Berk neden sessiz durduğumuz anlamış olacak ki "Unuttunuz değil mi!?" dedi. Hepimiz gülerek başımızı onaylamayarak başımızı sallasakta o bizim her halimizden anladı. "Tamam en azından çok geç hatıtlamadınız. Aklınızda bir plan vardı, değil mi!? Umarım vardır.!" dedi. Almina, ben ve Buğra birbirimize baktık. Aklımızda önceden planladığımız şeyler vardı ama şuan hepimiz stresten unutmuştuk. Buğra"Kardeşim, bak tabi ki aklımızda bir plan var, ama beraber karar verelim bence." dedi. Almina ve bende onu onaylarcasına başımızı salladık.
Beraber okuldan sonra arka bahçede bir şeyler konuşup karar verdik.
Ben ve Almina sahilde her zaman takıldığınız yer olan kafeyi süsleyip halletmeye çalışıcaktık. Buğra, Burak'ı n yanına gidip onu oyalayıp buraya getiricek ve son olarak Berk'de yiyecek ve içecekleri ayarloyacakdı.
Ben ve Almina sahile doğru yol aldık. İkimizde çok heyecanlıydık Almina "Kanka umarım her şey planladığımız gibi gider ve güzel bir akşam geçiririz." dedi. Bende "Her şey planladığımız gibi çok güzel gidicek merak etme. Hadi biran önce hazırlıklara başlayalım." dedim.
Hızla kafeye gittik. Kafenin sahibi olan Alp Abi ile konuştuk o da anlayışgöstep bize izin verdi. Şansımıza bugün kafenin kapalı olduğu gündü. Ben Masayı hazırlarken, Almina'da balonları şişiriyordu. Sonra beraber Kafeyi süslemeye başladık.
Her şey hazır olmak üzereydi ve bende telefonumu çıkarıp Buğra'yı aradım. Bir, iki kere çaldıktan sonra telefon açıldı.
"Alo. Buğra her şey neredeyse hazır olmak üzere." dedim.
Buğra'da "Işık, Burak'ın kuzeni gelmiş ve o da var ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."dedi.
"Buğra isterse ona da sor gelmek isterse o da gelsin sorun olmaz. Biran önce hallet ve buraya gelin biz her şeyi hazırladık."
"Tamam Işık, halledicem. O zaman kuzenini de çağırıyorum."
"Çağır Buğra. Hadi kıvırcık sana güveniyorum, başarırsın. Görüşürüz."
"Görüşürüz." dedi.
Bende Almina'ya her şeyin hazır olup olmadığını sordum. Almina'da her şeyin hazır olduğunu söyledi.Buğra Çetin🍀
Telefonu kapattıktan sonra Burak ve kuzeni Emir'in yanına gittim.
Burak bana soru soran gözlerle bakıyordu. "Işık ne dedi? Bir şey mi olmuş." dedi. Bende o an sanırım küçük çok minik bir beyaz yalan söyledim.
"Sahildeymiş ve adamlar ona saldırmaya çalışıyorlarmış, hemen yanına gitmeliyiz." dedim. Bir anda ela gözleri kapkara oldu ve hemen montunu aldı bende arkasından giderken Emir bize şaşkın gözlerle bakıyordu. Bende "Hadi sende gelebilirsin sanada ihtiyacımız olabilir." dedim.
Oda hemen arkamızdan geldi. Ben direksiyona geçtim,Burak yanıma oturdu ve Emir'de arkaya geçti.
Ben hızlıca arabayı sahile sürmeye başladım.Burak Demir🍀
Buğra'nın söylediği şeyle hemen montumu alıp aşağıya indim. Buğra'nın gelmesini beklerken sinirden patlıyordum. Ulan onlar kim oluyorda bizim değerlilerimizden birine zarar vermeye çalışır. O kadar sinirlendim ki. Buğra geldiğinde ditek arabaya bindik ve hızla sahile gittik.
Etraf o kadar karanlık ve sessizdi ki daha da korkmaya başladım. Aklımdan türlü türlü şeyler geçiyordu. Buğra beni her zaman vakit geçirdiğimiz kafeye doğru sürükledi.
Kafeye girdiğimizde biranda karşımda Işık, Berke ve Almina'yı görünce şaşırdım. Hepsi bir ağızdan Buğra'da dahil "SÜRPRİİİİZ!!" diye bağırıyorlardı. Ben şaşkınlıkla onlara bakıyordum. Işık bir anda yanıma geldi ve "Doğum günü kutlu olsun BuSaKü" dedi. O an beni oyuna getirdiklerini anladım. Bana doğru gelmeye devam ederken bende ona doğru ilerledi ve kollarımı beline doladım."Teşekkür ederim Sarı" dedim. Benden uzaklaşıp Berk'i işaret etti ve "Aslında daha çok onun fikriydi." dedi. Sonra Almina geldi ve oda sarıldı. Ardında Berk ve Buğra. Bana sarılırken kulağıma doğru "Küçük, beyaz bir yalan söylemek zorundaydım. Nasıl getiriceğimi bilemedim." dedi. Bende o an karnına doğru hafif bir yumruk geçirdim ve "Hadi bu seferlik affettim."dedim. Sonra birbirimizden ayrıldık ve o an aklıma Emir geldi. O etrafına şaşkın şaşkın bakıyordu ve gözü Işık'ın üstündeydi...Işık Kaya🍀
Karşımda çarpıştığımız öküzü görünce çok şaşırdım. O da bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Yoksa gerçekten Burak'ın kuzeni bumuydu.
Burak yanımıza doğru geldi ve "Kuzenim, Emir" dedi. Emir herkesle el sıkışıp tanıştıktan sonra sıra bana gelince elini uzattı ama ben ona böm böm bakıyordum.
Burak'da "Bir şey mi oldu Işık?" dedi. Bende başımı gülümseyerek iki yana salladım ve "Ben Işık." deyip elini sıktım. Oda "Bende Emir" dedi.
"Tanıştığıma memnun oldum,Işık."dedi. Adımı bastıra bastıra söyleyip sırıtarak. Bende elini bıraktım ve Almina'nın yanına giderken ona doğru eğilipn"Ben hiç memnun olmadım." deyip, sırıttım ve göz devirdim...Umarım bu bölümünde beğenmişsinizdir. Tanıştı bizim iki inatçı. Bakalım ilerleyen zamanlarda ne olucak??
Yıldız bırakmayı unutmayıııın....
😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLİŞKİLER
RandomKıskançlıklarla ve inatçılıkla dolu bir aşk hikayesi. Tabi bunların yanı sıra yılların arkadaşlığı, kardeşliği... Kızımız okula geç kalır ve yolda biriyle çarpışır bu çarpışma büyük sonuçlar doğurur ve yakışıklı oğlanımızla bir çok kez karşılaşır bu...