Zobaczyłem Julkę która leży wtulona w Michała i płacze. Gdy ich zobaczyłem myślałem że Michał to zrobił, na szczęście się myliłem.
Pov Julka
Gdy tak chodziłam przypomniałam sobie że Michał często przesiadywał razem ze mną przy torach na takiej jakby ławeczce. Więc tam pobiegłam. Zobaczyłam go wyglądał jakby się właśnie cioł i tak właśnie było.-Janeeek choć tu. - krzyknęłam.
- Tu czyli gdzie?- Usłyszałam Janka
- Przy torach- Odkrzyknełam-Michał co ty odpierdalasz?!?!- Krzyknęłam a on się wystraszył normalnie bym się pewnej zaczęła śmiać.
- O Hej Julka. Ja nie chcę żyć bez ciebie.-
Gdy to usłyszałam siadłam przy Michale i go mocno przytuliłam.
-Przepraszam- powiedzieliśmy w tym samym momencie i się lekko zaśmialiśmy.
-Brakowalo mi twojego uśmiechu Michaś- Powiedziałam a Michał szeroko się uśmiechnął.
- A mi brakowało ciebie.
Kocham cię!.-
Gdy to powiedział chciałam mu odpowiedzieć że ja jego też ale Janek przyszedł i nie zdążyłam.-Staryy nie rób nam tego więcej.-Powiedzial Janek
- Postaram się.-- Jakie postaram się masz już nigdy tego nie zrobić rozumiesz?.- Wcięłam im się w rozmowę.
- Dobra. Obiecuję.- Powiedział poczym wstał i udaliśmy się do samochodu.
- Janek ja zostanę dziś u Michała ok?- Powiedziałam poczym Janek wraz z Michałem spojrzeli się na mnie zdziwieni, ale Michał się cieszył widziałam to.
-Spoko, to odrazu was odwieść czy jeszcze do nas wpadniecie?- Zapytał
- Odrazu do Michała.-
Janek tylko pokiwał głową i pojechał w stronę domu Michała.Gdy weszliśmy do domu skierowałam się wraz z Michałem do kuchni. Zrobiłam herbatkę i poszliśmy do sypialni. (Spokojnie zboczuchy to nie o czym myślicie 😏)
Położyliśmy się na łóżku włączyliśmy film a ja wtulilam się w Michała.
Gdy film się skończył Michał podniósł się i przeniósł mnie na swoje kolana. I powiedział
- Julcia ja cię naprawdę mocno kocham i nie chce bez ciebie żyć rozumiesz?- Powiedział a ja w jego oczach widziałam łzy.
-Michał ja ciebie też bardzo mocno.-
- Zostaniesz moją Hannah Montaną?-
- Taaak-
3 lata później
Dzisiaj nasza córeczka obchodzi swoje 2 urodziny a za 2 tyg. Są urodziny mojej bratanicy.
Amelki tak Janek z Kingą wzięli ślub i mają cudownego synka. Tymusia. Za rok planujemy ślub z Michałem. Michał się ze mną kłócił że weźmie on moje nazwisko, lecz szybko wynikami mu ten pomysł z głowy. Rok temu też wydaliśmy wspólna płytę. Zyskała ona status diamentowej płyty. Z roku na rok kocham go jeszcze bardziej.*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Takim akcentem chciałabym zakończyć ta książkę. Nie wiem kiedy pojawi się następna.
Dziękuje wszystkim którzy ze mną byli. Kocham was.❤️💋
Trzymajcie się tamDziękuje 26injury
Żono Jana Pasuli
Kinga Pasula zajebiste ❤️❤️
CZYTASZ
Przypadkowe spotkanie (MATA,Solar, Jan-rapowanie,)[Zakończone]
FanfictionJeżeli ktoś kto jest w tym ff to czyta to przepraszam. Pamiętajcie że was kocham i szanuję ❤️ Miłego czytania.