16. Bölüm 》Soru İşaretleri

5.1K 326 37
                                    

Omzumda hissettiğim ellerle uyandım. Gözlerimi kırpıştırıp karşımda ki Azad'a baktım. Dün yaşananlar aklıma geldiğinde bir anda ayağa kalktım. Rüyamda hiçbir şey görmemiştim. Yataktan kalkıp hemen banyoya girdim.

Üzerimi çıkarıp duşun altına girdiğimde göz yaşlarım akmaya başladı. Bütün her şey mahvolmuştu. Elimde tek umudum Azad'dı ama o da işe yaramamıştı. Çocuklarımı asla göremeyecektim. Bu düşünce ağlamamı daha da arttırdı.

Ne kadar sürdü bilmiyorum ama duştan durulanıp çıktım. Üzerime uzun bornozumu giydim. Saçlarımı banyoda ki tarağımla tarayıp nemini aldım. Saçlarımı açık bırakıp banyodan çıktım.

Odada Azad yoktu. Hemen soyunma odama geçip üzerime ne giyebileceğimi düşündüm. Üzerime ince mavi tişört giydim. Altıma beyaz eşofman giydim. Ayağıma kırmızı, siyah ve beyazdan oluşan bir spor ayakkabı giydim.

 Ayağıma kırmızı, siyah ve beyazdan oluşan bir spor ayakkabı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta hariç)

Makyaj masama oturup boynuma değişik şekle sahip bir kolye taktım. Sol elime baş parmağıma ve işaret parmağıma altın rengi yüzükleri taktım. Saçımı kurutmak için kurutma makinesini çıkarırken kapının açılma sesi geldi.

Kapıya baktığımda Azad'ı gördüm. Daha makyaj yapmadığım için gözlerimde ki şişlik çok belli oluyordu. Umursamayarak kurutma makinesini fişe takıp saçımı kurutmaya başladım.

Azad aynadan gördüğüm kadarıyla yatağıma oturup beni izlemeye başlamıştı. Onda ki gözlerimi kendime çevirdim. Saçlarımı kuruttuktan sonra taradım. Yüzüme fondoten sürdükten sonra kalkıp kapıya doğru ilerledim.

"Ben yürüyüşe gideceğim. Sende gidersin." dedim. Aşağı indiğimde mamaları ve suları doldurdum. Tasmaları taktıktan sonra dışarı çıktım. Karşı eve bakıp yürümeye başladım.

Azad'la uyursam çocuklarımı göreceğimi düşünmek çok saçmaydı. Bunu şuan farketmem beni sinirlendiriyordu. Ayrıca Azad nişanlıydı. Ben bunu nasıl es geçmiştim ya? İki de bir ağlıyordum. İyice sulu göz olmuştum.

4 tur attıktan sonra eve ilerledim. Evimin önüne geldiğimde evden çıkan Arda'yı gördüm. Onu görmemiş gibi davranarak evin kapısını açıp içeri girdim. Tasmaları çıkarıp kenara koydum. Kendi ayakkabılarımı da çıkardıktan sonra içeri geçtim.

Mutfaktan gelen seslerle Azad'ın gitmediğini anlamıştım. Mutfağı es geçip yukarı çıkmaya başladım. Odama girip direk soyunma odasına geçtim. Ne giyeceğimi düşünürken akşam davet olduğu aklıma geldi. İşten geldiğimde bir de davet için hazırlanacaktım.

Davet nerden çıktı derseniz dün akşam şirketten mesaj gelmişti. Akşan saat 8'de davet vardı ve gitmeyenlerin maaşını kısacaklarmış. Ayaklarımın üzerinde kalmak için o maaşa ihtiyacım vardı.

Daveti düşünmeyi bırakıp dolapta gözlerimi gezdirdim. Sırt dekoltesi fazla olan bir tişörtümü aldım. Altına kot eteğimi giyerek kombinimi biraz sporlaştırmak istemiştim. Ayağıma bilekten bağlamalı rugan siyah topuklu ayakkabımı aldım.

YETİM 1 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin