Info

213 13 0
                                    

Heissan kaikille teille jotka tätä ootte eksynyt lukemaan!

Lupasin julkasta uuden tarinan kevään aikana ja tässä tää nyt ois. Tää kevät ei oo menny niin sanotusti "kuin strömsöössä", kaikkee hulluu on tapahtunu mun elämässä, suunnitelmat vaan kaatuu ja henkinen taakka kasvo yllätyksellisesti. Korona nyt on sellanen bitch et se ei lähde kulumallakaan ja koska koulut on suljettu ni mitä muuta vois tehdä kun kirjottaa uutta tarinaa tänne? Joo, vois ehkä opiskella mut se nyt on pikku seikka :D (ei vaiskaa, opiskelkaa kunnolla vaikka ollanki karanteenis :])

MUTTA, tää on siis info-luku (niin kuin otsikosta näkyy). En yleensä tee mitään tälläsiä info-lukuja, mut tää eroo kerronnallisesti aika lailla mun kahdesta edellisestä tarinasta, ja siks aattelin et tää kaipaa pientä selvitystä aluks. 

Eli pähkinänkuoressa tää idea:

Joka luku alkaa ravintolakohtauksella nykyajassa. Sopivassa kohassa palataan menneisyyteen kattelemaan miten Taehyung ja Jungkook pääty yhteen ja miten niillä suhde etenee. Toisin sanoen: joka luvussa on oma tärkee tapahtuma näiden kahden suhteessa, ja siitä tietystä tapahtumasta kerrotaan vain siinä luvussa. Tapahtumat kerrotaan aikajärjestyksessä ja jokaisen luvun välissä voi olla kauankin aikaa (esim. luku 1 vois tapahtua joulukuussa ja luku 2 seuraavan vuoden maaliskuussa).

Myös selvennystä itse päähenkilöihin: mä halusin säilyttää Jungkookin ja Taehyungin kahen vuoden ikäeron, joka ei tosin onnistunu koska halusin myös et ne on samalla luokalla (elämän ongelmat..). Joten mä tein kompromissin koska halusin sen edes sillain et Taehyung on joka tapauksessa vanhempi, ja päätin et Jungkook on syntyny -96 (ei -97 niinku in real life). 

Miten on sit mahollista et ne on samalla luokalla jos Jungkook on Taehyungia vuoden nuorempi??? Siten että Jungkook on menny 6 vuotiaana kouluun. (Mahollista toki ois ollu myös se et ykkösellä se ois siirretty kakkoselle liian helppojen tehtävien takia, tiiän sellasen tyypin ja se on mahollista :DD, mut helpompi tällä tavalla).

Näin. Toki aina saa kysyä jos tulee jotain kysyttävää mieleen tai joku on epäselvää ja yritän niihin sit vastailla, mut aattelisin et tää selkiyttää ainaki aluks. Tän tarinan kulku ja idea selkiytyy sit ku lukee useemman luvun (ainaki toivottavasti).

Hyviä lukuhetkiä kaikille teille, pysykää kotona nyt kun siihen on laillinen mahollisuus, älkää sairastuko ja peskää käsiä esimerkillisesti!! Taltutetaan tylsyys ja korona yhdessä!!

-Inkalainen

Pöytä Kahdelle - The End Of Our LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum