Part 34

279 12 1
                                    

Andrew..." sa bisik ngan dia.. pastu pigang kepala dia.. tp dia x layan sa..tmbah kuat lg dia p hisap..pastu tangan dia p buka bra sa di blakang...
bila dia start mo kasi baring sa cpat2 sa bilang "Andrew...andrew... please stop."
andrew trus berhenti n tgk muka sa. dia pelan2 ni duduk balik di sofa. "im sorry" dia bilang pastu sandar kepala dia p blakang sofa. dia tutup mata dia... sa bole npk ni dia mo kasi tenang nafas dia balik.
sa duduk tegak pastu mo try kasi hook blk tu bra sa.. dia tgk sa pastu dia kasi msk tangan dia dlm baju sa n kasi pasang tu bra balik utk sa...sorry lg dia bilang.
sa diam2 jak ni... ntah ni kali napa sa x mo teruskan ni.. walupun sebenarnya dr awal mmg salah sda sebab sa kasi biar dia buat apa yg dia mo.. si andrew betul2 bkin sa gila ni.. sa mmg sda curang pun ngan jacob.. things will nver be d same lg ni. sa akan simpan ni guilty feeling .... sa kasi biar dia sentuh badan sa ni.. sa kasi biar dia buat suka hati ja.. ...sa trus stress ni bila trpkir..
si andrew mcm sedar muka sa tension gila ni.. trus dia cmm risau ni. dia bilang im really sorry lg pastu pigang tangan sa. sa rsa mcm panik ni tiba2 bila dia pigang tangan sa...
what have i done.. what have i done! sa x mo break ngan si jacob ni. i really love him. i just wanted to feel andrew on me again. but this time mcm lain sda..
this time my heart says no.
sa berdiri ni pastu bilang "i want to go home,"
si andrew angguk ja pastu p cpat2 ambil kunci krta dia...
sa x berckp ni ngan dia.. sa masuk kreta pastu diam2 jak...
pas smpai depan ruma sa tu.. sa trus keluar ni..si andrew cpat2 p kluar pastu p sebelah.. sa btul2 stress sda ni sma bingung.. trus yg pandai datang tu claustrophic pnya tendency... sa tmbah stress ni bila kena halang jalan
kelly say something.. im really sorry dia bilang.. tp mata dia mcm mo nangis sda..kaki dia mcm mo berlutut ni ..dia mo halang sa msk tu gate.. ..
"andrew i just can do this" sa bilang. gila betul sa bilang. sa mo msk tu gate ruma kan trus dia btl2 p berlutut ni n peluk pinggang sa..
dont do that sa bilang..
"kelly dont leave me again" dia bilang. air mata dia keluar sda.
sakit sda hati sa tu.. apa dia expect ni.. dia mo sa break ngan jacob utk dia? .. trus tiba2 ni sa sedar si andrew mcm betul2 desperate ni.. takut sa ni kalau dia p kestau si jacob.. atau dia p ugut sa..
andrew please give me time.. sa bilang. i cant do this... drama gila ni kmi.. sa suru dia berdiri.. trus dia peluk lg sa kuat2.. dia x mo kasi lepas sa..
sa rsa stress sda ni tp mana sa bole breakdown sma2 ngan dia ba..sa tolak dia pelan2 ni.. sa bilang we need to talk about this.. mna bole ikut perasaan ja.. ko tau jga sa ada bf sda.. this shouldnt happen at the first place. .
si andrew marah ni.. dia bilang klau sa syg bf sa , sa x akan cari dia lg.. sa diam2 ja ni.. sa bilang i missed you n wanted to talk to you but i didnt expect kmi smpai terlanjur gitu.
"kelly we cant be this way forever."
"just move on..." sa bilang... "why cant u just move on? we lost contact for many months. you cant just come in suka hati and expect me to be with you whenever you want me to. it doesnt works that way"
"apparently it did for us. you were the one ignoring me. i texted you. i called and you never answered. then you come to KK and invite me to your life again and expect us to what? just to be friends? after all what we been through?? how can you say i suka hati???"
ok ok.. mmg salah saya la ni. sa x patut ni mo bg dia chance lg. "im not like you" dia bilang. "i just dont forgot the person i love easily."
"what do you know about me??" sa bilang. "how can u said that if ur the one who lied and end up hurting me?"
"i admitted i was wrong. but u didnt give me that chance. you didnt believe in me or even us. i told you we could work it out..i was prepared to leave her for you. but u just wanted to take the easier road in life and run away."
sa mcm panas ni dgr dia ckp gitu. tp mmg btul apa yg dia ckp. mmg sa mo run away n sa malas mo pkir benda2 yg bkin complicated ni. lgpun sa mana mo kacau hubungan dia sma ex fiancee dia n si jenny. hanya andrew pnya mindset lain. dr sa kanal dia time kerja sma2 mmg dia type yg sanggup sacrifice utk dpt sesuatu... hnya perbezaan skrang dia bg sa yg lead utk buat semua tu keputusan..
"so now what did u expect from me???? " sa bilang. "do u want me to leave my boyfriend so that i could be with you? and be what? happily ever after? have kids with you? stay at home n cook for u? have sex with u?" time sa ckp gitu pun sa pandai trboring ni.
si andrew mengeluh ni. "if ur too lazy to do that i already have the maid hired to do that for u...except for sex n have more kids..."
sa mo tersenyum ni. sempat pula dia p ckp gitu.. . adakah dia ckp sa lazy.. sa mo bg metafore ba tu.. apa dia expect dr sa kalau sa kapel ngan dia.. sdala dia tau sa suka travelling..
"urgh.. nevermind. " sa bilang.
"i know you're young " si andrew bilang.. i believe you're capable to do things further in life.. but i wanted you to know i will be here waiting for you.. even if it takes you forever."
sa trus patah hati ni.
tp sa x pecaya dia akan tngu sa selama lamanya. sa tau jga dia main ckp jak tu.. someday dia akan trjmpa jga tu prempuan yg dia betul2 syg and akan syg dia balik..
sa bilang lets have a rest first.. its almost 2am.. bsk ko keja sa bilang.. dia bilang ok..
selepas sa mo kunci tu gate.. dia bilang lg.. can we meet this weekend.. i wanna bring jenny to meet you.. you could help me pick out jenny's dress.. shes getting bigger.. dia mo msk skola sda... maybe we can see movie together.. and dinner..
sa bilang tgk la..
time sa msk bilik sa.. sa trus p baring di katil.. sakit ni kepala sa mo pkir psal andrew atau jacob.. sa rasa bersalah gila sda ni..
tp sa btul2 tidak bole kasi ilang tu perasaan bersalah sa ngan si jacob ni... jauh di sudut hati sa kan.. sa tau apa sa kena buat... kalau ndk sa mmg tia tenteram ni... i know somehow Jacob will have to know the truth.

Faith With Love By KellyWhere stories live. Discover now