- I naprawdę tam były smoki? Nie kłamiesz?
- Nie, Mich. Przecież w każdej bajce są smoki.
- Ale smoki nie istniały naprawdę.
- Tego nikt nie wie, ale ja jestem przekonana, że kiedyś istniały.
- A co się stało z księżniczką i rycerką?
- Żyły długo i szczęśliwie, jak w każdej bajce.
- Nie kupuję tej bajki, ale niech ci będzie.
- Dobrze, dobrze, jutro opowiem ci lepszą, obiecuję. Ale teraz idź spać, dobrze?
- Dobrze. Dobranoc, mamo.
- Dobranoc, synku.
Czarnowłosa kobieta pocałowała syna w czoło i po cichu wyszła z pokoju dziecka, zamykając za sobą drzwi najciszej jak umiała. Zeszła na dół, gdzie w salonie siedziała jej żona.
- Śpi? - zapytała, kiedy ta usiadła obok niej.
- Śpi; mam nadzieję, że nie będzie się budził jak ostatnio - odpowiedziała czarnowłosa.
- Mhm... więc mamy czas dla siebie?
- Tak, kochanie - mruknęła czarnowłosa, po czym pocałowała swoją żonę. - Kocham cię - dodała.
- Ja ciebie też - odpowiedziała tamta, głaszcząc jej policzek.
Historia Camilii i Lauren kończy się szczęśliwe. Cabello wybaczyła Jauregui pomimo, że groziła, że tego nie zrobi. Zaczęły od nowa. Od roku były małżeństwem, a od miesiąca rodzicami sześcioletniego Michaela, którego adoptowały. Chłopiec miał jeszcze problem z dostosowaniem się do nowego środowiska, ale kobiety wiedziały, że to kwestia czasu.
- Cieszę się, że jesteśmy razem - powiedziała Camila, po czym jeszcze raz pocałowała Lauren.
- Ja też - odpowiedziała starsza z szerokim uśmiechem.
Ich droga nie była prosta i łatwa. Musiały się od siebie oddalić, by potem znowu do siebie wrócić. Wiele razy raniły się nawzajem, próbując ukryć to, co czuły naprawdę. Jednak ostatecznie znalazły do siebie drogę, tworząc szczęśliwy związek, a teraz i szczęśliwą rodzinę.
Jeśli chodzi o resztę bohaterów tego opowiadania - ich losy potoczyły się różnie.
Normani oraz Dinah zostały szczęśliwymi matkami Ashtona, a teraz czekały na swoje drugie dziecko. Ally poświęciła się całkowicie pracy w szpitalu, a cała piątka odnowiła kontakt i regularnie się spotykały. Jade nie odnalazła już Perrie. Zajęła się swoją mamą, godząc się z tym, że już więcej nie zobaczy ukochanej. Lucy Vives cały czas podbijała świat mody, będąc w związku z jednym z modelów. Shawn skończył jako samotny prawnik, bez życia osobistego, a Matthew znalazł nową dziewczynę, która niedługo miała zostać jego żoną. Ojciec Lauren rozwiódł się z Amber, kiedy odkrył, co zrobiła z jego pieniędzmi. Próbował nawiązać kontakt z Lauren, jednak ona nie potrafiła już mu wybaczyć. Brat Jauregui, Chris, zaszył się w Azji z jakąś dziewczyną i nikt nie wiedział, co robi. Z kolei babcia Camilii szczęśliwie dożyła ślubu wnuczki, a kilka miesięcy po tym, zmarła z powodu zawału. Cabello trudno było się pozbierać, jednak dzięki swojej żonie dała radę. Sofia studiowała na uniwersytecie w Miami; zamierzała zostać weterynarzem i pomagać zwierzętom. Keana, z którą Lauren była po wyjściu z więzienia, całkowicie zatraciła się w nałogach i już nikt nie mógł jej pomóc. Zayn, który był sprawcą całego zakładu, skończył w więzieniu za kradzieże i rozboje. Niall próbował swoich sił jako nauczyciel, a Louis jako piosenkarz.
Historia każdej osoby w opowiadaniu skończyła się inaczej. Jedni wiedli szczęśliwe życie, inni poświęcili je innym, a jeszcze inni trwali w swoich nałogach i samotności. Jednak w tym wszystkim najważniejsze było to, że Camila oraz Lauren, mimo swojej przeszłości i swoich błędów, ostatecznie potrafiły sobie zaufać, obdarzyć się miłością i stworzyć rodzinę.
~~~
Dziękuję każdemu, kto czytał tą drugą część! Szybko dobrnęliśmy do końca, jednak wszystkie elementy, które chciałam, by się pojawił w tym ff zostały napisane, dlatego nie zamierzałam was już zamęczać i napisałam szczęśliwe zakończenie ♥ trudno jest mi żegnać się zarówno z tą częścią jak i poprzednią. Poświęciłam im obu sporo pracy i czasu, bo niestety opublikowanie rozdziału to jedno kliknięcie a napisanie go to już kilka godzin a czasem i dni. Mimo to, cieszę się, że postanowiłam napisać to opowiadanie ❤️ jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące tej lub poprzedniej części lub w ogóle czegokolwiek związanego czy z moimi pracami czy samą mną, możecie je zadać w komentarzach lub w wiadomości prywatnej ❤️
nie myślcie jednak, że osiądę na laurach, już zabrałam się za kolejne ff, które jest już opublikowane na moim profilu❤️Love you all ♥
CZYTASZ
All these years❌Camren[ZAKOŃCZONE]
Hayran Kurgu„Cause after all these years, I still feel everything when you are near" Mija prawie dziesięć lat od pamiętnej wycieczki. Drogi Camilii i Lauren się rozeszły. Camila nie jest już nieśmiałą, bezbronną dziewczynką, a Lauren nie jest już niebiezpieczną...