Gdy podjechaliśmy pod dom już wiedziałam o co chodziło Jankowi.
Pod naszym domem stały auta ekipy.-Już jestem- krzyknęłam
Gdy weszłam do domu wszyscy siedzieli w salonie.
-Heeeej -powiedzialam.
Pierwszą osobą która mnie zobaczyła był Patecki który już po chwili mnie dusił.Po przywitaniu się że wszystkimi zapoznałam ekipę wraz z Michałem.
Ale zobaczyłam jedna rzecz Kinia siedział wtulona w Janka.Spojrzałam na niego pytającym wzrokiem a on razem z Kinga wstali i stanęli na przeciwko mnie.
Julcia przedstawiam ci moja dziewczynę. Kingę (26injury obiecalam ❤️❤️)- powiedział Janek a Kinga się uśmiechnęła.Odrazu zaczęłam im razem z Michałem gratulować a ja mocno przytuliłam Janka i Kingę.
Po wszystkich czułościach usiedliśmy na kanapie. Ja siedziałam między Pateckim a Michałem, ale tulilam się Do kuby, Michał patrzył na mnie takim jakby wkurzonym i smutnym wzrokiem nwm o co mu chodziło.
-Co tam Julcia z twoja kariera yt- spytał Mati
- Właśnie bo wy nie wiecie. Ja żucam YT i idę w rap.- Powiedziałam a wszyscy zaczęli mi gratulować i klaskać.Po kilku godzinach Michał powiedział że się będzie już zbierał pożegnał się że wszystkimi a ja postanowiłam że go odprowadze do samochodu.
Gdy miał już wsiadać nie spodziewanie mnie
mocno przytulił i wyszeptał.
-Julcia jesteś moją najlepszą przyjaciółką proszę nie zostawiaj mnie. NIGDY.-
Zdziwiły mnie trochę jego słowa.-Michał ty też jesteś moim najlepszym przyjacielem i obiecuję ci że cię NIGDY nie zostawię. Zawsze będziesz w moim serduszku najważniejszą osobą zaraz po Jaśku. Ale ty też mi musisz obiecać że zawsze będziesz ze mną.-
-Obiecuje- powiedział.
-Na mały paluszek?- Spytałam i wystawiłam mały palec.
-Na mały paluszek- złapał mnie za mały palecI w tym momencie stało się coś czego się nie spodziewałam. Michał mnie pocałował na początku byłam w szoku lecz później oddałam pocałunek. Gdy się od siebie oderwaliśmy Michał wsiadł do auta i odjechał zostawiając mnie w dość dużym szoku.
POV. Michał
Jezuuu jakie ona ma cudne usta. Powinienem tak robi częściej 😏😏%%%%%%%%%%%%%%%%
Mmmm jak myslicieco będzie w następnym??
Jeszcze trochę i 200 odczytów dzikuuuje
Kocham lovvciam loffki.
Pozdro 26injury ❤️❤️
CZYTASZ
Przypadkowe spotkanie (MATA,Solar, Jan-rapowanie,)[Zakończone]
FanfictionJeżeli ktoś kto jest w tym ff to czyta to przepraszam. Pamiętajcie że was kocham i szanuję ❤️ Miłego czytania.