VIII

816 26 2
                                    


POV. Julka

Michał nie odzywa się do mnie już od miesiąca . Jest mi smutno ponieważ gdy do niego pisze lub dzwonię to nie odpowiada.

Dziś idę do studia żeby dograć kawałek na moją płytę.
Gdy weszłam do studia zobaczyłam Michała, lecz nie samego a z jakąś Laleczką.

O kurwa to jest ta z którą Patryk mnie zdradził. Gdy ich zobaczyłam zrobiło mi się w chuj smutno.

Gdy koło nich przechodziłam Michał mnie zaczepił
-O Hej Julcia- Ja tylko na niego spojrzałam z takim wzrokiem ,, serio?,, I odeszłam

Gdy weszłam do pokoju Solara poprostu się popłakałam. A obiecaliśmy sobie że zawsze będziemy razem jako przyjaciele oczywiście.
Co za dupek.
- Co się stało-spytał odrazu Karol.
-Mówiłam ci o tym że Michał się do mnie nie odzywa nie?- Karol tylko pokiwał głową.
-Właśnie, własnej zobaczyłam jak obściskuje się z tym plastikiem z którym zdradził mnie Patryk- powiedziałam i jeszcze bardziej się rozpłakałam.
Karol mocno mnie przytulił i zaproponował żebyśmy pojechali do niego na herbatkę.
Ja się oczywiście zgodziłam.

Gdy wychodziliśmy z pokoju Michał akurat się z nią obściskiwał a ja staram się tylko nie wybuchnąć większym płaczem.

Karol tylko wywalił tą szmatę. Michał na początku chciał coś powiedzieć lecz gdy mnie zobaczył momentalnie na jego twarzy nie było radości i wkurwa, tylko smutek.
Michał mnie przytulił lecz ja go szybko odepchnęłam.

- Idź sobie do tej szmaty która jedyne co potrafi to psuć innym życie. No idź szybko bo ci ruchańsko ucieknie.- Powiedziałam i odeszłam, lecz Michał za mną pobiegł. Gdy wyszłam na dwór Michał mnie zatrzymał.
- Nie Michał obiecałeś mi że mnie nie zostawisz poczym nie odzywasz się miesiąc i jeszcze widzę cię z jakąś dziwką do ruchania . Nie Michał to koniec nie chcę cię znać.- Wykrzyczałam mu to a on stał tylko i nie widział co powiedzieć.
-Żegnaj- Powiedziałam a Michał mnie przytulił lecz ja go nie odepchnęłam gdyż nie miałam siły, lecz nie odwzajemniłam tego poprostu stałam. Ostatni raz spojrzałam w te cudowne i odeszłam w stronę auta Karola.

POV. Michał

Japierdole co na zrobiłem wszystko muszę zjebać przecież jej obiecałem a potem co zostawiam ja miesiąc bo znalazłem sobie laleczkę do ruchania. Nie zasługuje na nią jestem zwykłym chujem, ale nie odpuszczę dopiero teraz to zauważyłem przecież ja ja kocham i nie poradzę sobie bez niej.

!!!!!!;;;;;;;;:::::::''''''''''"""""""""********££££££

Prawie 200 odczytów jesteście niesamowici. ❤️❤️















Przypadkowe spotkanie (MATA,Solar, Jan-rapowanie,)[Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz