»34. rész«

2.7K 203 72
                                    

Kellett egy kis idő az elkészült szerződésig, de elérkezett végre az aláírás pillanata.

-Nos... Jeongint illeti a cég amint visszavonulok. Viszont ott van még az, ami alapból az övé lenne. Huh... Kettő egyszerre, annak ellenére, hogy egy lesz belőle. – sóhajtott Chanmi apja.

-Én is ott leszek. Megoldjuk. Bízz már bennem. – közölte Chanmi, majd elmosolyodott az apja.

-Jó na... Csak nem akarom, hogy megterhelő legyen.

-Uram... Ugyanakkora lenne a súlya házassággal is. – közöltem. – Ne aggódjon. Bírni fogjuk.

Ha nem, akkor többen oldjuk meg.
Ott lesz Felix is.
Meg remélem Hyunjin is.

-Akkor kérnék egy aláírást Jeongin. Meg tőled is Chanmi. Itt és itt. – mutatott két helyre a papíron.

Felvettem egy tollat az asztalról, majd leültem a kanapéra és elkezdtem átolvasni a szerződést. Semmi váratlan dologgal nem találkoztam benne, így nem volt semmi hátulütője, amit reméltem is. Letettem a szerződést az asztalra, majd Chanmira néztem, aki hatalmas mosollyal írta alá, végül pedig én következtem. A toll már szinte a papírt érintette, mikor hirtelen egy kiáltás hallatszódott.

-Alá ne merj írni semmit Yang. – hallottam meg Hyunjin hangját, majd egyből felé kaptam a fejemet.

Gondolkozás nélkül írtam rá a szerződésre a nevemet, majd hihetetlen nagy sebességgel rohantam hozzá.

-Hyunjin. – öleltem hirtelen magamhoz.

-És aláírja... – mondta elképedve, majd Chanmi nevetni kezdett.

-Köszönünk mindent és sajnálom, hogy fordítva sült el. De minden jó, ha vége jó nemde? Szóval... Menjünk. – közölte. – Jeongin. – szólt hirtelen nekem, majd nehezen elengedtem Hyunjint és ránéztem. – Még találkozunk. – mosolygott. – Addig is... Sok sikert. Ja és sokáig. Szeretném megismerni majd, szóval ne hagyd újra elmenni. – mondta.

-Nem hagyom. És köszönöm. Megmentettél minket. – mondtam hálásan, majd megöleltem. – Sokkal jövök.

-Semmivel. Örülök, hogy ennyit tehettem érted. Legalább boldog leszel. És ez többet ér mindennél. Legalábbis nekem. – nevetett fel kínosan, majd viszonozta az ölelésem.

Chanmi szülei elköszöntek, ahogyan a lány is, majd az én szüleim kikísérték őket. Addig viszont nem volt más a nappaliban csak Hyunjin és én.

-Ezt most nem értem. – kezdte el Hyunjin, majd elmosolyodtam. – Felix azt mondta, hogy ellenzed és, hogy nem akarod. Meg hogy jöjjek vissza. De... Aláírtál valamit... Mi ez az egész? – kérdezte.

-Hyunjin... Csak rám lett ruházva a cégük. Chanmival fogom vezetni azt is, és a miénket is. Egyesítve lesz. És ezt te is tudod, hiszen hallottad. Viszont... Csak vezetjük. Együtt igaz, de nem olyan értelemben együtt. – vázoltam fel. – Szóval... Mi legyen? – kérdeztem mosolyogva.

-Akkor mi... Lehet rá esély, hogy... – kezdte el, majd bólintottam.

-Itt az ideje pontot tenni mindenre. Már itt az ideje nem gondolod? – kérdeztem, majd kezemet az övébe kulcsoltam. – Nem akarok a barátod maradni. Szeretnék több lenni. – közöltem zavartan.

-Legjobb barát? – kérdezte Hyunjin mosolyogva.

-Na ide figyelj Hwang Hyunjin. Én itt megtettem mindent. Jó nem én, de én is beleadtam mindent amit csak tudtam. Még utánad is akartam... – kezdtem el hadarni, de nem tudtam befejezni.

