2. kapitola

6.8K 141 5
                                    




Lea

Práve som prišla z posilňovni. Bola som tam okolo dvoch hodín. Idem si dať ešte raz sprchu, ale rýchlu.

Po sprche si už dám na seba normálne oblečenie. Predtým ako sa oblečiem sa obzerám v zrkadle a som spokojná so svojou postavou. Mám celkom dlhé nohy, ploché brucho, úzky pás, prsia nemám veľké, no ani malé, zadok sa dá povedať guľatý a pevný.

Svojmu výzoru vďačím dhoročným tréningom a mafii. Mafiu mám rada. Milujem ten pocit adrenalínu v tele, keď vás napríklad niekto naháňa. Ja v mafii väčšinou presviedčam ľudí a tak. Môj brat je otcova pravá ruka a to ma len 19 rokov. Svoju rodinu milujem najviac  a nedám si ju za nič. Trošku vám porozprávam niečo o mne.

Tak ako viete volám sa Lea Rosie Bessétte mám 21 rokov. Dnes. Som dcéra bossa francúzskej mafie. Mafiu mám rada a všetko, ale veľmi ma fascinuje anatómia ľudského tela. Musela som sa naučiť 3 cudzie jazyky. Okrem francúzštiny viem anglicky, rusky a španielsky. Anglicky pochopiteľne, rusky kvôli mafii a španielsky aj kvôli mafii ale aj kvôli mame keďže ona je španielka.

Vyštudovala som medicínu, ale len základy. Nie som nejaká profesionálka. Musela som si urobiť obchodnú akadémiu keď, že otec vlastní ako pozlatok firmu s autobomilmi. Ja tam pracujem na finačnom. Samozrejme len kvôli mafii. Všetko čo sa deje v mojom živote je kvôli mafii.  Ak sa pýtate na to či mám priateľa tak odpoveď znie nie. Mala som ale pred rokom sme sa rozišli. Bol to debil, ktorý ma podviedol. No čo už.

Nijako som sa nezrútila. Mňa určite nejaký chlap nepoloží. No nič obliekla som si rifle na vysokom pase k tomu obyčajne krátke biele tričko a tenisky. Zrazu som počula zvuk svojho mobilu tak som sa pozrela kto mi volá. Sophie.

L: Áno

S: Ahoj oslávenkyňa naša. Do pól hodiny som u teba.

L: Dobre už ťa čakám.

Povedala som a zasmiala sa nad ňou. Ona je vždy taká pozitívna. Asi preto ju  mám tak rada. Počula som ako niekto prišiel. Otec. Rozhodla som sa že pôjdem do jeho pracovne sa s ním o niečom porozprávať.

Zaklopala som a po počutí ďalej som vošla. Sedel za veľkým dreveným stolom a niečo čítal. No hneď ako som vošla to schoval do skrinky. Pozrel sa na mňa a usmial sa.

,,Dcérka."

,,Ahoj oci. Deje sa niečo?" Opýtam sa ho a sadnem si naproti v kresle.

,,Čo by sa dialo. Nič také. Bežné veci. Spory s Rewoskimi. Ale už som im zapchal ústa neboj."

,,Aha ja som sa ťa chcela niečo spýtať."

,,Počúvam."

,,Vieš chcela som ťa požiadať o zložku  s Federikom Gutowskim. Pretože som sa dopočula že plánuje prísť na scénu s niečím čo všetkým vraj vyrazí dych a keď to nezistíme vieš že to môže byť zlé."poviem a pozriem sa naňho.

,,A od koho to vieš?"

,,No vieš ako som bola minule u Gregora a hľadala ten spis o vašej spolupráci. Tak sa on s ním rozprával o tom ale nepovedali o čo konkrétne ide."

,,To sú ale špinavci. Tak dobre zober si to a preštuduj, keď na niečo prídeš daj mi vedieť."

,,Tak dobre."poviem a keď sa postavím  ešte ma zastaví.

,,A Lea prosím povieš Noelovi nech príde sem."

,,Jasne."vyšla som. Presne vtedy mi prišiel Noel oproti.

DOHODA Where stories live. Discover now