AMIKOR ELŐSZÖR CSÓKOL MEG
Jin:
Nála édesebb - és éhesebb - fiú nincs a világon, így kéthetes fordulótok alkalmából beveti magát a konyhába, hogy összehozzon valami finomat. A vacsora tökéletesen sikerült, most már a desszertet eszitek, ami talán a kelleténél jobban tocsog a csokiban.
– Van... van valami az arcomon? – jössz zavarba Jin tekintetétől, mire a fiú csak közelebb hajol és gyengéden a szádra tapasztja ajkait.
– Hm... onnan még finomabb... – kacsint rád.
Suga:
A mi Yoongink nem parázza túl a dolgokat: miután meglátogattad a stúdiójában, hogy valami rágcsát vigyél be neki, csak határozottan elkapja a derekad, az ölébe ültet, majd egy gyors csókban részesít. Amit aztán elmélyít, lehetőséget sem adva arra, hogy "elmenekülhess".
J-Hope:
Hobi alapból egy aktív ember, azonban a gondolattól, hogy bizony ezt készül véghez vinni, még jobban felpörgött... amit aztán egy igencsak túlfűtött páros táncban kamatoztatott, miközben próbált tanítani. Így hát a szám végére csak finoman hátra dönt, hogy megmutassa, nem csak a lábai táncolnak kiválóan.
RM:
Namjoon hasonló Sugahoz, ő sem idegeskedik ezen, hiszen nincs miért. Szeret téged, s ezt rengetegszer hangoztatja. Ma éppen egy randiról kísért haza, ami szerinted tökéletesen sikerült, s még jobban belehabarodtál ebbe a kissé ügyetlen, de csupa szív fiúba.
– T/N... megcsókolhatlak? – kérdezi meg azért udvariasan, miután a házad elé érkeztek.
– Pe-persze... – dadogod zavartan, mire Nam egy édes mosollyal hajol le hozzád, hogy egy szintén édes csókot leheljen ajkaidra.
Jimin:
Chimmel épp filmet néztetek, mikor egy romantikus jelenet bontakozódott ki előttetek, ez pedig kissé felbátorította párodat. Tenyerei lassan simultak a combodra, ám nem merészkedett feljebb.
– Mindig is kíváncsi voltam, milyen lehet megcsókolni egy angyalt... – suttogja füledbe, mire vörös arccal pillantasz rá. – Szabad a csók?
Pironkodva bólintasz egyet, de ajkai már rég a tiéden pihennek.
V:
Taehyunggal a szokásos heti Spongyabob-maratont tartottátok, mikor is barátodnak vicces kedve támadt, s nekiállt csikizni.
– Taeee! – szinte már visítasz a nevetéstől, a fiú pedig ördögi mosollyal kínoz téged. Miközben próbálod lelökni magadról, elkapja kezeidet, a a fejed fölé szorítja őket. Szó nélkül tapad szádra, így először megijedsz, de pár pillanat múlva már nem bánod... neked így tökéletes.
Jungkook:
A csapat maknaeja igazán férfiasnak próbálja mutatni magát előtted. Határozott elképzelése volt erről a pillanatról, boldoggá akart tenni.
Épp vacsora után pihiztetek a kanapén, mikor JK rávette magát, hogy végre erősebben fejezze ki érzelmeit. Lassan hajolt feléd, majd óvatosan kóstolgatta ajkaidat, mintha porcelánból lennének.
– Nos... khm... – hajol el tőled, s hirtelen nem tudod eldönteni, te vagy ő a vörösebb.
YOU ARE READING
ʙᴏʏ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴠ » bts reactions I. ✓
Fanfiction💜reakciók a bts főszereplésével I.💜 ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ : befejezve '21 márciusában