III

1.1K 30 7
                                    

2 tyg później

Zajebiście się bawiłam z ekipą ale musimy już wracać bo pan Solar chciał żeby Janek przyjechał i coś tam dogral więc wracamy.

Pa julcia będę tęsknić -powiedział patec i mocno mnie przytulił
Będę codziennie dzwonić obiecuje- obiecałam Kubie i tego dotrzymam.

Leżę na kolanach Borysa i próbuje zasnąć lecz ktoś zaczyna do mnie dzwonić okazało się że to ten dupek Patryk( przepraszam wszystkie osoby które go kochają ale musiałam) Chciałam odebrać lecz Borys zabrał mi telefon.
Co ty od niej chcesz chuju

...
Nie ona nie chce z tobą gadać
...
Poprostu się od niej odczep i idź do tej swojej niuni, nara- i się rozłączył. W tym momencie wszystkie wspomnienia wróciły, zaczęłam znowu płakać Borys odrazu mnie przytulił.

W domku

Pierwsze co zrobiłam to napisałam do Kuby że jestem już w domu żeby się nie martwił.
Po kilku minutach dostałam wiadomość od Solara
Od Solarek ❤️
Hej, julcia wpadłabyś do mnie to byśmy obgadali sprawę twoich rapków.
Do Solarek ❤️
Jasne będę za 20 minut

Poczym się zebrałam i powiedziałam tylko jankowi że idę.
Po 20 minutach byłam przed drzwiami do mieszkania Karola.
Hej- powiedziałam i go mocno przytuliłam
Hej, wiem że się stęskniłaś ale nie duś- zaśmiał się a ja się od niego odmówiłam z ogromnym bananem na twarzy.
Idź siądź do pokoju a Ja zrobię herbatkę- kiwnelłam głową i już po chwili siedziałam na wygodnej i milusiej kanapie.

Po ok godzinie telefon Pana Solara zaczął dzwonić, chłopak odebrał i wziął na głośnik

-Dzień dobry panie Solarze czy mógłbym wpaść do pana za jakies 30 minut?
-Jasne tylko mam koleżankę na chacie i jak ci nie będzie przeszkadzało to tak.
- Uuuu koleżanka mówisz to będę za 10 minut
Zaśmiał się wraz z Karolem a chłopak powiedział
- Słyszę że koleżanka ma ładny śmiech uuuu dobra zaraz będę do zoba.
-Pa -powiedzial Solar i się rozłączył a ja zaczęłam się śmiać jak jakiś nie normalna.

10 minut później

Usłyszeliśmy dzwonek więc Karol poszedł otworzyć a po chwili do pokoju wszedł...

/////////+++++++++++++&&&&&&&&&&&&
Jak myślicie kto?

Jejuuu jest was coraz więcej ponad 40 odczytów ❤️

Przypadkowe spotkanie (MATA,Solar, Jan-rapowanie,)[Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz