Bem sesimi yükselttikten sonra adam bana iyice yaklaştı ve "Güzelim biraz fazla sertiz. Bence o ses tonuna hakim ol. Çünkü eğer sen ses tonuna hakim olmazsan bende bazı yerlerine hakim olamam. Anlaştığımızı umuyorum." dedi piç gülüşü yayarak ve kolumu sıkarak. Ne kadar ittir eye çalışsamda adam kıpırdamamıştı.
Bir adam Almina'ya doğru ilerledi ve kolunu tutup onu kendine çekti. Ben ve Almina çırpınırken öbür adamlarda bizi tuttu ve çekiştirmeye başladılar.
Almina bana doğru eğildi ve "Kanka böyle olaylar için planımız vardı. Onu düşün, uygulayalım." dedi ve ne kadar canı yasada göz kırptı sırıtarak. Bende onaylarcasına başımı salladım.
Planımız ne derseniz. Böyle durumlarda genelde biz en fazla üç kişiyle karşı karşıya geldik ama bu kadar ciddi değildi ve bırakıp gitmişlerdi. Almina onu tutan adama çelme takıcak, kulağının arkasında erkeklerin hassa bölgesi olan geri cimcikliycek ve kolunu döndürücekti.
Kolunu nasıl dönürücek derseniz Almina iyi reflekslere sahip olduğu için hızlı yapabiliyor.
Bende özel bölge düşmanı olarak oraya tekme atıyorum yada dizimle vuruyorum ve saçının hassas olan bölgesini em diplerinde çekerek öbürünün üstüne istiyorum.
Hadi plan başlasın!
Fighting 💪 her neyse.
Adamlar bizi sessiz bir ara sokağa sürükledi ve duvara ittiler.
Bize dokunmaya başladıklarında Almina ile planı uygulamaya başladık.
Ben ilk olarak erkekliğin tekmeyi bastım. Adam tabi bi bağırıyor öbürünün saçını tutup kafasını duvara tam vuracaktım ki,Almina ilk olarak adama çelme taktı, ardından öbür adamın kulağının arkasına doğru yaklaşıp cimcikledi.
Oda son olarak yapması gereken harekete geçeceği sırada o da benim gibii yakalandı ve biz yine bir şeyi becerememiştik.
Adamlardan biri "Hayırdır güzeller biz size dokunmadan ne bu acele!?" dedi ve sırıttı.
Adamlar bize iyice yaklaşıp üstümüzü çıkarmaya çalıştıkları sırada sokağın bir tarafından Emir diğer tarafından ise daha önce gördüğüm ama adını bilmediğim bir çocuk koşarak geliyordu. Emir iki adamın omzuna dokunsa ve birine kafa attı öbürünün ise suratına yumruğu geçirdi.
Vaybe yeteneklere bak...Kızım sen daha geçen gün çocuğa çemkirmiyormurdun? Hayırdır bu değişimi neye borçluyuz?
Dedi yine canım iç sesim.
Emir iki adamı yumruklarken öbür çocukta diğer iki adamı yumrukluyordu.Almina'da direk benim Yanım geldi çünkü ben böyle zamanlarda nefesimi kontrol edemem daha önce kötü bir olay yaşadığım için.
Almina direk çantamdan astım ilacımı verdi alışık olduğu içün, ben zaten çoktan yere çökmüştüm.
Adamlar artık pert olduklarında kaçtılar ve Emirle yanındaki çocuk bizim yanımıza geldi.
Emir "İyi misiniz? O piçler size birşey yaptı mı!? Size dokundular mı!?
Pezevenkler, şerefsizler...." diye sövmeye başlayınca direk elimle ağzını kapattım.
"Tamam iyiyiz. Sende sövme kes!" dedim ağzını açerken. Almina
"Birincisi burda ne işiniz var?", dedi ve çocuğa baktı
"İkincisi sen kimsin!?" dedi.
İlk adını bilmediğimiz çocuk konuşmaya başladı.
"Benim adım Demir aynı okuldayız. Bende burdan geçiyordum ve sizi öyle görünce..." dedi ve sustu.
Emir "Bende içim rahat etmediği için sizi takip ettim, ki iyikide etmişim."dedi.
Bende" Teşekkür ederiz. "dedim hala yerde otururken. Nefesim normale döndüğünde bir anda Demir denen çocuk Almina'ya, Emir'de bana sarıldı!
Banaya bana sarıldı(!) ukala!!
Hele adını yeni öğrendiğimiz Demir sen hayırdır ya.Ohaa parfümü çok iyi yanlız öldüm şuan. Lan gerizekalı dış sesim sal çocuk yardım etti tersleme hemen. Baya iyi yanlız kokusuuu...
Sen sus bi iç se...
Ohaa harbi çok güzel kokuyor lan.
Kulağıma doğru eğildi "İyi misin güzelim o pezevenk sana bir şey yaptı mı!? Bak eğer yaptıysa şuan arkasında gider, onu bulur sonrada bi güzel s..." diyedcektiki ağzını kapattım.
"Sende baya küfürbazmılsın ya." dedim hem gülerek hemde ondan ayrılarak
"He bu arada siz hayırdırya sarılmalar falan bize bi destur yavaş!" dedim Demir'e ve Emir'e bakarak.
Emir "Bende ne zaman bağırıcak diyordum... Ki çok geç kalmadın." dedi ve göz devirdi. Hadi onu tanıyoz Demir ne ayak kafamı ona doğru çevirdim ve
'sen ne ayak' bakışı attım.
"Ben şeyy, aslında.... Ya nasıl söyleyim bilmiyorum Almina Seni seviyorum." dedi Almina'ya dönerek.
Ben şok! Ben vefat! Ben öldüm!
Abi işte şanslı bizim Mavi. Ama tabi o mavi gözlere tuttulmayanda Ne biliyim yaniii. Ah Mavi ah unut gitsin o Kaya mıdır ne dir herne boksa. Bak gül gibi çocuk. Lan bende ne meraklıymışım enişteye. Almina'ya baktığımda şaşkınlıktan dilini yutmuştu resmen....Szce yeni karakter nasıl?
Karakterleri beğendiniz mi?
Işık sizce çok mu sert davranıyor Emir'e ??Cevaplarınızı bekliyorum. Yıldız bırakmayı unutmayııınnn.
Tabi soruların cevaplarını bekliyorum😊😊Seviliyosunuuzzzz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLİŞKİLER
RandomKıskançlıklarla ve inatçılıkla dolu bir aşk hikayesi. Tabi bunların yanı sıra yılların arkadaşlığı, kardeşliği... Kızımız okula geç kalır ve yolda biriyle çarpışır bu çarpışma büyük sonuçlar doğurur ve yakışıklı oğlanımızla bir çok kez karşılaşır bu...