Hyunjin egy pillanat alatt tapadt ajkaimra, majd csókját egyből viszonoztam, miközben egyre jobban szorított magához.

-Jeongin... – hallottam meg apám hangját, majd hirtelen eltávolodtunk egymástól.

-Azt hiszem van mit mesélned Jeongin. – közölte anya apám mellett állva, majd félve néztem Hyunjinra.

-Sajnálom, hogy miattam mindent meg kellett változtatniuk. De tudják... Szeretem őt. Szeretem Jeongint tiszta szívemből. Kérem szépen, fogadják ezt el. Sem ő, sem én nem tudunk változtatni az érzéseinket. – mondta Hyunjin halkabban, majd megfogta a kezemet és aprót szorított rajta. – Viszont tiszteletben tartom azt, hogy önök a szülei, szóval... Szeretnék engedélyt kérni a kapcsolatunkra. Csak, hogy hivatalosak maradjunk. – nevetett fel kínosan.

-Nem tudtuk, hogy erről van szó... Ha tudtuk volna, hogy ezért ellenzed ezt... – nézett rám anya.

Ez már rosszul kezdődik...

-Tudod... – nézett apa Hyunjinra. – Én is, ahogy a feleségem is... Szeretjük őt szintént. Persze ez a szeretet mégis csak másabb. Törekedtünk megadni neki mindent, amit csak lehetett. Hogy boldog legyen, hogy ne legyen sose semmi gondja.

-Megadtatok mindent, viszont sose kértem. Ha annyira a kedvemben akartok járni, akkor fogadjátok el. – mondtam halkan.

-Szeretném, ha boldog lennél Jeongin. – kezdte el újra apa. – És, ha a boldogságot mellette találod akkor... Legyen. – mondta, majd elmosolyodott.

-Komolyan? – kérdeztem vissza csillogó szemekkel.

-Hát persze. Szép dolog a szerelem. Élvezd hát fiam. – mondta, majd átkarolta anyámat.

-Üdv a családban Drágám. – mosolygott anya Hyunjinra.

-Köszönöm. – mosolyodott el Hyunjin, majd rámnézett. – Nos... Jeongin... Megadnád-e nekem az örömet azzal, hogy...

-Végén azt hiszem, hogy a kezemet fogod megkérni. – nevettem fel, majd Hyunjin elmosolyodott.

-Ne siess előre Inie. Jelenleg, a párod szeretnék lenni. De persze mindennek eljön az ideje. – mondta mosolyogva.

-Ne csak szeress az lenni. Legyél is. És igen. Ezt veheted igennek. – mondtam hatalmas vigyorral.

-Én is így gondoltam. – mondta halkan, majd félve, de megcsókolt először a szüleim előtt.

-Azt hittem elveszítelek ma. – mondtam, amint elváltunk egymástól. – De nem ez történt. Visszajöttél, ráadásul most már együtt is vagyunk.

-Még jó, hogy visszajöttem. Túl erős a kötelék... Kötődőm, sőt nem is. Ragaszkodom hozzád. – közölte. – Szeretlek.

-Én is szeretlek. – mondtam mosolyogva.

Alig várom, hogy együtt neki vágjunk a közös jövőnknek. Egy élmény lesz veled a ma, ahogyan a holnap is. Tudom, hogy itt leszel nekem mindig, ahogyan én is itt leszek neked. Hiszen megígértem.

Melletted maradok Hyunjin.
Melletted leszek, amíg világ a világ.
És ehhez... Ragaszkodom.

-------------------------------------------------------

Sziasztok❤️

Nos, hát ez lenne a vége.
Remélem, hogy tetszett Nektek a befejezés.😊

Köszönöm, hogy ennyien olvastátok.
A rengetek kommentet is köszönöm. Igazából úgy mindent amit csak lehet.❤️

Viszont még, ha ez a történet le is zárul, valami új elkezdődik.
A mai nap folyamán érkezem egy MinSunggal, szóval akit érdekelne esetleg az kukkancson majd bele abba is.🤣

De addig is sziasztok.😁❤️

Érzelmi kötelék ʰʸᵘⁿⁱⁿ [✓]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن