Öt percen belül már egy sebtapasz díszelgett a könyökömön, ami miatt értetlenül néztem Hyunjinra.
-Mi a fenének kell ez? Nem is vérzik már szerintem. Hyunjin... Szörnyű vagy. - közöltem.
-Szörnyen jó? Gondoskodó? Aggódó? Szörnyen... Tökéletes? - kérdezte.
-Jézusom... Jeongin. Reped a plafon azt hiszem. - nézett fel Felix a plafonra.
-Szerintem is. Menjünk ki a konyhából, mert a végén ránk fog szakadni...
-Hát jó. Gonoszkodj. Többet nem figyelek rád. Sőt. Hagyj békén. - játszotta a sértettet Hyunjin.
-Jó. Gyere Lixie. - mondtam, majd megragadtam a karját és felsiettem vele a szobámba.
-Boldogabbnak tűnik. Jól van? - kérdezte Felix aggódva, majd leült az ágyamra.
-Biztosan rossz neki. Tereli a gondolatait most. És hát... Segítek neki. Csak ránk számíthat már. Másra nem... - sóhajtottam.
-Te itt leszel neki. Én meg rajtad lógok, szóval rajta is. - mosolyodott el Felix.
-Yang Jeongin. - rontott be Hyunjin a szobámba. - Te... Te...
-Én? - kérdeztem mosolyogva.
-Nem tudom. - nevetett fel.
-Elég hosszú volt a nap nem? Plusz ez az este... Mintha egy hetet tett volna ki ez a nap. És még csak a nyolc órát léptük át. - sóhajtott Felix.
-Amúgy igen. Elég rosszul végződött ez... Majd egyszer bepótoljuk úgy, hogy felejthetetlen lesz. - mondtam mosolyogva.
-Hiszen már felejthetetlen. - közölte Hyunjin, majd vigyorogni kezdtem.
-Jó... De nem Lixienek. - közöltem.
-Hidd el az. Ilyen vitát se néztem még így végig... - mondta.
-Mit csináljunk? - kérdeztem.
-Aludjunk. - nyújtózott egyet Felix.
-Már most? - kérdeztem.
-Jó, akkor még ne. De viszont én lefürdök. - közölte Felix, majd kisietett a szobából.
-Mintha csak otthon lenne. - mosolyodott el Hyunjin.
-Te is ilyen vagy. De hát... Otthon vagytok. - mondtam. - Amúgy... Most akkor hogy alszunk?
-Fekve kicsi Szívem.
-Ha-ha... Nagyon vicces. - forgattam a szemeimet.
-Jó na... Hát hogy? Felix itt. Te nálam. Nincs vita. Hatalmas pontot teszek a végére. - közölte.
-Hát jó. De mondom. Vigyázz, mert feljelentelek. - közöltem.
-Én is téged.
-Zaklass mást. - mondtam mosolyogva.
-De mást nem fogok. Ilyen módon nem. - közölte.
-Milyen módon? - kérdeztem egy halvány mosollyal.
Hyunjin hirtelen megragadta a karomat, majd egy mozdulattal rántott szorosan magához.
-Megmutatom.
-Hyunjin... Ide már az FBI kell. - közöltem, majd mind a ketten egyszerre kezdtünk el nevetni.
-Meg az állatvédők.
-Az miért?
-Most mondjam el újra bundás barátom? - kérdezte.
-Hozzátok pszichológus kell inkább. - közölte Felix, majd egyből elengedett Hyunjin. - Megyek már nyugi. Csak itt hagytam a törülközőm. - mondta, majd kisietett az ajtón.
-Úgy érzem az életem most vált tökéletessé. Van egy hihetetlenül bolond, de imádnivaló barátom. - kezdtem el mesélni.
-Oh, milyen csodás szavak hozzám.
-Ez Felix akart lenni. - közöltem, majd nevetni kezdtem.
-Akkor hallgatlak tovább.
-Meg van egy... Nem tudom micsodám.
-Szívembe hatoltál ezzel a bókkal. Mindjárt sírok annyira megérintettél. - kapott a szívéhez.
-Szeretlek és fontos vagy kész. Érd be ennyivel. - közöltem.
-Nem érem be. - tette keresztbe kezeit.
-Így is egoista voltál lent a konyhában. Hova ragozzam még? - kérdeztem.
-Majd akkor érem be, ha egy pár leszünk. Addig nem. - közölte.
-Új nap, új esélyek tudod. - mosolyodtam el zavartan.
-Értem én a célzást. Akkor holnap kimondjuk Inie. Addig pedig... Sunyiba csinálom ezt.
-Mit?
Hyunjin hirtelen ajkaimra tapadt, ami miatt elmosolyodtam, végül viszonoztam a tettét ismét.
Viszonzom most, holnap, és mindig.
Mert szeretlek és foglak is.Történjen bármi, akkor is...
YOU ARE READING
Érzelmi kötelék ʰʸᵘⁿⁱⁿ [✓]
FanfictionJeongin egyedül marad egész nyárra egy olyan házban, amit a szülei tartanak fent a számára. Az elején minden rendben volt, aztán rájött, hogy egyedül abban a hatalmas házban szörnyen unalmas. Csakis legjobb barátjára, Felixre számíthatott, viszont t...