II

1.3K 26 55
                                    

Całą noc nie spałam, Patryk pisał i wydzwaniał do mnie lecz ja mam go dość.

Rano przyszedł Janek gdy zobaczył w jakim jestem stanie odrazu mnie przytulił.

-A może odpuścimy sobie dziś to studio?- zapytał.
-No chyba cię pojebało, dawaj ogarnę się i jedziemy. Janek tylko pokiwał głową i znikną za drzwiami.

Postanowiłam że dziś ubiorę zwykle krótkie spodenki, za duża na mnie koszulkę Janka i żółty pasek z off white, buty to zwykle czarne trampki.

Gdy zeszłam na dół, na stole leżał stos naleśników. Odrazu zasiadłam do posiłku(xDD), gdyż KOCHAM naleśniki plus Dżon robi najlepsze naleśniki na świecie.

Gdy zjedliśmy pojechaliśmy do studia (no kto by się spodziewał żeś zabłysła inteligencją~autorkaxD)

Gdy tam weszliśmy mój brat odrazu podszedł do Solara, a ja zobaczyłam że siedzi tam mój najnajnajnajlepsiejszy przyjaciel czyli bedoes
(W tym opowiadaniu Borys jest chudy)
Gdy go zobaczyłam podbiegłam do niego i na niego wskoczyłam i mocno przytuliłam gdyż nie widzieliśmy się jakieś 2 tyg.

Time skip.

Solar z Białasem powiedzieli że się nadaje. Bardzo się z tego ciesze, bo już mam dość tego nagrywania filmów.

Gdy wróciliśmy do domu Janus powiedział żebym się pakowała bo jedziemy do Krakowa ja się ucieszyłam i jak jakaś pierdolnięta pobiegłam na górę się pakować.

2h później

jesteśmy już spakowani okazało się że jedzie z nami jeszcze Bedii , ale się cieszę.

W Krakowie

Całą drogę przespalam, gdy dotarliśmy na miejsce szybko wbiegłam do domu ekipy (czyt. Weszłam jak do siebie) Pierwsza osoba która mi się ukazała był to Patec. Gdy mnie zobaczył żucił się na mnie i mocno przytulił
- Tęskniłem młoda
- Ja też Kuba nawet nie wiesz jak bardzo
Zaraz po nim ukazała mi się Werka, Karol Mati i reszta

- To co tam Julka u ciebie, jak tam z Patrykiem- spytał Mati
- Zdradził mnie z jakimś największym plastikiem który już zaliczył wszystkie kible.- Powiedzialam i się rozpłakałam Patecki odrazu mnie przytulił a Werka nie wiedziała co powiedzieć bo od zawsze mówiła że będziemy idealna parą. Janek z Borysem się tylko przyglądali ale było widać że Borys jest zszokowany.

-Dobra nie ma co szlochać po takim dupku, to co Julicia jaki film nagrywamy- powiedział Karol poczym się uśmiechnął. Ja także się uśmiechnęłam i wzruszyłam ramionami bo nie miałam pojęcia jaki możemy nagrać.

Tromba powiedział że możemy nagrać otwarcie basenu na co wszyscy się zgodzili. Poszłam ubrać mój ulubiony strój kąpielowy

Postanowiliśmy że na słowo promyku wszyscy skaczemy do basenu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Postanowiliśmy że na słowo promyku wszyscy skaczemy do basenu.
-Promykuuuu- wydarł się Janek i wszyscy skoczyli do basenu była nie zła zabawa i tak spędziliśmy cały dzień.

++++++++++++++++++++++++

Miłego dnia ❤️
Dziękuje za prawie 20 odczytów ❤️

Przypadkowe spotkanie (MATA,Solar, Jan-rapowanie,)[Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz