne kadar katı olduğumu biliyorsun. Ben arkadaş canlısıyım oda etrafımdaki dostlarım yetiyo fazlasına gerek yok. "dedim ve devam ettim" Sevgili canlısı değilim... Ööğğhheee"dedim ve midemin bulandığını gösteren bir hareket yaptım. Bu halime güldü bende ona eşlik ettim ve Almina
"Bilmem mi canım..." dedi. Bende
"Siz benim için dünyadaki en değerli insanlarsınız size bir şey olsa..." dedim duraksayarak ve kulak mememi tutum üç kere duvara vurdum "Allah korusun,"
"Yakarım dünyayı ulaaannn..." dedim ve benim bu halime Almina ile beraber güldük. Ardından telefonum çalmaya başladı.
Telefonumu elime alıp kimin aradığında baktım ve arayan Buğraydı.
Telefonu açtım ve gülmemi durdurmaya çalışarak
"Efendim kıvırcık?" dedim.
"N'aber Sarışın ya? Hayırdır komedi filmi falan mı izliyoruz ne bi gülme?"
"İyi kanka senden n'aber? Ne yapalım Almina ile kendimize gülüyoz." dedim.
"İyi bakalım ee Mavi napıyor?"
"İyi bende sen napıyorsun?" diye bağırdı Almina.
"Hopörlörde mi lan?" dedi Buğra.
"Aynen kanka Hopörlörde. Herkes seni duyuyor, üç harflilerdeee." dedim gülerek.
"Kanka ben en iyisi kapatıyım siz kafayı bulmuşsunuz. Hadi çok süt içmeyin bak, daha fazla kafayı bulmayın. Maazallah üç harfliler falan var." dedi imalı imalı...
Sonra vedalaştıktan sonra telefonu kapattım.


Uzun süredir bölüm atmıyordum.
Umarım bu bölümü beğenirsiniz. :)

SORULAR:

1-Sizce Demir mi Kaya mı?

2-En sevdiğiniz karakter kim?

3-Sizce Emir ve Işıl ilerleyen zamanlarda neler yaşayacak?

4-Sevgili mi, Dost mu?

Sorularınız bu kadar. Lütfen yıldız atmayı ve yorum bırakmayı unutmayın...

:) :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLİŞKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin